Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö teillä kauppa Tori / Vinted?

Vierailija
06.04.2026 |

Latasin pari keräilyastiaa toriin pari päivää sitten, hurjat 4 katselukertaa. Miten muilla? 

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan. Hinnat kohdilleen niin tavara liikkuu.

Jos hinta on -90% uuden vastaavan hinnasta, niin mikähän se olisi se "hinta kohdillaan"?

Vierailija
22/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä tavarat liikkuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain paikoista mistä voin ostaa kirjautumatta ja tiedän merkin hyvin että tiedän koon jne. Tällä hetkellä ostan käytettyä vain livekirpparilta tai Ninyesiltä. Ninyesin huono puoli myyjälle on, että saa vain lahjakortin, hyvä puoli on, ettei tarvi oottaa että menisi kaupaksi ja varastoida ja postitella moneen kertaan.

Vierailija
24/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan vain paikoista mistä voin ostaa kirjautumatta ja tiedän merkin hyvin että tiedän koon jne. Tällä hetkellä ostan käytettyä vain livekirpparilta tai Ninyesiltä. Ninyesin huono puoli myyjälle on, että saa vain lahjakortin, hyvä puoli on, ettei tarvi oottaa että menisi kaupaksi ja varastoida ja postitella moneen kertaan.

Onko tuo suomalainen myyntialusta? Ikinä kuullutkaan.

Vierailija
25/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuun viimepäivinä !aloitin Vintedissä. Nyt myyty noin 1400eurolla. Samaa tavaraa myynnissä samoilla hinnoilla Torissa.  Ei tapahdu mitään. Ei kysellä edees "onks vapaa "?.

Vierailija
26/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Ninyes on suomalainen. 

Vierailija
27/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaisua on ollut Torissa. Minulla on kohtalaisen suuri määrä ilmoituksia ollut. Ilmoitus on voimassa kerrallaan 60 päivää. Tuntuu, että olen joitakin ilmoituksia uusinut jo useamman kerran, kun eivät mene kaupaksi. Joitain tuotteita on toisaalta kysytty jopa useita kertoja ToriDiilin kautta, mutta en halua ottaa sitä käyttöön. Suostun kyllä postittamaan, mutta postimaksut ovat usein kalliimpia kuin myytävä tuote.

Toisinaan tulee haamukyselyjä eli joku kysyy vaikka "postitatko" ja kun kerron hinnan, ei kuulu mitään vastausta. Joku kysyi, mistä voi noutaa. Kerroin osoitteen ja kysyin, milloin tulisi noutamaan. Kyselijästä ei kuulunut sen jälkeen mitään, vaikka kysyin kerran vielä uudelleen monen päivän päästä.

Asun isossa kaupungissa hyvien julkisten kulkuyhteyksien varrella, olen paljon aikaa kotona, joten nouto kotoani pitäisi olla monelle helppo juttu.

Tietenkin kysyy, että mistä voi noutaa. Pitäähän se selvittää, että miten ja millä sinne pääsee.

Kun ei kuulu enempää, niin se on hankalan matkan päässä, eikä maksa vaivaa.

Vierailija
28/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loka-marraskuun vaihteesta seissyt myytävät laatikossa pölyä keräämässä. Pilkkahinnalla. Mut jos ei riitä kuvat ja kengän koko,nii ei sit. Tykätään vaan. Lastenvaatteet poistin sieltä ja vein uffiin. Köyhälle yhlle ei kelpaa eurollakaan liki käyttämätön lasten vaate.

Ja yhteishuoltajaillekaan ei kelpaa vai?  Kysytkö aina sen, onko yhteyttä ottanut yh vai yhteishuoltaja?

Vierailija
29/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostanut olen torista lähes viikoittain, nyt on ostajan markkinat.  Lähes kaikki tehdyt tarjoukset on hyväksytty.  150€ putosi sataseen... 70€ putosi viiteen kymppiin nyt viikon sisällä.

Rahaa olisi maksaa se pyydetty hintakin mutta käytät tilaisuuden hyväksi ja tinkaat reilusti jotta rahaton ei varmasti pääse "rikastumaan"?

Onko kiellettyä tingata nykyään?

Vierailija
30/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hinta on -90% uuden vastaavan hinnasta, niin mikähän se olisi se "hinta kohdillaan"?

Ei ne ole läheskään kaikki tuotteet 90 prossaa halvemmalla.

Vierailija
31/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostanut olen torista lähes viikoittain, nyt on ostajan markkinat.  Lähes kaikki tehdyt tarjoukset on hyväksytty.  150€ putosi sataseen... 70€ putosi viiteen kymppiin nyt viikon sisällä.

Rahaa olisi maksaa se pyydetty hintakin mutta käytät tilaisuuden hyväksi ja tinkaat reilusti jotta rahaton ei varmasti pääse "rikastumaan"?

Tai sitten myyjä vain ahneuksissaan ja rahan kiilto silmissä on kuvitellut rikastuvansa noilla 😂. Kyllä näkyy hinnoissa olevan ilmaa.

Eri

Vierailija
32/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn lähinnä tisessä, siellä käy kauppa hyvin 

Vierailija
33/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kiellettyä tingata nykyään?

Ei mutta itse olen huomannut että hyvin on varaa maksaa pyydetty hintakin mutta kokeillaan ihan törkeitä tinkauksia josko menis läpi. Sitten kun ei anna periksi myyjänä niin kohta ostaja ostaa pyydetyllä hinnalla. Kokeilet sinäkin että onko myyjä epätoivoinen rahapulassaan. Ihan taatusti. Eikä omatunto kolkuttele että toisella ehkä jää jokin lasku edelleen maksamatta kun ei saanut sitä hintaa mitä pyysi. 

Vierailija
34/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaisua on ollut Torissa. Minulla on kohtalaisen suuri määrä ilmoituksia ollut. Ilmoitus on voimassa kerrallaan 60 päivää. Tuntuu, että olen joitakin ilmoituksia uusinut jo useamman kerran, kun eivät mene kaupaksi. Joitain tuotteita on toisaalta kysytty jopa useita kertoja ToriDiilin kautta, mutta en halua ottaa sitä käyttöön. Suostun kyllä postittamaan, mutta postimaksut ovat usein kalliimpia kuin myytävä tuote.

Toisinaan tulee haamukyselyjä eli joku kysyy vaikka "postitatko" ja kun kerron hinnan, ei kuulu mitään vastausta. Joku kysyi, mistä voi noutaa. Kerroin osoitteen ja kysyin, milloin tulisi noutamaan. Kyselijästä ei kuulunut sen jälkeen mitään, vaikka kysyin kerran vielä uudelleen monen päivän päästä.

Asun isossa kaupungissa hyvien julkisten kulkuyhteyksien varrella, olen paljon aikaa kotona, joten nouto kotoani pitäisi olla monelle helppo juttu.

Tietenkin kysyy, että mistä voi noutaa. Pitäähän se selvittää, että miten ja millä sinne pääsee.

No voishan sen sitten ilmoittaa 🤦🏻‍. Laiskuuden, tyhmyyden ja itsekkyyden huippuja sellaiset ihmiset, jotka ei tuon vertaa viitsi vaivautua.

Eri

Vierailija
35/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vielä tarkistaa oma ilmoitus onko siinä varmasti kaikki oleelliset tiedot (tuotteesta riippuen esim. koko, väri, mitat jne.) oikein ja mahdolliset hakusanat kunnossa ja että tuotteen kuvat eivät ole perunalla otettuja.

Vierailija
36/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään sellaisia alustoja minne joutuu antamaan kopion esimerkiksi passista tai pankkitilitietoja. Tässä yksi iso syy sille miksi en osta noista yhtään mitään. Ihan tarpeeksi saanut lukea tietovuodoista.

Ostajalta ei kummassakaan vaadita passia eikä tilitietoja. Myyjän asema on heikompi. Molemmat alustat takaa ostajan turvan. Me myyjät otamme isoimman riskin.

Kyllä ostajan pitää näpytellä tieto ja siksi en käytä toridiiliä ostajana.

Vierailija
37/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voishan sen sitten ilmoittaa 🤦🏻‍. Laiskuuden, tyhmyyden ja itsekkyyden huippuja sellaiset ihmiset, jotka ei tuon vertaa viitsi vaivautua.

Eri

Voi valtavaa, kun on sua nyt maailma potkinut päähän.

Vierailija
38/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten myyjä vain ahneuksissaan ja rahan kiilto silmissä on kuvitellut rikastuvansa noilla 😂. Kyllä näkyy hinnoissa olevan ilmaa.

Eri

Kukaan ei tässä maassa rikastu kirppismyynneillä. Nyt on työtilanne niin kamala että jokainen myy rahapulassaan jotta selviää laskuistaan ja saa lapsille ruokaa. Törkimykset tinkaa superhalvoista hinnoista ihan vaan itaruuttaan.

Vierailija
39/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin hifi vehkeitä. Mikä on turvallinen tapa ostaa? Ja miten tuo Toridiili toimii?

Vierailija
40/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole läheskään kaikki tuotteet 90 prossaa halvemmalla.

Minulla on -50-90% mutta eipä käy kaupaksi kun vielä yritetään tinkata puolet pois. Ihan törkeää, saa myyjän vain suuttumaan.