Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia? Onko tämä alkoholismia??

Vierailija
06.04.2026 |

Tai "käänteistä alkoholismia"?? Muu MT-sairaus??

Oon kamppaillut tän asian kanssa pitkään. Mistä hakea apua?? 

LUE LOPPUUN!

Minulla oli pääsiäiseksi (to-ma) kotona yksi siivousjuttu.

Olen tänä aikana (to-ma) viettänyt ihan normaalia elämää, KOKONAAN ILMAN alkoholia. Olen ollut töissä parina päivänä. Syönyt kuten tavallisesti, herännyt aikaisin aamulla, juonut kahvia. Ottanut vitamiinit. En ole ollut kipeänä.

Mutta en siis saa millään aloitettua siivousjuttua. Herään aamulla aikaisin (n. 6.00) mutta menen myöhemmin uudestaan sänkyyn. Lojun sängyssä lähes koko päivän. Saatan nukkua päivän aikana useat päiväunet. En siis vaan jaksa enkä pysty tekemään mitään.

Mutta tänään annoin itselleni luvan juoda oluen. Ja voi vitsi sentään mitä olen saanut tänään aikaan kun join yhteennsä 3 olutta! Tamppasin mattoja, pesin lattioita, tiskasin, pyykkäsin jopa ihan mielelläni.

Enkä siis halua juoda! Ja pystyn olemaan ilman! 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis todellakin pystyn olemaan ilman alkoa ja olenkin. Tänään otin kun ystävä tarjosi synttärinsä kunniaksi. Eli siis positiivinen hetki, ei omakohtainen "pakko".

Mutta siis jos en juo vaikka kolmeen viikkoon pisaraakaan, ei kolmeen viikkoon tapahdu mitään!  Työn hoidan tietysti mutta esim. viimeksi imurin sisällä kasvoi "kissanruohoa" kun olin imuroinut kissan kaatamat ohranjyvät. Enkä ollut koskenut imuriin lähes kuukauteen.

AP

Vierailija
2/2 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme