Haaveiletko aamuisin herättyäsi, että asuisit ulkomailla?
Olen niin sää ihminen ja mielialaan vaikuttaa millainen sää on ulkona. Kaipaan aurinkoa, lämpöä ja turkoosia merta ympärille. Nytkin ulkona sataa vettä ja on harmaata sekä kylmä. Jos hyvä tuuri käy, niin heinäkuussa 4 viikkoa lämmintä ja aurinkoista. Miten muut jaksaa tätä Suomen ilmastoa?
Kommentit (43)
No mä asun ulkomailla ja haaveilen joka aamu Suomen ilmastosta 😅. Ja tämä ei siis ole vitsi. Asun Keski-Euroopassa ja elämäni on asettunut tänne, enkä suunnittele Suomeen paluuta, onhan jo 15 vuotta vierähtänyt täällä. Mutta tämä samperin ilmasto. Talvi on lyhyt ja leuto, ja jo nyt on aivan liian kuuma. Eilenkin yli 20 astetta. Voin huonosti ja ärsyynnyn heti kun kevät ja kesä alkaa ja tätä kamalaa paahdetta ei pääse mihinkään pakoon. Jos nyt valitsisin uudestaan, muuttaisin edelleen ulkomaille mutta kylmempään ja pimeämpään paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
No mä asun ulkomailla ja haaveilen joka aamu Suomen ilmastosta 😅. Ja tämä ei siis ole vitsi. Asun Keski-Euroopassa ja elämäni on asettunut tänne, enkä suunnittele Suomeen paluuta, onhan jo 15 vuotta vierähtänyt täällä. Mutta tämä samperin ilmasto. Talvi on lyhyt ja leuto, ja jo nyt on aivan liian kuuma. Eilenkin yli 20 astetta. Voin huonosti ja ärsyynnyn heti kun kevät ja kesä alkaa ja tätä kamalaa paahdetta ei pääse mihinkään pakoon. Jos nyt valitsisin uudestaan, muuttaisin edelleen ulkomaille mutta kylmempään ja pimeämpään paikkaan.
Kiinnostava puheenvuoro, ymmärrän sinua.
Tuttu ja turvaliisuus tekee ihmisestä laiskan sekä kunnianhimottoman.
Jos olet elänyt vain tutussa ja turvallisessa, miten voit tietää paremmasta.