Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teillä kauppa Tori / Vinted?

Vierailija
06.04.2026 |

Latasin pari keräilyastiaa toriin pari päivää sitten, hurjat 4 katselukertaa. Miten muilla? 

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö Arabian lasiastiat kaupaksi? Olisi läjä kaapissa pölyttymässä, voisi myydä pois ennen muuttoa. Vai heittääkö vain lasinkeräykseen.

Vierailija
122/152 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan tavarasta, mutta vaatteissa mun kokemuksen mukaan osin ihan älyttömiä hintapyyntöjä. Juuri katsoin Peakin hupparia, väri vuosikymmenen takainen muotiväri,  hyväkuntoinen eli vähän kulumaa ja nukkaa siellä ja täällä, hinta 50 €. Viime vuoden mallin saa Intersportin alesta 49,99 €. Tai Lindexin minimekko kuuden vuoden takaista muotia 27 €. Siis kun joku sanoi että ostaa ja myy puoleen hintaan ostohinnasta niin nuohan varmaan ovat just sitä, mutta eihän noita taida kukaan ostaa. Ja joku myy untuvatakkia 430 eurolla. 😄 Nämä siis poimittu omista hakuvahdeistani viime päiviltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan tavarasta, mutta vaatteissa mun kokemuksen mukaan osin ihan älyttömiä hintapyyntöjä. Juuri katsoin Peakin hupparia, väri vuosikymmenen takainen muotiväri,  hyväkuntoinen eli vähän kulumaa ja nukkaa siellä ja täällä, hinta 50 €. Viime vuoden mallin saa Intersportin alesta 49,99 €. Tai Lindexin minimekko kuuden vuoden takaista muotia 27 €. Siis kun joku sanoi että ostaa ja myy puoleen hintaan ostohinnasta niin nuohan varmaan ovat just sitä, mutta eihän noita taida kukaan ostaa. Ja joku myy untuvatakkia 430 eurolla. 😄 Nämä siis poimittu omista hakuvahdeistani viime päiviltä.

Pakko vielä lisätä rumanpunaiset käytetyt Niken trikoot 30 €. 🤣 XXL myy uusia mustana 16 € alehinnalla.

Vierailija
124/152 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostanut olen torista lähes viikoittain, nyt on ostajan markkinat.  Lähes kaikki tehdyt tarjoukset on hyväksytty.  150€ putosi sataseen... 70€ putosi viiteen kymppiin nyt viikon sisällä.

Rahaa olisi maksaa se pyydetty hintakin mutta käytät tilaisuuden hyväksi ja tinkaat reilusti jotta rahaton ei varmasti pääse "rikastumaan"?

Tai sitten myyjä vain ahneuksissaan ja rahan kiilto silmissä on kuvitellut rikastuvansa noilla 😂. Kyllä näkyy hinnoissa olevan ilmaa.

Eri

Kukaan ei tässä maassa rikastu kirppismyynneillä. Nyt on työtilanne niin kamala että jokainen myy rahapulassaan jotta selviää laskuistaan ja saa lapsille ruokaa. Törkimykset tinkaa superhalvoista hinnoista ihan vaan itaruuttaan.

Höpöhöpö. Ei todellakaan kaikki myy vain rahapulassaan. Älä ole naurettava. Kyllä on kautta aikojen ja nykyäänkin paljon ihan vaan tarpeettomana tai käyttämättömänä olevia tuotteita ja sellaista, johon on jo kyllästynyt, ei riitä tila, muuton vuoksi tms. Hölmöä uhriutumista sinulta.

Minun lähipiirissäni myyjät myy saadakseen rahaa laskuihin. Myyvät sellaistakin jota eivät haluaisi myydä. On vaan pakko. Suututtaa tinkaajat jotka halvoista hinnoista tinkaavat reilusti ja sitten suhaavat pihaan jollakin ökyautolla, eli rahaa olisi ollut maksaa pyydetty hintakin. 

Minulla kävi tälläinen rouva joku aika sitten noutamassa kotoani tuotteen. Ostettuaan tuotteen  katseli ympäri asuntoa ja alkoi tarjoamaan naurettavia hintoja jos mistäkin, ihan kuin irtaimistoni olisi huutokaupassa. Naureskelin vain ja lähetin ostajan matkoihin tavara mukana mikä oli sovittu ostettavaksi. 

