Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa, kun ihohuokoset ovat ihan tukossa ja laajentuneita?

Vierailija
08.05.2007 |

Oletteko saaneet jostain hoidosta tai tuotteesta apua? Minun ihoni on alkanut tuottaa älyttömästi talitöhnää ja silti iho on paikoitellen pintakuiva. Ihan kamalan näköistä... Auttakaa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 200% tyytyväisempi tulokseen kuin tavallisen ihonpuhdistuksen tai ihohionnan jälkeen. Jos koettavat myydä sarjan kotihoitotuotteita pyydä näyte mukaan, mä petyin niiden muka mattapinnan antavaan päivävoiteeseen, ei sopinut mulle.

terv. 6

Vierailija
2/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisruoka auttaa ihon ja hiuspohjan rasvaisuuteen pms-ongelmiin yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ heidän suosittelemansa tuotteet. On kokemusta.

Vierailija
4/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuorinta hyvällä tuotteella ja sen jälkeen kasvonaamio joka supistaa ihohuokosia. muista myös käyttää hyviä ihonpuhdistustuotteita ja kasvovettä joka päivä.

Vierailija
5/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin tyhmänä naamani saippualla (tuhoaa ihon oman rasva- ja happokerroksen) ja käytin tietämättäni vaseliinipohjaisia rasvoja (tukkii ihohuokoset jättäen sinne sontaa muhimaan). Nyt ostin Colosen puhdistusemulsion, kasvoveden, päivävoiteen ja kuorintavoiteen, toivottavasti on hintansa väärti!

Vierailija
6/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjeronymus tekee ihosta todella puhtaan ja hyväkuntoisen, ainoat haittapuolet on mielestäni se että hoito ei ole ns " miellyttävä hemmotteluhoito" vaan aine jolla tali nostatetaan ihosta kirvelee pikkuisen, ja hoidon päättävä kamferinaamio on myös hiukan epämukava. Toinen haitta on se että iho saattaa olla hoidon jälkeen hiukan pintakuiva.

Kuitenkin suosittelen hoitoa ehdottomasti, sillä se saa ihosta kaiken ylimääräisen talin ja töhnän pois, ja minunkin extrarasvainen herkkä ihoni pysyy kiillottomana pitkään.

Tarvittaessa mustapäitä poistetaan myös mekaanisesti kemiallisen käsittelyn jälkeen ja ainakin pääkaupunkiseudulla EL-salongissa hintaan kuuluu kulmakarvojen siistiminen sekä kevyt meikki, mikä on tarpeen sillä iho on herkkä hoidon jälkeen ja esim tuuli tuntuu pahalta iholla, iho myös punoittaa hiukan eli suosittelen hoitoa ennen viikonloppua että iho ehtii rauhoittua.

Kävin itse ennen häitäni tässä hoidossa useamman kerran, ja myös raskausaikana kun iho meni huonoon kuntoon. Oli aika hurjan näköistä kun kosmetologi näytti peilin avulla miten paljon valkoista talia vaahtomaisena nousi leuastani kun hän pyyhkäisi siihen ainetta!

Vierailija
7/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hjeronymus tekee ihosta todella puhtaan ja hyväkuntoisen, ainoat haittapuolet on mielestäni se että hoito ei ole ns " miellyttävä hemmotteluhoito" vaan aine jolla tali nostatetaan ihosta kirvelee pikkuisen, ja hoidon päättävä kamferinaamio on myös hiukan epämukava. Toinen haitta on se että iho saattaa olla hoidon jälkeen hiukan pintakuiva.

Kuitenkin suosittelen hoitoa ehdottomasti, sillä se saa ihosta kaiken ylimääräisen talin ja töhnän pois, ja minunkin extrarasvainen herkkä ihoni pysyy kiillottomana pitkään.

Tarvittaessa mustapäitä poistetaan myös mekaanisesti kemiallisen käsittelyn jälkeen ja ainakin pääkaupunkiseudulla EL-salongissa hintaan kuuluu kulmakarvojen siistiminen sekä kevyt meikki, mikä on tarpeen sillä iho on herkkä hoidon jälkeen ja esim tuuli tuntuu pahalta iholla, iho myös punoittaa hiukan eli suosittelen hoitoa ennen viikonloppua että iho ehtii rauhoittua.

Kävin itse ennen häitäni tässä hoidossa useamman kerran, ja myös raskausaikana kun iho meni huonoon kuntoon. Oli aika hurjan näköistä kun kosmetologi näytti peilin avulla miten paljon valkoista talia vaahtomaisena nousi leuastani kun hän pyyhkäisi siihen ainetta!

Vierailija
8/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se maksaa, onko kipu sietämätöntä? Mulla on herkkä iho ja kasvoissa psoriasis. Mahtaakohan iho kestää, jos hoidan ensin psorin pois ja sitten menen ottamaan tuollaisen hoidon.

Vierailija
9/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa pika- ja näennäisavun. Elöi eihan se ihan huipustu puhdista, mutta kun sitä pumpulilla sivelee (laimennettuna jos on ihottumaa) kasvoille niin ihohuokoset supistuvat.

Tehokasta on myös louis widmerin? kasvovesi-tyyppinen neste, jota saa apteekista. Ei ole mikään huippukallis.

Vierailija
10/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kosmetologi sanoi, että usein tukkoinen iho on liian kuiva, eli kosteuta, kosteuta! Monet kun luulevat että se kosteutus tukkii, asia on päin vastoin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän