Mä lähden lomalla käymään Malagassa!
Kuvissa ainakin näyttää kivalta. Kertokaa kokemuksianne siellä käyneet?
Kommentit (73)
Meidän vuokra-autoon törmäsi Malagassa joku paikallinen moottoripyörällä ja siitä tuli iso oikeusjuttu. Maksellaan vieläkin korvauksia vaikkei ollut meidän vika, satojen tuhansien lasku.
Vierailija kirjoitti:
Serkku sai Malagassa kunnolla turpaansa parilta afrikkalaiselta turistirihkaman myyjältä. Kaikki etuhampaat lähti.
Ei kai provosoinut mitenkään? Mitä itse olen noihin törmännyt niin on aika harmittomia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Meidän vuokra-autoon törmäsi Malagassa joku paikallinen moottoripyörällä ja siitä tuli iso oikeusjuttu. Maksellaan vieläkin korvauksia vaikkei ollut meidän vika, satojen tuhansien lasku.
Ei olla vuokraamassa autoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Paloin Malagassa pahasti auringossa ja sain ihosyövän.
Voi ei! Tuon takia käytän aina aurinkovoidetta. Ap
Joku pieni öttiäinen puri minua nilkkaan Malagassa ja jalka tulehtui. Meni niin pahaksi että olin sairaalassa kuukauden, jalka jouduttiin amputoimaan kokonaan, jäin työttömäksi ja alkoholisoiduin.
Vierailija kirjoitti:
Joku pieni öttiäinen puri minua nilkkaan Malagassa ja jalka tulehtui. Meni niin pahaksi että olin sairaalassa kuukauden, jalka jouduttiin amputoimaan kokonaan, jäin työttömäksi ja alkoholisoiduin.
Tsemppiä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Oho! Alkoholisoiduit!
Kävin kerran Malagassa ja mun laukku varastettiin 10 minuutissa rantakadulla. Paikalliset vaan sanoi että ‘normaalia täällä’. Ei enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten muutit viettämään eläkepäiviä Fugeen ja juomaan muiden suomalaisten kanssa aamusta iltaan viiniä?
Jos tykkäät turistimassoista, niin Malaga on sun paikka. Rannalla ei mahtunut edes kääntymään, pelkkää brittiporukkaa huutamassa aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä samalla reissulla Gibraltarilla
Ei olla varmaan juurikaan poistumassa kaupungin alueelta. Ap
Minä melkein hukuin kun päädyin jotenkin mereen. En meinannut päästä sieltä pois.
Hotelli näytti kuvissa hyvältä, todellisuudessa homeinen ja täynnä torakoita. Aamiaisella kahvi maistui tiskivedeltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäät turistimassoista, niin Malaga on sun paikka. Rannalla ei mahtunut edes kääntymään, pelkkää brittiporukkaa huutamassa aamusta iltaan.
En ajatellut edes käydä rannalla! Uiminen on ihan yliarvostettua hommaa 😄 ap
Menin Malagaan rentoutumaan ja tulin takaisin stressaantuneempana kuin ennen lomaa. Joka paikassa joku yrittää myydä jotain tai vetää välistä
Hotellin arvostelut: ‘erinomainen sijainti’. Totta — suoraan meluisan baarikadun päällä, missä brittiporukka laulaa Wonderwall klo 4 asti joka yö.
Vierailija kirjoitti:
Minä melkein hukuin kun päädyin jotenkin mereen. En meinannut päästä sieltä pois.
No, kuten sanottua; uiminen on yliarvostettua hommaa! En ole rannalle menossa. Ap
Taksi ‘unohti’ laittaa mittarin päälle ja päädyin maksamaan matkasta enemmän kuin lennosta Malagaan. Respect yrittämisestä sentään.
Hyvää matkaa Ap, ei näitä palstalaisten "positiivisia lomakokemuksia" kannata lukea. Minulla ei ole sinulle vinkkejä antaa koska en ole tuolla käynyt.
Paloin Malagassa pahasti auringossa ja sain ihosyövän.