Vierailija
125/152 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä olen saanut ihan kaupaksi kyllä. Olen saanut laihdutettua paljon, ja listannut parhaita isoksi jääneitä vaatteita myyntiin vaan ne ei kyllä mene. Parhaat vaatemarkkinat on pienemmissä koossa. Moni ihmisistä on isokokoisia, mutta juuri he ostavat yleensä vaatteita vaan tarpeeseen ja kun on vaikeampaa saada sopivaa ei mielellään tilailla mitään ilman palautusoikeutta. Vaatteilla on kyllä ihan katsontakertoja, huonoimmallakin 19 klikkausta, ja osa ihan merkkivaatteita.

Toivottavasti saan itseäni vielä reilusti pienennettyä niin pääsisin paremmille vaatekaupoille sekä ostajana että myyjänä.

Vierailija
126/152 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisia myytäviä Torissa on meikit ja ihonhoitotuotteet. Jostain syystä kuitenkin hajuvesille on kysyntää. Tässä ei ole minusta logiikkaa, mutta jospa tästä olisi apua jollekin.

Vierailija
127/152 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään sellaisia alustoja minne joutuu antamaan kopion esimerkiksi passista tai pankkitilitietoja. Tässä yksi iso syy sille miksi en osta noista yhtään mitään. Ihan tarpeeksi saanut lukea tietovuodoista.

Niinpä, sama juttu.Tori.fi on erittäin epäluotettava yritys joka sallii jatkuvasti tuoteväärennösten myynnin sekä tuhansia omien sääntöjen vastaisia ilmoituksia.Jos ei edes näitä valvota niin miten mahtaa olla tietoturvan kanssa?

Vierailija
128/152 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko vielä lisätä rumanpunaiset käytetyt Niken trikoot 30 €. 🤣 XXL myy uusia mustana 16 € alehinnalla.

Oletko tyhmä? Punainen ja musta ei ole sama asia ja joku alehinta, ei välttämättä ole edes saatavilla kaikkia kokoja.Sinun kirjoitus on täysin älytön.

Vierailija
129/152 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö Arabian lasiastiat kaupaksi? Olisi läjä kaapissa pölyttymässä, voisi myydä pois ennen muuttoa. Vai heittääkö vain lasinkeräykseen.

Ei ainakaan torissa mene mikään kaupaksi.Anna naapurille.

Vierailija
130/152 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku myy Vintedissä vaatteita, voitteko laittaa puseroihin ja housuihin kaikki pituudet , itse en jaksa tai uskolla joskus myyjiltä kysellä. housuissa auttaisi myös sisäpituudet. ja paidoissa kaulukseesta paidan helmaan saakka. Aika useassa ei ole mitään tietoja. Uskon että menee paremmin jos ilmoitatte pituuksia jos paita /housut muuten kiva!

Vierailija
131/152 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostanut olen torista lähes viikoittain, nyt on ostajan markkinat.  Lähes kaikki tehdyt tarjoukset on hyväksytty.  150€ putosi sataseen... 70€ putosi viiteen kymppiin nyt viikon sisällä.

Rahaa olisi maksaa se pyydetty hintakin mutta käytät tilaisuuden hyväksi ja tinkaat reilusti jotta rahaton ei varmasti pääse "rikastumaan"?

Tai sitten myyjä vain ahneuksissaan ja rahan kiilto silmissä on kuvitellut rikastuvansa noilla 😂. Kyllä näkyy hinnoissa olevan ilmaa.

Eri

Kukaan ei tässä maassa rikastu kirppismyynneillä. Nyt on työtilanne niin kamala että jokainen myy rahapulassaan jotta selviää laskuistaan ja saa lapsille ruokaa. Törkimykset tinkaa superhalvoista hinnoista ihan vaan itaruuttaan.

Eiköhän ostaja tinkaa rahan vähyytensä takia. Jos on paljon rahaa, niin se ostaa kaupasta uutta.

Tai sitten ei osta. On olemassa paljon erilaista keräily- ja vintagetavaraa jota ei ole valmistettu enää vuosikymmeniin eikä niitä näin ollen saa enää mistään uutena.

