Mä lähden lomalla käymään Malagassa!
Kuvissa ainakin näyttää kivalta. Kertokaa kokemuksianne siellä käyneet?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä melkein hukuin kun päädyin jotenkin mereen. En meinannut päästä sieltä pois.
No, kuten sanottua; uiminen on yliarvostettua hommaa! En ole rannalle menossa. Ap
Kannattaako sinun mennä minnekään? Jos vain voisit pysyä kotona?
Säälin sinua!
Heräsin yöllä hotellissa siihen, että joku yritti avata ovea. Respa sanoi aamulla, että ‘se tapahtuu joskus’. Ei tarkennettu mitä se on.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää matkaa Ap, ei näitä palstalaisten "positiivisia lomakokemuksia" kannata lukea. Minulla ei ole sinulle vinkkejä antaa koska en ole tuolla käynyt.
Kiitos! Hauskojahan nää palstalaisten "kokemukset" on😄 Eihän niistä kukaan ole koskaan siellä käynyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies sai ruokamyrkytyksen ja hänet pahoinpideltiin jonkun paikallisen juopon toimesta iltakävelyllä
Suomeksi: ryyppäsi itsensä sairaalakuntoon, huuteli kännissä paikallisille machoille ja sai nyrkistä.
Heräsin Malagassa siihen, että joku siivosi meidän huonetta. Klo 6 aamulla. Meidän ollessa siellä. Siivooja ei reagoinut mitenkään, vaikka yritin puhua sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä melkein hukuin kun päädyin jotenkin mereen. En meinannut päästä sieltä pois.
No, kuten sanottua; uiminen on yliarvostettua hommaa! En ole rannalle menossa. Ap
Säälin sinua!
Oho. Tottakai kannattaa mennä, miksei kannata? Tarkennatko vielä että miksi säälit? Ap
Taskuvaras vei puhelimen ja lompakon Malagan metrossa niin siististi, että huomasin vasta hotellilla. Siinä meni kuvat, kartat, rahat, kortit ja käytännössä koko reissu.
Ihan mukava kaupunki oli, hyvin saatiin perheen kanssa kulumaan kolme päivää. Ei ollut mitään päällekäyviä myyjiä tai muitakaan kummallisuuksia, joista täällä jotkut kertovat. Tosin oltiin siellä lokakuun alussa, eli ei vilkkaimpaan turistiaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin sinua!
Oho. Tottakai kannattaa mennä, miksei kannata? Tarkennatko vielä että miksi säälit? Ap
Tunnut niin viattomalta tytöntylleröltä tähän pahaan maailmaan...
Vierailija kirjoitti:
Taskuvaras vei puhelimen ja lompakon Malagan metrossa niin siististi, että huomasin vasta hotellilla. Siinä meni kuvat, kartat, rahat, kortit ja käytännössä koko reissu.
No vinkkaisitko vaikka hyviä ravintoloita kun olet kerran käynyt siellä? Ap
Hotellin kassakaappi ei toiminut kunnolla ja osa tavaroista katosi silti huoneesta. Vastauksena saatiin lähinnä ‘emme ole vastuussa’. Baarissa kortilta veloitettiin enemmän kuin piti, ja jälkikäteen oli mahdotonta todistaa mitään.
Rosvoja joka puolella. Istuttiin kahvilassa 10 minuuttia ja sillä välin laukku hävisi tuolin selkänojasta. Kukaan ei nähnyt mitään, eikä henkilökuntaa tuntunut kiinnostavan pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin sinua!
Tunnut niin viattomalta tytöntylleröltä tähän pahaan maailmaan...
Kiitos huolenpidosta🥰 Ap
Kolmen päivän jälkeen lompakko oli tyhjä, iho täysin palanut ja sielu rikki. Malaga todella antaa kaikkensa.
Mene ja äkkiä ja toivottavasti et enää palaa.
Mitä se kenellekkään kuuluu tollaiset asiat...sairasta.
Turistirysä. Etkö sitten parempaa kaupunkia lomallesi keksi?
Voi ei. Kyllä mä nyt taidan perua koko matkan kun näin kamala paikka on tuo Malaga😂 ap
Kun ravintoloita kyselit, niin lämpimästi suosittelen paikkaa nimeltä La Cabrera. Ihana ruoka ja palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Turistirysä. Etkö sitten parempaa kaupunkia lomallesi keksi?
No suosittele parempi kohde? Mä perun ton Malagan. Ap
Aika negatiivisia kokemuksia täällä. Mahdattekohan olla trolleja joka ikinen🤔 Ap