Rydman lyö päihteettömiä halolla!
Riemu Finland ry (ent. Music Against Drugs ry) on vuonna 2010 perustettu, lasten ja nuorten terveyttä, sosiaalista hyvinvointia sekä osallisuutta edistävä ehkäisevän päihdetyön järjestö. Riemu Finland ry (ent. Music Against Drugs ry) on vuonna 2010 perustettu, lasten ja nuorten terveyttä, sosiaalista hyvinvointia sekä osallisuutta edistävä ehkäisevän päihdetyön järjestö.
Helsingin Diakonissalaitoksen säätiö menetti yli 0,5 miljoonaa euroa, nuorten päihdetyön järjestö Riemu Finland 480 000 euroa.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä vielä huhujen mukaan huumet valtaavat alaa ja keskusta on rauhaton tämän takia.
Siis tuon yhdistyksen takia?
Vierailija kirjoitti:
Sama Rydman joka tarjosi alaikäisille viiniä seksin toivossa?!
Ei, se Rydman on vasemmistolaisten mielikuvituksen tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä vielä huhujen mukaan huumet valtaavat alaa ja keskusta on rauhaton tämän takia.
Olipa nopea vaikutus.
Huumeongelma on nousussa ja rahoitusta kiristetään, eikö se ole hölmöläisen hommaa? Nyt nämä on sitten kohta Novan ongelmia.
Päättäjät eivät suostu tekemään huumeongelmalle mitään. Yksikään asiantuntijoiden ehdottama keino ei ole kelvannut päättäjille.
Voihan rydmanin sitä haloksikin kutsua...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on yksi puolue, missä ei katsota niin pahalla alaikäisten groomausta
Älä nyt viitsi, Setassa hyväksytään kaikki jutut, ja niin tosiaan, vihreissä. Ja vasemmistossa on parempaa kaikki, tuomin.
Päihteillä nuo groomerit houkuttelevat nuoria tyttöjä, joten ei ihme, että persusetä vastustaa päihteettömyyttä.
Kirpasee se rikkaitakin kun omien narkkilasten hoidot pitää maksaa, eikä muutakaan tukea saa enää.
Siis luitteko edes tuota juttua ? Valtion tukea ei ollut niinkään käytetty päihdenuorten auttamiseksi vaan toiminnanjohtajan asunnon ja matkojen rahoittamiseen. Toiminnanjohtaja työskentelikin vain puolipäiväisesti mutta oli hulppeat edut verovaroista.
Vierailija kirjoitti:
Pikkutyttöjä on vaikeampi houkutella asunnolle, jos he eivät käytä päihteitä.
Vastuu on pääasiassa vanhemmilla, turha syyttää muita jos omat vanhemmat ei pidä kakaroistaan huolta. Ei se muille kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman... eikös tämä ole se naisten puristelija? Naisten ahdistelija?
Siinäpä mainio ministeri!
Toki, teidän vasurien mutuilun perusteella. Onneksi oikeuslaitos ei perusta tuomioitaan mutuiluihin.
Vasemmian laidan ihminen on moraaliton : hän manipuloi tyhmiä nuoria uskomaan johonkin ”groomaukseen”, jonkalaista ei ole tapahtunut. Siitägän olisi seurannut juridinen tuomio.
Vaan eihän vasemmisto välitä tosiasioista, kun se luo hyvää tarinaa ja moraaliposeeraa itse virheettämänä. Rydman-salaliittoteoriaa kehitellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman... eikös tämä ole se naisten puristelija? Naisten ahdistelija?
Siinäpä mainio ministeri!
Toki, teidän vasurien mutuilun perusteella. Onneksi oikeuslaitos ei perusta tuomioitaan mutuiluihin.
Vasemmian laidan ihminen on moraaliton : hän manipuloi tyhmiä nuoria uskomaan johonkin ”groomaukseen”, jonkalaista ei ole tapahtunut. Siitägän olisi seurannut juridinen tuomio.
Vaan eihän vasemmisto välitä tosiasioista, kun se luo hyvää tarinaa ja moraaliposeeraa itse virheettämänä. Rydman-salaliittoteoriaa kehitellen.
Valehtele vähä lisää! Ihmiset osaa käyttää Googlea. Rydman tarjosi alaikäisille viiniä seksin toivossa, ja tämä on fakta. Rydman sekstiviestit oli varmaan kanssa median väärentämiä?
Ootte te pedopersut kyllä melkoisia vekkuleita.
Päihteettömiä lapsia on vaikeampi houkutella asunnolle osallistumaan ryhmäseksiiin.
Vierailija kirjoitti:
Päihteettömiä lapsia on vaikeampi houkutella asunnolle osallistumaan ryhmäseksiiin.
Onko leikkausten ajatuksena turvata groomauksen kohteiden saatavuus myös tulevaisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman... eikös tämä ole se naisten puristelija? Naisten ahdistelija?
Siinäpä mainio ministeri!
Toki, teidän vasurien mutuilun perusteella. Onneksi oikeuslaitos ei perusta tuomioitaan mutuiluihin.
Vasemmian laidan ihminen on moraaliton : hän manipuloi tyhmiä nuoria uskomaan johonkin ”groomaukseen”, jonkalaista ei ole tapahtunut. Siitägän olisi seurannut juridinen tuomio.
Vaan eihän vasemmisto välitä tosiasioista, kun se luo hyvää tarinaa ja moraaliposeeraa itse virheettämänä. Rydman-salaliittoteoriaa kehitellen.
Näin se vain on! Jos nuori kokoomusleidi haluaa kokeneen ja vaikutusvaltaisen miehen opastamaan hänet rakkauden salaiseen puuarhaan, niin keneltä se on pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se lyö ketään halolla päähän. Alkaa olla törkeitä väitteitä.
Valitettavasti jostain on otettava rahaa, kun suomi velkaantuu.
Noissa voivat osallistujat laittaa omasta pussista rahaa palveluihin joita käyttävät ja lastensa hyväksi. Jos musiikki on tärkeä. Jos ei kotoa ja lähipiiristä löydy aktiivisuutta samankaltaiseen tukeen ja osallisuuteen kasvattaa lapsia päihteettömyyteen ja jos eikä sitä itse voi lähiympäristössä järjestää.
Oman perheen malli on tärkein.No raittiustyön ja mt- ongelmiin ym . ennaltaehkäisevään terveystoimintaan liittyviltä järjestöiltä ei kyllä kannata paljon leikata. Itse kannatan, että vaikka ateistien järjestöiltä ym. uskontoihin liittyviltä yhdistyksiltä leikataan mieluummin. Nuorten liikunta - ja raittiustoiminnasta ei kyllä pitäisi leikata.
Tuet lakkautettiin väärinkäytösten takia. Koko porukka toiminnanjohtajan esimerkin mukaisesti käytti yhdistyksen rahoja kuin omiaan. Suljettu sisäpiiri, niin kuin päätöksessä sanottiin.
Sama Rydman joka tarjosi alaikäisille viiniä seksin toivossa?!