Teilläkin on todennäköisesti suomalaiskotien perusongelma (liian pieni matto)
https://www.is.fi/asuminen/art-2000011927391.html
"Sisustussuunnittelijat kritisoivat suomalaiskotien yleisimpiä virheitä, joista yleisin on liian pieni matto suhteessa sohvaan."
Meilläpäs ei ole! Kerrankin teen jotain oikein sisustamisessa🤸
Kommentit (87)
Ei ole. Onko sinulla muuta kysyttävää, ap?
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa. Pitäisi osata olla persoonallinen ja samanaikaisesti noudattaa sääntöjä, jotta miellyttäisi sisustussunnittelijoita.
Eihän sitä tarvitse miellyttää ketään muuta kuin itseä. Mutta sisustussuunnittelijoilta saa hyviä vinkkejä miten kehittää omaa sisustussilmää jos sellaisesta on kiinnostunut. Ihan tottahan toi mattoasia on, ja tuo mittasuhdejuttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Onko sinulla muuta kysyttävää, ap?
En ole kysynyt mitään. Ap
Joskus sanottiin, että suuri virhe on käyttää ruokapöydän alla mattoa. Mulla ei ole koskaan ollut, ei jaksa muruja aina imuroida. Mut nää opetukset joiltain suunnittelijoilta voi hyvää päivää, jokainen tehköön kuten haluaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa. Pitäisi osata olla persoonallinen ja samanaikaisesti noudattaa sääntöjä, jotta miellyttäisi sisustussunnittelijoita.
Eihän sitä tarvitse miellyttää ketään muuta kuin itseä. Mutta sisustussuunnittelijoilta saa hyviä vinkkejä miten kehittää omaa sisustussilmää jos sellaisesta on kiinnostunut. Ihan tottahan toi mattoasia on, ja tuo mittasuhdejuttu.
Tosikko.
Vierailija kirjoitti:
Sisustussuunnittelijat suunnittelevat myös ison maton sängyn alle, mikähän on sen funktio?
Mukavampi mennä sängyn alle mörköä tai kummitusta piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Kauhistus, minulla on oven levyinen matto kaikkien ulko-ovien edessä, eikä muita mattoja. Kaikkialla muualla (200m2) ei yhtään mattoa. Painajainen?
oletan että on parempi olla ilman mattoja kuin liian pienillä matoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosikko.
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosikko.
Kuinka niin?
Ja toisenkin kerran.
Aika hölmöltä tuntuu että pitäis hankkia iso matto ison kulmasohvan eteen ja iso osa matosta jäisi sohvan ja sen vieressä olevan vitriinin alle. Mielestäni sohvan toinen kulma ja vitriini ovat paremman näköisiä kun on sopivan kokoinen matto siinä edessä eikä alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosikko.
Kuinka niin?
Ja toisenkin kerran.
Et siis taida osata selittää miksi kommentti on sinusta tosikkomainen.
Mulla ei ole mattoja ollenkaan. Eikä kyllä muutakaan sisustusta.
Meillä ei ole tuota ongelmaa, kin ei ole sohvakaan. On 3 nahkatuolia sohvan tilalla, on hyvä ratkaisu.
Mulla ei ole sohvaa. Mitäs siitä sanot, ap?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole sohvaa. Mitäs siitä sanot, ap?
Että tuo asia ei sitten kosketa sinua. Ap
Minä olen alkanut iän ja viisauden ja itseni armahtamisen vuoksi sisustamaan käytännöllisesti.
Mietin kaikissa valinnoissani sitä,onko se vaikea pitää puhtaana.
Joten matoissa olen huomannut,että mitä vähemmän ja mitä pienempiä mattoja sen helpompi ne on pitää puhtaana.
Minun pitää pärjätä sille ilman kenenkään apua.
Aikoinani tein sen virheen ostaessani valkoisen sohvan vain siksi,koska se näyttää niin hyvältä,ja se vei mielenrauhani.
Kaiken pystyi pesemään koneessa,mutta silti oli rasittavaa touhua,ja jotkut tahrat eivät lähteneet täydellisesti.
Valkoinen on sellainen väri,että sen täytyy olla täydellisen puhdas tai se on ruma.
Päätin etten ikinä enää osta valkoista tai muuten vaikeasti puhtaana pidettäviä asioita.
Mielenrauhani menee kaiken edelle.Sisustaminenhan on vain harrastus,sen ei kuulu aiheuttaa stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Kauhistus, minulla on oven levyinen matto kaikkien ulko-ovien edessä, eikä muita mattoja. Kaikkialla muualla (200m2) ei yhtään mattoa. Painajainen?
Meillä ei ole ainokaistakaan mattoa sisällä. 280m2
Ulkona on sellanen kumihommeli pääoven edessä. Kodinhoitohuoneessa on oven edessä allas ritilällä ja suihkulla. Koirat kulkee siitä kura-aikaan silleen että ritilää ei ole vaan sellanen patja millä desifioidaan kengät navetassa on kostutettu vedellä. Jää pahimmat mudat sinne.
Kulkevat vapaasti siinä olevasta luukusta kesät talvet.
Voi kauhistuksen kanahäkki.