Minulla on paljon rahaa, omaisuutta mutta ostan lähes kaikki tavarat kirpputoreilta ja huutokaupoista, ei mitään järkeä ostaa uutta vasaraa kaupasta jos saan käytetyn hyvän 2€ kirpparilta.

Vierailija
132/152 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina parhaiten kaupaksi on menneet käsityölehdet. Tuoreet numerot menevät yleensä kaikki. Muuta tavaraa satunnaisemmin. Palapelienkin kauppa on hyytynyt korona-ajasta.

Vierailija
133/152 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene kaupaksi mikään, ei edes katseluita tule niistä tuotteista, jotka ennen oli ihan takuuvarmoja myyntihittejä!

Vierailija
134/152 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään sellaisia alustoja minne joutuu antamaan kopion esimerkiksi passista tai pankkitilitietoja. Tässä yksi iso syy sille miksi en osta noista yhtään mitään. Ihan tarpeeksi saanut lukea tietovuodoista.

Niinpä, sama juttu.Tori.fi on erittäin epäluotettava yritys joka sallii jatkuvasti tuoteväärennösten myynnin sekä tuhansia omien sääntöjen vastaisia ilmoituksia.Jos ei edes näitä valvota niin miten mahtaa olla tietoturvan kanssa?

Eipä tuo Vinted ole yhtään luotettavampi.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/83213a84-5168-405b-a96a-ed212d66fc81

Vierailija
135/152 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ulkovaatteet menee aina.Ja nyt menee Pokemon kortit kuin kuumille kiville.Pieni sisustusroju myy myös. Muut tavarat (naisten vaatteteet,astiat) ei kerää käytännössä yhtään katselijaa.

Vierailija
136/152 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myyn ja ostan ainoastaan omassa kaupungissa, noudan tavarat niin ei tule postikuluja.  Ja kyllähän se vähän ärsyttää jos joku tarjoaa 25% pyydetystä, joka oli jo valmiiksi hinnoiteltu maltillisesti. Vastaan kuitenkin kohteliaasti että kauppoja ei tule sillä hintaa. 

Sama juttu, suosin vain noutoja. Myydessä sekä ostaessa. Ja käytän vain Toria.

Vierailija
137/152 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa käy. Vintediä en lähde edes kokeilemaan. Sen verran ollut uutisissa viime aikoina.

Vierailija
138/152 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten ulkovaatteet menee aina.Ja nyt menee Pokemon kortit kuin kuumille kiville.Pieni sisustusroju myy myös. Muut tavarat (naisten vaatteteet,astiat) ei kerää käytännössä yhtään katselijaa.

Ihmettelen kyllä tuota, miksi vaatteet ei mene kaupaksi. Kun ihmisillä muuten rahasta tiukkaa niin luulisi edullisten vaatteiden tekevän kauppansa. 
Itse olen ostanut paljon torista vaatteita sekä itselleni että teini-ikäisille lapsille. Saa hyvin ja edullisesti täydennystä arkipukeutumiseen. Yleensä ostan vielä vaatepakettina.

Vierailija
139/152 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina parhaiten kaupaksi on menneet käsityölehdet. Tuoreet numerot menevät yleensä kaikki. Muuta tavaraa satunnaisemmin. Palapelienkin kauppa on hyytynyt korona-ajasta.

Palapelit on tosiaan kohta ongelmajätettä kun 2€ on jo liikaa pyydetty 1000 palan palapelistä. Uudet maksaa pitkästi yli 10€, paitsi Tokmannin kampanjoissa.

Vierailija
140/152 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä tuota, miksi vaatteet ei mene kaupaksi. Kun ihmisillä muuten rahasta tiukkaa niin luulisi edullisten vaatteiden tekevän kauppansa. 
Itse olen ostanut paljon torista vaatteita sekä itselleni että teini-ikäisille lapsille. Saa hyvin ja edullisesti täydennystä arkipukeutumiseen. Yleensä ostan vielä vaatepakettina.

Vintedissä olen myynyt monta naisten vaatetta, jopa ikivanhoja 60-luvun vaatteita, ulkomaillekin. Hintahan ei tietysti suuri voi olla, alle 5€. Pääasia että pääsee eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi