Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde ulkomaalaisen kanssa

Vierailija
06.04.2026 |

Onko kellään onnistuneita kokemuksia? Löysin netistä tyypin, johon alan olemaan ihastunut ehkä. Hän vaan asuu yli 2000 kilometrin päässä.

Ilmeisesti tulee työn puolesta Suomeen lähikuukausina.

Mietin vaan kannattaskohan vaan lopettaa juttelu ennenkuin ihastuu pahemmin ja kannattaako miestä edes tavata. Englanniksi puhutaan ja mulla jo toimii aivot sillä kielellä ja vahingossa meinaan puhua sitä tuttujen kanssa.

Oisko tää nyt ihan hölmöä?

Toisaalta lento kestää kai 2-3h ja aiemmin tapailin suomalaista miestä, jonka luo oli 9,5 tunnin bussimatka.

En olis ikinä kuvitellut että olisin hommannut itseni tähän tilanteeseen, ajattelin että se juttelu jää vaan kertaan enkä edes ajatellut, että kumpaakaan kiinnostaisi höpötellä enempiä.

Onko kenelläkään kokemuksia?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ap on valmis velkavankeuteen ja pahimmassa tapauksessa myös ihan vankilavankeuteen.

Vierailija
42/58 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole vielä päässyt suomeen kun rahat on jumissa pankissa ja kaikki läheiset sairaalassa?

Ihan v...n väsynyttä jankutusta. Hakeudu hoitoon, et ole edes hauska. Aivan uskomatonta millaisessa Suomi-kuplassa voi aikuinen ihminen elää. 🙄 netissä on paljon huijareita ja paljon aitoja ihmisiä. Tuliko yllätyksenä? Netissä on SAMAT IHMISET, jotka ovat oikeassa elämässä. Joku käyttää feikkikuvia, joku ei. Joku valehtelee, joku ei. 🙄 Minua ei kiinnosta suomalaiset pätkän vertaa, joten en tuhlaa elämääni heihin, vaan haen mieheni muualta.

Enkä ole ap.

Aloittajalle: tee kaikkesi, jotta saat itse tunteen, että hän on aito ihminen ja se, joka sanoo olevansa. Se ei poista huijauksen riskiä, mutta pienentää sitä. Jos on EDES MINIMAALISEN PIENI tunne, että jokin on vialla, niin silloin jokin on vialla.

Jos jaksat kaukosuhdetta, se on sinun valintasi. Kyllä minäkin ryhdyn kaukosuhteeseen, kunhan saan miehen sieltä Euroopan maasta x ja kunhan hän on halukas samaan projektiin. Suomalaisista en saa haluamaani, joten olen jo luovuttanut. En tunne minkäänlaista vetoa heihin. 

Ai oikein projekti? Kuulostaapa ihanalta vuosisadan tosirakkaustarinalta.

Juu, se on projekti, koska se vaatii hirveän määrän seulontaa, todistelua aitoudestani yms. Kokemusta on jo, mutta matka jatkuu.

Lisäksi kun on kyse Euroopan maasta, ei maan asukeilla ole mitään pakottavaa tarvetta muuttaa mihinkään. Minä en halua muuttaa ulkomaille.

Enkä tietenkään haluaisi, että mies muuttaa luokseni pakon edessä, mutta siellä heillä on kuitenkin ihan ok oltavat, joten muuttohalun täytyy olla vahva jo valmiiksi. Sellaisen miehen löytäminen on projekti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naimisissa ulkomaalaisen kanssa. Ei minkään kovin "eksoottisen" sellaisen tosin, vaan ulkonäön puolesta ihan suomalaisesta menevän skotin kanssa. 

Mutta kyllä minusta ehdottomasti tavata kannattaa, jos ei ole isoja red flageja jotka saa epäilemään omaa turvallisuuttasi tuollaisessa tilanteessa, ja kiinnostusta on. Ja kun kerran hän on Suomeenkin tulossa, sun ei tarvi lähteä mihinkään toiseen maahan edes sitä varten että voitte tavata. Riippuen lähtömaasta se voi olla jopa vähän arveluttavaa, jos on esim. sellainen maa missä yksin reissaava nainen on vähän heikossa asemassa, jos miehen kanssa ei synkkaisikaan.

Asuiko hän aluksi ulkomailla?

Vierailija
44/58 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, rohkeasti! Näin tein minäkin ja löysin aivan upean naisen! Fiksu, kaunis ja lämmin sydän. Mitä muuta mies voi tarvita.

Vierailija
45/58 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen naisen ei kannata ikinä siis ikinä ottaa miestä mistään alikehittyneestä maasta, koska se on 100% varma kulttuurien yhteentörmäys. Sellaiset miehet eivät ymmärrä mitään tasa-arvosta ja heillä on sellaisia odotuksia vaimon suhteen, mitä suomalainen nainen ei vaan voi tajuta. Taattu pettymys ihan molemmin puolin.

Eli väität ettei suomesta voi löytyä kunnollista perinteistä vaimoa? Naisvihaa.

Suomalaiset naiset on vapautetettu pentutehtailusta ja nyrkin ja hellan välistä jo 100 vuotta sitten! Eli väitän.

Hyvä perinteinen vaimo ei tarkoita että tarvitsisi olla "nyrkin ja hellan välissä" ja lasten teko ei tarkoita pentutehtailua :D oletpas ahdasmielinen ja vihaat naisia. vain sinun ajattelutapasi on mielestäsi ainoa oikea.

Naisnäkökulman tähän asiaan ymmärtääkin yleensä vain naiset.

Niin? Olen itsekin nainen.

Vierailija
46/58 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä vaan, rohkeasti! Näin tein minäkin ja löysin aivan upean naisen! Fiksu, kaunis ja lämmin sydän. Mitä muuta mies voi tarvita.

kuinka paljon menee naisen perheelle rahaa palkastasi?

Vierailija
47/58 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanini sisko löysi puolisonsa ulkomailta. Hän oli opiskelijana mukana kansainvälisessä yliopistojen välisessä projektissa. Sitä kautta hän tutustu eteläamerikkalaiseen opiskelijaan ja he alkoivat viestitellä ihan kaverimielessä kun synkkasi hyvin. Myöhemmin kumppanini sisko matkusti saman projektin tiimoilta tähän maahan ja tutustuivat siellä paremmin. Valmistumisen jälkeen taas siskon työt veivät kyseiseen maahan ja sinä aikana ystävyys syveni seurusteluksi.

Kumppanin sisko asui ensin seitsemän vuotta tässä maassa ja sen jälkeen työt ovat vieneet heitä muutamaan muuhun maahan. Nyt ovat asuneet viimeiset kolme vuotta Espanjassa ja yhdessä ovat olleet 15 vuotta.

Vierailija
48/58 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rotupetturuus on paha ja vaikea sairaus. 

Sanotko samaa miehistä jotka hakee ulkomaalaisen vaimon?

Vierailija
49/58 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuinka paljon menee naisen perheelle rahaa palkastasi?

Ei euroakaan. Heillä on omat rahat, toisin kuin sinulla laiskurilla.

Vierailija
50/58 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että oikein ihastunut olet? Onko mitään konkreettisia todisteita että koko miestä on ylipäätään edes olemassa?

On, ainakin puh numeronsa laittoi.  Ei ollut joku lentolipun osto onnistunut, jotenkin selitti että tuon puh numeron välityksellä lainaisin rahaa ja maksaa käteisellä kun tulee.

😂😂😂

Provo, mutta muuten joo, tämähän täyttää kaikki tyypilliset nettihuijauksen tunnusmerkit

Vierailija
51/58 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on kyllä hauskoja, joku Tyyne 60-vee Tuusniemeltä uskoo, että se jenkkieversti on hänestä kiinnostunut, eikä Setä Samuli maksa palkkaa kun pitää pyytää rahaa lentolippuun. Tai joku Pentti 60-vee Pielavedeltä, joka kuvitteli Sandra Bullockin olevan hänestä kiinnostunut ja käsväsky oli juuri hukkunut eli voitko lähettää vähän matkarahaa. Huoli-ilmoitus pitäisi omaisten näistä tehdä ja sitten edunvalvontaan. 

Vierailija
52/58 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti ap on valmis velkavankeuteen ja pahimmassa tapauksessa myös ihan vankilavankeuteen.

Siis miksi ihmeessä?

Vierailija
53/58 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä samaa miekkosleikkiä naisten palstalla. 🥱

Vierailija
54/58 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, turkkilainen, afrikkalainen tai hiekkan**k*ri? Sinä toimit ankkurina ja oleskelulupa on päätavoite.

No mä odotinkin tälläistä 😂 Afrikasta siis lennellään sun mielestä tänne parissa tunnissa?

Ihan valkoihoinen eurooppalainen, kuten minäkin. Kieltäkin opetetaan täällä valinnaisena peruskoulussa.

Ei ole ollut mitään vailla, tienaa ihan omat rahansa (ilmeisesti vielä suht hyvin) ja kuulema aiemminkin käynyt töiden puolesta Suomessa. Eiköhän sillä mene siellä kotimaassaan paljon paremmin kuin täällä. Rahasta ei ole keskusteltu, ei mua kiinnosta muiden raha-asiat, varmaan mä tässä se köyhempi oon. Vaikuttaa oikein suoraselkäiseltä ja itsensä hyvin kasassa pitävänä, muitakin tuntuu kunnioittavan eikä esim noin puhuisi kenestäkään. Ja mä itse aloitin juttelun, en tosin odottanut että se siitä jatkuisi.

Oonhan mäkin ihan oma itseni vaikka verkossa pyörinkin ja oon saanut jutella monien kanssa, itseasiassa yksikään ei ole ikinä koettanut hyötyä. Nuo mainitsemasi tyypit oon skipannut kokonaan niiden "hey youre so beutiful"-lainien takia, inhoan semmoisia.

Aika hyvä oon stalkkaamaan ja kaivelemaan netistä tietoa, ei löytynyt mitään huolestuttavaa. 

Mutta tosi kiva kun selkeästi ihan pelkän empatian takia huolehdit niin nätisti.

Muuten ollut mukava lueskella näitä.

Ap

Vierailija
55/58 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on selvä provo. Ap vedättää teitä ja nauraa nyt sormi perseessä teidän kaikille "viisaille" kommenteillenne.

Miksi sä pidät sormea perseessäs nauraessasi?

Varmaan kannattaisi käydä lääkärissä jos sieltä valuu tavaraa ja pitää tulppaa pitää.

Vierailija
56/58 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, turkkilainen, afrikkalainen tai hiekkan**k*ri? Sinä toimit ankkurina ja oleskelulupa on päätavoite.

No mä odotinkin tälläistä 😂 Afrikasta siis lennellään sun mielestä tänne parissa tunnissa?

Ihan valkoihoinen eurooppalainen, kuten minäkin. Kieltäkin opetetaan täällä valinnaisena peruskoulussa.

Ei ole ollut mitään vailla, tienaa ihan omat rahansa (ilmeisesti vielä suht hyvin) ja kuulema aiemminkin käynyt töiden puolesta Suomessa. Eiköhän sillä mene siellä kotimaassaan paljon paremmin kuin täällä. Rahasta ei ole keskusteltu, ei mua kiinnosta muiden raha-asiat, varmaan mä tässä se köyhempi oon. Vaikuttaa oikein suoraselkäiseltä ja itsensä hyvin kasassa pitävänä, muitakin tuntuu kunnioittavan eikä esim noin puhuisi kenestäkään. Ja mä itse aloitin juttelun, en tosin odottanut että se siitä jatkuisi.

Oonhan mäkin ihan oma itseni vaikka verkossa pyörinkin ja oon saanut jutella monien kanssa, itseasiassa yksikään ei ole ikinä koettanut hyötyä. Nuo mainitsemasi tyypit oon skipannut kokonaan niiden "hey youre so beutiful"-lainien takia, inhoan semmoisia.

Aika hyvä oon stalkkaamaan ja kaivelemaan netistä tietoa, ei löytynyt mitään huolestuttavaa. 

Mutta tosi kiva kun selkeästi ihan pelkän empatian takia huolehdit niin nätisti.

Ap

Ai saksalainenko muka se on? Juu, aivan varmasti. Netissä voi väittää olevansa mitä tahansa.

Vierailija
57/58 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä?

varmaan siksi että äijä on mitä suuremalla todennäköisyydellä täyttä huijausta?

Vierailija
58/58 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

voi voi, ei varmaan mitään tietoa miehestä löytynytkään kun koko miestä ei edes ole olemassa.