Maito palaa takaisin mehujäihin - vegaanisten mehujäiden loppu on tullut
Aiotteko te ostaa noita uusittuja Twistereitä ja huulia lipoen naureskella mieroin mielin ja hyvällä tuulella sille että vegaanit ja maidottomat eivät voi enää syödä mehujäitä?
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/7f8e874a-e44c-455d-a435-4cb…
Kommentit (32)
Sääli lapsia jotka eivät voi noita syödä.
Mikäs MEHUjää se sitten enää on? Vai onko maito nykyään mehua?
Kannattaa ostaa kinder pingui- ja muita maito/rahkapatukoita kylmähyllyltä. Njoms😋
Tuohan koskee pelkkiä Twistereitä. Mehujäissä ei yleensä ole ikinä mitään maitoon viittaavaa. Miten sinä Ap onnistuit tulkitsemaan jutun ja tekemään otsikon niin, että kaikissa mehujäissä olisi nyt maitoa, siis muissakin mehujäissä?
Vierailija kirjoitti:
Ostan Lipsiä ja Rio Colaa.
Vieläkö niitä on olemas ja myydään jossain? Nimittäin en ole oikeasti nähnyt kumpaakaan vuosiin ja olen vain olettanut että niiden myynti ja valmistus on lopetettu. Rio Cola oli lapsuudessa itselle se suuri suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs MEHUjää se sitten enää on? Vai onko maito nykyään mehua?
Lehmämehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan Lipsiä ja Rio Colaa.
Vieläkö niitä on olemas ja myydään jossain? Nimittäin en ole oikeasti nähnyt kumpaakaan vuosiin ja olen vain olettanut että niiden myynti ja valmistus on lopetettu. Rio Cola oli lapsuudessa itselle se suuri suosikki.
Lipsiä on vielä.
Ap ei ymmärrä maidon ja mehun eroa. Mansikki lypsää mehua XD
Muahhahhaaa kyllä syön ja naureskelen
Vierailija kirjoitti:
Minä en sääli ollenkaan. En ole mikään saatanan woke!
Ap:lle hahhahhahhaaaaaa! Vegaanisia ja maidottomia mehujäitä ja jäätelöitä on edelleen olemassa runsaasti erilaisia! En ole vegaani, enkä maidoton, mutta naureskelen sellaisille tyhmyreille, kuin ap!
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ymmärrä maidon ja mehun eroa. Mansikki lypsää mehua XD
Äänestääkö ap aina persuja?
Maidottomuus ja vegaanius on wokea ja sairautta.
Vihdoinkin joku tuote jonka resepti palaa alkuperäiseen. Voi kun monet muutkin seuraisi esimerkkiä.
Mikä on "mieroin mielin" Onko joku murrejuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en sääli ollenkaan. En ole mikään saatanan woke!
Miten woke liittyy maitoallergiaan?
Vierailija kirjoitti:
Maidottomuus ja vegaanius on wokea ja sairautta.
Maitoallergia wokea?
Tottakai naureskelen, kun köyhät ja tyhmät vetää noita lisäainetuutteja mielin määrin. Itse teen mehujääni omin käsin hedelmistä ja marjoista.