Kaikki hampaat pois monelta sydänleikkaukseen menevältä
Ei mikään ihme sillä olen tavannut monia +50v ukkoja joiden mielestä hampaiden peseminen on turhaa hommaa. Tosin ei harvinaista edes alle 30v miesten kohdalla.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/acce2b91-7d81-4619-9f5a-afcb9656c921
Kommentit (33)
En pystynyt pesemään hampaita raskausaikana. Tai olisi pitänyt olla joka päivä uusista hammasharja. Mua oksetti käytetyn hammasharjan haju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää näin miehen näkökulmasta (joka hoitaa hampaitaan) että miten te naiset voitte suudella miehiä tai olla heidän lähellään kun hengitys haisee hirveältä? Tiedän useammankin miehen joilla haisee hengitys useamman metrin päähän ja heidän lähellä ollessa täytyy välillä pidätellä hengitystä koska muuten alkaa oksettaa.
Oletko varma ettei oma hengityksesi löyhkää? Et nimittäin sitä itse huomaa.
No muuttaako tämä kysymyksen perusluonnetta mihinkään vai pitikö vaan taas potkia palleille miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkärit ovat kallistuneet aika lailla viimeisen kymmenen vuoden aikana. Myös toisinaan hoidon taso on vain tyydyttävää.
Mitä tekemistä tuolla on sen kanssa ettei miehet edes viitsi pestä hampaitaan? Ainahan se on jonkun muun vika ettei hammasharja käy suussa.
Eikös miesten taudit ole aina naisten syytä? Ei miestä voi vastuuttaa mistään!
Huono ruoka ja hygienia, valvominen, juopottelu - toki naisten syytä.
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkärit ovat kallistuneet aika lailla viimeisen kymmenen vuoden aikana. Myös toisinaan hoidon taso on vain tyydyttävää.
Luulisi että sitä paremmin hoitaisi hampaitaan mutta ei...
"emmää mitään hammasvälejä ole ikinä puhdistanut"
Vierailija kirjoitti:
En pystynyt pesemään hampaita raskausaikana. Tai olisi pitänyt olla joka päivä uusista hammasharja. Mua oksetti käytetyn hammasharjan haju.
Oli sitten pakko mennä lisääntymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä tuolla on sen kanssa ettei miehet edes viitsi pestä hampaitaan? Ainahan se on jonkun muun vika ettei hammasharja käy suussa.
Eikös miesten taudit ole aina naisten syytä? Ei miestä voi vastuuttaa mistään!
Huono ruoka ja hygienia, valvominen, juopottelu - toki naisten syytä.
Unohdit vihervasemmiston ja julkisen sektorin syyttämisen 🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää näin miehen näkökulmasta (joka hoitaa hampaitaan) että miten te naiset voitte suudella miehiä tai olla heidän lähellään kun hengitys haisee hirveältä? Tiedän useammankin miehen joilla haisee hengitys useamman metrin päähän ja heidän lähellä ollessa täytyy välillä pidätellä hengitystä koska muuten alkaa oksettaa.
Oletko nähnyt jonkun suutelevan?
En, mutta luulisi että kotona tekisivät jotain sellaista. Löytyikö nyt syy siihen miksi parisuhteet kariutuvat?
Aivan. Hyvä huomio. Ja sexin loppuminen kans.
riippuu varmaan monelta se leikkaus on?
Ongelma on ruokavalio eikä hampaiden hoito. Kun syö hiilihydraattikuonaa niin hampaat mätänee suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli sitten pakko mennä lisääntymään?
Todennäköisesti hän ei voinut arvata tuota reaktiotaan ennen raskaaksi tulemistaan. Toki olisi vain pitänyt sisulla sinnitellä edes jotenkin ja yrittää pestä niitä hampaita.
Olen 50+ nainen ja harjaan hampaat aamuin illoin ja silti oli tulehdus hammasjuuressa. Ei hammashygienia aina auta kun vanhenee... en edes ole vanha!!!!
Nykypäivän sähköhammasharjat ovat tosi tehokkaat. Kun päivittäin harjaa ei ikenet vuoda verta ja pysyy kalusto kunnossa.
Ihan hyvälle tuntuu. Sopivasti ruoan tai kahvin aromi kielessä ja ikenissä. Pari kertaa viikossa? Minulle riittää välillä kaksi kertaa kuukaudessa. Hammastikulla putsaan hammasväleistä pahimmat ruoan jätteet ja huuhtelen suun lämpimällä vedellä.