Käykö teillä kauppa Tori / Vinted?
Latasin pari keräilyastiaa toriin pari päivää sitten, hurjat 4 katselukertaa. Miten muilla?
Kommentit (126)
Riippuu varmaan tavarasta, mutta vaatteissa mun kokemuksen mukaan osin ihan älyttömiä hintapyyntöjä. Juuri katsoin Peakin hupparia, väri vuosikymmenen takainen muotiväri, hyväkuntoinen eli vähän kulumaa ja nukkaa siellä ja täällä, hinta 50 €. Viime vuoden mallin saa Intersportin alesta 49,99 €. Tai Lindexin minimekko kuuden vuoden takaista muotia 27 €. Siis kun joku sanoi että ostaa ja myy puoleen hintaan ostohinnasta niin nuohan varmaan ovat just sitä, mutta eihän noita taida kukaan ostaa. Ja joku myy untuvatakkia 430 eurolla. 😄 Nämä siis poimittu omista hakuvahdeistani viime päiviltä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan tavarasta, mutta vaatteissa mun kokemuksen mukaan osin ihan älyttömiä hintapyyntöjä. Juuri katsoin Peakin hupparia, väri vuosikymmenen takainen muotiväri, hyväkuntoinen eli vähän kulumaa ja nukkaa siellä ja täällä, hinta 50 €. Viime vuoden mallin saa Intersportin alesta 49,99 €. Tai Lindexin minimekko kuuden vuoden takaista muotia 27 €. Siis kun joku sanoi että ostaa ja myy puoleen hintaan ostohinnasta niin nuohan varmaan ovat just sitä, mutta eihän noita taida kukaan ostaa. Ja joku myy untuvatakkia 430 eurolla. 😄 Nämä siis poimittu omista hakuvahdeistani viime päiviltä.
Pakko vielä lisätä rumanpunaiset käytetyt Niken trikoot 30 €. 🤣 XXL myy uusia mustana 16 € alehinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostanut olen torista lähes viikoittain, nyt on ostajan markkinat. Lähes kaikki tehdyt tarjoukset on hyväksytty. 150€ putosi sataseen... 70€ putosi viiteen kymppiin nyt viikon sisällä.
Rahaa olisi maksaa se pyydetty hintakin mutta käytät tilaisuuden hyväksi ja tinkaat reilusti jotta rahaton ei varmasti pääse "rikastumaan"?
Tai sitten myyjä vain ahneuksissaan ja rahan kiilto silmissä on kuvitellut rikastuvansa noilla 😂. Kyllä näkyy hinnoissa olevan ilmaa.
Eri
Kukaan ei tässä maassa rikastu kirppismyynneillä. Nyt on työtilanne niin kamala että jokainen myy rahapulassaan jotta selviää laskuistaan ja saa lapsille ruokaa. Törkimykset tinkaa superhalvoista hinnoista ihan vaan itaruuttaan.
Höpöhöpö. Ei todellakaan kaikki myy vain rahapulassaan. Älä ole naurettava. Kyllä on kautta aikojen ja nykyäänkin paljon ihan vaan tarpeettomana tai käyttämättömänä olevia tuotteita ja sellaista, johon on jo kyllästynyt, ei riitä tila, muuton vuoksi tms. Hölmöä uhriutumista sinulta.
Minun lähipiirissäni myyjät myy saadakseen rahaa laskuihin. Myyvät sellaistakin jota eivät haluaisi myydä. On vaan pakko. Suututtaa tinkaajat jotka halvoista hinnoista tinkaavat reilusti ja sitten suhaavat pihaan jollakin ökyautolla, eli rahaa olisi ollut maksaa pyydetty hintakin.
Minulla kävi tälläinen rouva joku aika sitten noutamassa kotoani tuotteen. Ostettuaan tuotteen katseli ympäri asuntoa ja alkoi tarjoamaan naurettavia hintoja jos mistäkin, ihan kuin irtaimistoni olisi huutokaupassa. Naureskelin vain ja lähetin ostajan matkoihin tavara mukana mikä oli sovittu ostettavaksi.
Kenkiä olen saanut ihan kaupaksi kyllä. Olen saanut laihdutettua paljon, ja listannut parhaita isoksi jääneitä vaatteita myyntiin vaan ne ei kyllä mene. Parhaat vaatemarkkinat on pienemmissä koossa. Moni ihmisistä on isokokoisia, mutta juuri he ostavat yleensä vaatteita vaan tarpeeseen ja kun on vaikeampaa saada sopivaa ei mielellään tilailla mitään ilman palautusoikeutta. Vaatteilla on kyllä ihan katsontakertoja, huonoimmallakin 19 klikkausta, ja osa ihan merkkivaatteita.
Toivottavasti saan itseäni vielä reilusti pienennettyä niin pääsisin paremmille vaatekaupoille sekä ostajana että myyjänä.
Epätoivoisia myytäviä Torissa on meikit ja ihonhoitotuotteet. Jostain syystä kuitenkin hajuvesille on kysyntää. Tässä ei ole minusta logiikkaa, mutta jospa tästä olisi apua jollekin.
Meneekö Arabian lasiastiat kaupaksi? Olisi läjä kaapissa pölyttymässä, voisi myydä pois ennen muuttoa. Vai heittääkö vain lasinkeräykseen.