Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaako mies jos vaimo pettää?

Vierailija
08.05.2007 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin nainen huomaa, että mies pettää.

Vierailija
2/18 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainahan on olemassa riski. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
4/18 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
5/18 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä johtunee siitä ettei hän kiinnitä huomiota samoihin seikkoihin kuiin nainen. Vertauksena se että kun mies pettää ja alkaa kiinnittämään enemmän huomioita ulkonäköön ja hygieniaan, niin vaimo huomaa oitis. Nainen taas voi käydä muuttamassa tyylinsä aivan toiseksi ja uusia koko vaatevarastonsa eikä mies huomaa mitään vaikka nainen kysyisi että huomaatko jotain uutta :)

Vierailija
6/18 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pihtaa ja nainen hakee munaa muualta, tuskin paljon huomaa naista sen pettäessäkään. Saapahan nainen kaipaamaansa huomiota, seksiä ja munaa mitä ei kotona saa. Mutta jos seksielämä intensiivistä kotirintamallakin, mies saattaa kyllä huomioida naisen lisääntyneen kiiman ja ehkä jopa uudet tavat ottaa suihin ja käsitellä miestä muuten vaan. Jos nyt mies yleensäkään on kiinnostunut naisestaan, niin kyllä se ennen pitkää jotain vaistoo putkiaivoistaan huolimatta.

Mun mielestä täällä ei kyllä tartte halveksia ketään tai syljeskellä päälle... Vastataan kysymykseen ja annetaan kunkin elää tavallaan, kun ei kerran taustoja tunneta! (vihjeeksi tolle syljeskulijälle, jonka piti ihan kahteen kertaan kertoa inhonsa - pysyisi poissa näiltä aihealueilta)

Vierailija
7/18 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko se ei petä tai sitten osaa peittää sen taitavasti. enpä kyllä ymmärrä miksi pettäisikään mutta mistä näistä koskaan tietää. naiset huomaa miehen pettämisen varmaan sata kertaa helpommin, ne on sellaisia haukansilmiä joka paikassa.

Vierailija
8/18 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä kiimat tulee ja menee ihan ilman pettämistäkin. Ja samoin esim. suihinotossa olen yrittänyt " kehittyä" ihan omaa miestä varten -väittäisin, että onnistunutkin :)! Toivottavasti nyt ei ole sen takia epäillyt, että olen käynyt vieraissa!

Vierailija
9/18 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ei huomaa vaikka mies pettäisikin. Ihan selvä homma

Vierailija
10/18 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mieskään petä minua, kovin paljon pahemmin ei voisi toista loukata.

Vierailija
11/18 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräskin mies sai selville vaimonsa syrjähypyt 12 vuoden jälkeen, vaikka niitä oli kestänyt alle puoli vuotta.

No lapset siinä erossa varmaan eniten kärsivät, vaikka vanhemmat eivät erotessa riidelleetkään.

Vierailija
12/18 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain molemmista kiinnin heti kättelyssä. oli ihan ihmeissään että mistä voin tietää. Sanoin vaan että älä pidä minua niin tyhmänä kuin luulet :)

Vierailija
13/18 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi kuuma suhde ennen avioliittoa, en jäänyt kiinni. Enkä varmasti ikinä jääkään. Mutta siitä suhteestä jäin kaipaamaan ihan uskomattoman hyvää kulli-työskentelyä! Mies oli aika vanha ja tosiaan huomasi, etten ollut eka reikä missä elintään työntelee... :) Se oli huippuseksiä se! Silti tietenkin kadun ja häpeän tekoani...

Vierailija
14/18 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomaa

Siis ainakaan minä en huomannut. Huomasin kyllä yhden muun pienen jutun mutta se taisikin olla vain peittely suuremmille jutuille ?

Vierailija
15/18 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se kertoi siitä ihan itse.

Jälkeenpäin muistin, kuinka se oli ollut hermostunut reissusta palatessaan. Nyt osaisin kiinnittää siihen paremmin huomiota, mutta ehkä vaimokin on jo jotain oppinut...

Vierailija
16/18 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

N78

Vierailija
17/18 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joilla on vähänkin käynyt mielessä. Se on vaan liian helppoa eikä kiinni voi jäädä. Hytin ovi vaan kiinni ja melaa mekkoon. Minunkin olevinaan uskollinen vaimo varmaan teki sen vaikka ei ole uskaltanut loppuun asti tunnustaa. Keksi jonkun hätäselityksen sille jos vahingossa tulee joskus puhetta siitä miksi se tullut hyttiinsä ennen aamukuutta.

Vierailija
18/18 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainaskin riitti se muutaman vuoden selibaatti. Kävin hoitelemassa fyysiset tarpeeni muualla. Jotenkin jännä juttu, kun ei tullut edes omantunnon vaivoja. Voi olla et ois tullutkin, mut kun oma mies ei enää halua, jos on koskaan halunnutkaan, niin enpä tiiä. Itse olen ilmaissut haluni erota, mut mies ei lasten takia halua. Eikä mulla ole oikein uskallustakaan, pelkään, et pärjääkö se..Tiedän joidenkin asenteen näihin juttuihin. Mut elämä opettaa ja joskus myös kovettaa ihmistä. Seksi on kuitenkin tärkeetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi