Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rydman lyö päihteettömiä halolla!

Vierailija
08.04.2026 |

Riemu Finland ry (ent. Music Against Drugs ry) on vuonna 2010 perustettu, lasten ja nuorten terveyttä, sosiaalista hyvinvointia sekä osallisuutta edistävä ehkäisevän päihdetyön järjestö. Riemu Finland ry (ent. Music Against Drugs ry) on vuonna 2010 perustettu, lasten ja nuorten terveyttä, sosiaalista hyvinvointia sekä osallisuutta edistävä ehkäisevän päihdetyön järjestö. 

 

Helsingin Diakonissalaitoksen säätiö menetti yli 0,5 miljoonaa euroa, nuorten päihdetyön järjestö Riemu Finland 480 000 euroa.

 

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011913898.html

https://riemufinland.fi/yhdistys/

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama Rydman joka tarjosi alaikäisille viiniä seksin toivossa?! 

Vierailija
62/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylässä vielä huhujen mukaan huumet valtaavat alaa ja keskusta on rauhaton tämän takia.

Siis tuon yhdistyksen takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama Rydman joka tarjosi alaikäisille viiniä seksin toivossa?! 

Ei, se Rydman on vasemmistolaisten mielikuvituksen tulosta.

Vierailija
64/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylässä vielä huhujen mukaan huumet valtaavat alaa ja keskusta on rauhaton tämän takia.

Olipa nopea vaikutus.

Huumeongelma on nousussa ja rahoitusta kiristetään, eikö se ole hölmöläisen hommaa? Nyt nämä on sitten kohta Novan ongelmia.

Päättäjät eivät suostu tekemään huumeongelmalle mitään. Yksikään asiantuntijoiden ehdottama keino ei ole kelvannut päättäjille.

Vierailija
65/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan rydmanin sitä haloksikin kutsua...

Vierailija
66/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on yksi puolue, missä ei katsota niin pahalla alaikäisten groomausta

Älä nyt viitsi, Setassa hyväksytään kaikki jutut, ja niin tosiaan, vihreissä. Ja vasemmistossa on parempaa kaikki, tuomin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteillä nuo groomerit  houkuttelevat nuoria tyttöjä, joten ei ihme, että persusetä vastustaa päihteettömyyttä.

Vierailija
68/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpasee se rikkaitakin kun omien narkkilasten hoidot pitää maksaa, eikä muutakaan tukea saa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luitteko edes tuota juttua ? Valtion tukea ei ollut niinkään käytetty päihdenuorten auttamiseksi vaan toiminnanjohtajan asunnon ja matkojen rahoittamiseen. Toiminnanjohtaja työskentelikin vain puolipäiväisesti  mutta oli hulppeat edut verovaroista.

Vierailija
70/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkutyttöjä on vaikeampi houkutella asunnolle, jos he eivät käytä päihteitä.

Vastuu on pääasiassa vanhemmilla, turha syyttää muita jos omat vanhemmat ei pidä kakaroistaan huolta. Ei se muille kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydman... eikös tämä ole se naisten puristelija?  Naisten ahdistelija?

Siinäpä mainio ministeri!

Toki, teidän vasurien mutuilun perusteella. Onneksi oikeuslaitos ei perusta tuomioitaan mutuiluihin.

Vasemmian laidan ihminen on moraaliton : hän manipuloi tyhmiä nuoria uskomaan johonkin ”groomaukseen”, jonkalaista ei ole tapahtunut. Siitägän olisi  seurannut juridinen tuomio. 
Vaan eihän vasemmisto välitä tosiasioista, kun se luo hyvää tarinaa ja moraaliposeeraa itse virheettämänä. Rydman-salaliittoteoriaa kehitellen.

Vierailija
72/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydman... eikös tämä ole se naisten puristelija?  Naisten ahdistelija?

Siinäpä mainio ministeri!

Toki, teidän vasurien mutuilun perusteella. Onneksi oikeuslaitos ei perusta tuomioitaan mutuiluihin.

Vasemmian laidan ihminen on moraaliton : hän manipuloi tyhmiä nuoria uskomaan johonkin ”groomaukseen”, jonkalaista ei ole tapahtunut. Siitägän olisi  seurannut juridinen tuomio. 
Vaan eihän vasemmisto välitä tosiasioista, kun se luo hyvää tarinaa ja moraaliposeeraa itse virheettämänä. Rydman-salaliittoteoriaa kehitellen.

Valehtele vähä lisää! Ihmiset osaa käyttää Googlea. Rydman tarjosi alaikäisille viiniä seksin toivossa, ja tämä on fakta. Rydman sekstiviestit oli varmaan kanssa median väärentämiä? 

Ootte te pedopersut kyllä melkoisia vekkuleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteettömiä lapsia on vaikeampi houkutella asunnolle osallistumaan ryhmäseksiiin.

Vierailija
74/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihteettömiä lapsia on vaikeampi houkutella asunnolle osallistumaan ryhmäseksiiin.

Onko leikkausten ajatuksena turvata groomauksen kohteiden saatavuus myös tulevaisuudessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydman... eikös tämä ole se naisten puristelija?  Naisten ahdistelija?

Siinäpä mainio ministeri!

Toki, teidän vasurien mutuilun perusteella. Onneksi oikeuslaitos ei perusta tuomioitaan mutuiluihin.

Vasemmian laidan ihminen on moraaliton : hän manipuloi tyhmiä nuoria uskomaan johonkin ”groomaukseen”, jonkalaista ei ole tapahtunut. Siitägän olisi  seurannut juridinen tuomio. 
Vaan eihän vasemmisto välitä tosiasioista, kun se luo hyvää tarinaa ja moraaliposeeraa itse virheettämänä. Rydman-salaliittoteoriaa kehitellen.

Näin se vain on! Jos nuori kokoomusleidi haluaa kokeneen ja vaikutusvaltaisen miehen opastamaan hänet rakkauden salaiseen puuarhaan, niin keneltä se on pois?

Vierailija
76/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se lyö ketään halolla päähän. Alkaa olla törkeitä väitteitä. 

Valitettavasti jostain on otettava rahaa, kun suomi velkaantuu. 


Noissa voivat osallistujat laittaa omasta pussista rahaa palveluihin joita käyttävät ja lastensa hyväksi. Jos musiikki on tärkeä. Jos ei kotoa ja lähipiiristä löydy aktiivisuutta samankaltaiseen tukeen ja osallisuuteen kasvattaa lapsia päihteettömyyteen ja jos eikä sitä itse voi lähiympäristössä järjestää.  

Oman perheen malli on tärkein. 

No raittiustyön ja mt- ongelmiin ym . ennaltaehkäisevään terveystoimintaan liittyviltä järjestöiltä ei kyllä kannata paljon leikata. Itse kannatan, että vaikka ateistien järjestöiltä ym. uskontoihin liittyviltä yhdistyksiltä leikataan mieluummin. Nuorten liikunta - ja raittiustoiminnasta ei kyllä pitäisi leikata. 

Tuet lakkautettiin väärinkäytösten takia. Koko porukka toiminnanjohtajan esimerkin mukaisesti käytti yhdistyksen rahoja kuin omiaan. Suljettu sisäpiiri, niin kuin päätöksessä sanottiin.