Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä lähden lomalla käymään Malagassa!

Vierailija
10.04.2026 |

Kuvissa ainakin näyttää kivalta. Kertokaa kokemuksianne siellä käyneet? 

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että ap:n matka herättää poikkeuksellista kateutta ja katkeruutta.  

Vierailija
62/73 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Kyllä mä nyt taidan perua koko matkan kun näin kamala paikka on tuo Malaga😂 ap

Hyvä päätös sinulta. Onnittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Kyllä mä nyt taidan perua koko matkan kun näin kamala paikka on tuo Malaga😂 ap

Hyvä päätös sinulta. Onnittelen!

Sirä parempaa kohdesuositusta vielä odotan! Ap

Vierailija
64/73 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ravintoloita kyselit, niin lämpimästi suosittelen paikkaa nimeltä La Cabrera.  Ihana ruoka ja palvelu.

Kiitos! Ap

Vierailija
65/73 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don't worry, kohta et pääse ainakaan lentämällä mihinkään. Voit alkaa suunnitella junamatkaa vaikka Tampereelle, mutta voi sielläkin tulla turpaan.

https://www.hs.fi/visio/art-2000011936117.html

Vierailija
66/73 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turistirysä. Etkö sitten parempaa kaupunkia lomallesi keksi?

No suosittele  parempi kohde? Mä perun ton Malagan. Ap

Jos et ole trolli, niin suosittelen kaupunkilomaa. Et välitä uimisesta, et rannoista, niin mitä ihmettä tuolla Malagassa edes tekisit? Itse jättänyt rantalomat jo aikaa sitten väliin. Ei kiinnosta. Malagassa käynyt ... öh, jotain 12-14 vuotta sitten ja jo silloibn turistirysä. Noh, en tosin usko, että olet ainakaan tuonne Malagaan lähdössä. Tietoja kyllä kyseisestä paikasta löydät netistä ihan riittämiin. 

Vierailija
67/73 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Don't worry, kohta et pääse ainakaan lentämällä mihinkään. Voit alkaa suunnitella junamatkaa vaikka Tampereelle, mutta voi sielläkin tulla turpaan.

https://www.hs.fi/visio/art-2000011936117.html

Voi sentään :( No varmaan me kumminkin reissuun päästään! Ap

Vierailija
68/73 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole trolli, niin suosittelen kaupunkilomaa. Et välitä uimisesta, et rannoista, niin mitä ihmettä tuolla Malagassa edes tekisit? Itse jättänyt rantalomat jo aikaa sitten väliin. Ei kiinnosta. Malagassa käynyt ... öh, jotain 12-14 vuotta sitten ja jo silloibn turistirysä. Noh, en tosin usko, että olet ainakaan tuonne Malagaan lähdössä. Tietoja kyllä kyseisestä paikasta löydät netistä ihan riittämiin. 

Mitä horiset?  Malaga on kaupunki.  Vanhakaupunki on oikein nätti ja paljon kivoja paikkoja istuskella syömässä ja lasillisella.  Picassomuseokin löytyy.

Vierailija
69/73 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että vika on sinussa jos et ole Malagasta löytänyt muuuta kuin rannan! Ap

Vierailija
70/73 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita aurinkorasvaa. Espanjan aurinko on kuuma ja bisse on halpaa.

Ei ole mitään "Espanjan aurinkoa", ihan sama aurinko paistaa joka kolkassa.

Vierailija
71/73 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudata normaalia varovaisuutta, ei laukkuja tuolien käsinojille, ei reppuja selkään, julkisissa (Renfe, bussit yms)ole tarkka että rahat on sinun kontrollissa koko ajan.. Kännykkää plaratessa huomioi että se voidaan napata kädestä tosi nopeaa. Itsellääni kännykässä kiinni pitkä nyöri, joka ranteessa kiinni. Eli ihan normi reissuvarovaisuudet jotka pätevät jokapuolella maailmaa.

Käy junalla (Renfe) ajelemassa, muutama kymmenen minuuttia Torreen, Benalmadenaan, Fuengirolaan. Sitten Marbella js Puerto Banus kannattaa  käydä. Mijas Pueblo vuorilla on hieno ja lähellä. Hienot rannat löytyy Carvajalista, eli lähdet Fuengirolan suuntaan, jäät Carvajalin asemalla pois ja muutama sata meträ olr Playa Carvajalilla.

Käy paikallisilla markkinoilla j kirppiksillä 

Elä syö paellaa, on yleensä ihan kuraa.

Syö PilPil-rapuja, pihviä ja kalaa sekä äyriäisiä. Tippaa n.5% laskusta jos käyt toistekin samassa paikassa.

Muista tervehtiä ensin aina kun menet jonnekin. Hola/Buenas riittää. 

Vierailija
72/73 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä horiset?  Malaga on kaupunki.  Vanhakaupunki on oikein nätti ja paljon kivoja paikkoja istuskella syömässä ja lasillisella.  Picassomuseokin löytyy.

Joo, Malaga on siitä hyvä että siellä voi viettää sekä kaupunkilomaa että maata rannalla. Onhan siellä aika paljon porukkaa, niin kuin Espanjassa joka paikassa, mutta jos nyt ei pahimpaan turistisesonkiin mene niin mahtuu hyvin. Eikä se ole sen vaarallisempi turisteille kuin mikään muukaan kaupunki- tai rantalomapaikka. Ihan rehellisesti ravintoloissakin laskutetaan. Taksien hinnat jos mietityttää, niin voi ajella Boltilla tai Uberilla, kun näkee hinnan jo etukäteen.

Vierailija
73/73 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, monta kymmentä kommenttia ja taitaa olla yhden käden sormilla laskettavissa asialliset. Kiitos niistä! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi