Vinkatkaa suoja sohvalle
Meillä on pienehkö divaanisohva, jonka divaaniosassa koirat syö luita tai seisovat ja kyttäävät ulos. Siinä on ollut vanha teddytekotalja joka on värinsä puolesta sopinut hyvin, mutta on jo kulunut ja alkaa hajota. Jotain katseen kestävää tarvitaan tilalle.
Talja tai karvainen tekotalja ei käy, koska kiinnostaa koiraa liikaa. Pitää olla konepestävä. Maksimihalkaisija 80 cm. Pitää pysyä muodossaan, eli ei mitään vilttiä.
Mulle ei tule mieleen kuin joku kylppärin matto 😂😂
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Nämä on tietysti makuasioita, mutta kun nimenomaan haluan katseen kestävän suojan, niin lakanat tai tuollaiset tietynlaiset suojat ei ole vaihtoehtona. Sopivan pientä mattoa olen tosiaan etsinyt, mutta kun maksimikoko on se 80cm, niin hankalaksi menee. Ap
Jättityynyn tyynyliina, tyynyn kanssa tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Pieni räsymaton pala. Katkaise sopivaksi.
Siitä pitää solmia päätyloimet hapsuiksi.
Mä hankin sohvan väreihin sopivan räsymaton pätkän. Puuvillainen, näppärä pestä, eikä veny ja vanua, vaan pysyy kuosissaan. Paksu, että kestää enemmänkin nujuamista.
Nyt on etsinnässä vähän toisen sävyinen, vaihteluksi. Tai sitten tilaan työtehoseuran rouvilta. Maksaahan se sitten parisen sataa, mutta kestävä, eikä tarvii sohvaa vaihtaa. Se olisi kalliimpi.
Koiran ja sohvan väliin lainapeite tai koira pois sohvalta.
Koira syömässä sohvalla... nyt on kyllä wt:mäisin juttu jonka ikinä oon kuullut.
Kanaverkko ja siihen ruiskurappaus päälle.
Miksi kysyt pöljiä, etkä vain hanki vastaavaa uutta teddytaljaa sen vanhan ja risaisen tilalle.