Maito palaa takaisin mehujäihin - vegaanisten mehujäiden loppu on tullut
Aiotteko te ostaa noita uusittuja Twistereitä ja huulia lipoen naureskella mieroin mielin ja hyvällä tuulella sille että vegaanit ja maidottomat eivät voi enää syödä mehujäitä?
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/7f8e874a-e44c-455d-a435-4cb…
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "mieroin mielin" Onko joku murrejuttu?
Ihan normaali mutta vanhahtava suomalainen sana jolla tarkoitetaan köyhyyttä, kurjuutta tai kerjäläisyyttä. Eli tuo "mieroin mielin" tarkoittasisi suunnilleen samaa kuin "köyhin mielin".
On niitä muitakin vegaanisia mehujäitä kuin tuo, ei se että noiden resepti muuttuu niitä muita vegaanisia mehujäitä mihinkään kadotukseen ykskaks tussauta.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ne sitten edes laktoosittomia? Lukee vain, ettei sovi maitoallergisille eikä vegaaneille, mutta mites laktoosi-intorelantikoille? Tykkään Twistereistä, ne on vadelma-Lipsin ja Ampparin ohella ihan parasta kesäkuumalla, mutta pitääkö jatkossa tyytyä vain mehujäihin 🥺
Ingman :
Sisältääkö uusi Twister laktoosia?
Maito sisältää luonnostaan laktoosia. Jos pakkauksessa ei erikseen lue, että tuote on laktoositon, tulee olettaa, että Twister ei ole laktoositon. Tarkista aina pakkaus.
En mä mehujäätä syödessä naureskele muille, vaan nautiskelen siitä mehujäästä. Mun nautinto ei ole keneltäkään muulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli lapsia jotka eivät voi noita syödä.
Minä en sääli ollenkaan. En ole mikään saatanan woke!
Miten woke liittyy maitoallergiaan?
Maidon juominen kuuluu perisuomalaiseen kulttuuriin. Jos ei voi juoda maitoa niin sitten kannattaa kysyä itseltään että onko siinä tapauksessa enää suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisitko.
Kun joku kasvissyöjä erehtyy tuollaisen syömään, niin siinä ei kovin isoa vahinkoa satu. Henkilö joka ei voi nauttia maitotuotteita, niin sellaisen kannattaa olla tarkkana kun ostaa erilaisia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maidon juominen kuuluu perisuomalaiseen kulttuuriin. Jos ei voi juoda maitoa niin sitten kannattaa kysyä itseltään että onko siinä tapauksessa enää suomalainen.
Noin 71 prosenttia aikuisista suomalaisista käyttää maitoa päivittäin tai useana päivänä viikossa. Koululaisista maitoa juo päivittäin enää noin 42 prosenttia.
Eli 29% aikuisista ja 58% lapsista ei ole suomalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vit tu mikä idiootti olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "mieroin mielin" Onko joku murrejuttu?
Ihan normaali mutta vanhahtava suomalainen sana jolla tarkoitetaan köyhyyttä, kurjuutta tai kerjäläisyyttä. Eli tuo "mieroin mielin" tarkoittasisi suunnilleen samaa kuin "köyhin mielin".
Autismi kun vaivaa niin miten voi nautiskella köyhin / kurjin mielin ja hyvällä tuulella? Ei kuulosta kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Kun joku kasvissyöjä erehtyy tuollaisen syömään, niin siinä ei kovin isoa vahinkoa satu. Henkilö joka ei voi nauttia maitotuotteita, niin sellaisen kannattaa olla tarkkana kun ostaa erilaisia tuotteita.
Normaalit kasivssyöjät käyttävät yleensä myös maitoa sekä munia, vain varsinaiset lihatuotteet kala ja siipikarja mukaan lukien jää syömättä.
Onkohan ne sitten edes laktoosittomia? Lukee vain, ettei sovi maitoallergisille eikä vegaaneille, mutta mites laktoosi-intorelantikoille? Tykkään Twistereistä, ne on vadelma-Lipsin ja Ampparin ohella ihan parasta kesäkuumalla, mutta pitääkö jatkossa tyytyä vain mehujäihin 🥺