Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveiletko aamuisin herättyäsi, että asuisit ulkomailla?

Vierailija
06.04.2026 |

Olen niin sää ihminen ja mielialaan vaikuttaa millainen sää on ulkona. Kaipaan aurinkoa, lämpöä ja turkoosia merta ympärille. Nytkin ulkona sataa vettä ja on harmaata sekä kylmä. Jos hyvä tuuri käy, niin heinäkuussa 4 viikkoa lämmintä ja aurinkoista. Miten muut jaksaa tätä Suomen ilmastoa?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvallisuus ja terveys tärkeimpiä asioita täällä. En haaveile muista maista jossa asiat olisi jotenkin retuperällä ja vaaroja. Suomessa kaikki hyvin ja paikallinen kulttuuri ynnä kieli. Kaikki tuttua ja turvallista.

Tuttu ja turvaliisuus tekee ihmisestä laiskan sekä kunnianhimottoman.

Jos olet elänyt vain tutussa ja turvallisessa, miten voit tietää paremmasta.

Vierailija
42/43 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä asun ulkomailla ja haaveilen joka aamu Suomen ilmastosta 😅. Ja tämä ei siis ole vitsi. Asun Keski-Euroopassa ja elämäni on asettunut tänne, enkä suunnittele Suomeen paluuta, onhan jo 15 vuotta vierähtänyt täällä. Mutta tämä samperin ilmasto. Talvi on lyhyt ja leuto, ja jo nyt on aivan liian kuuma. Eilenkin yli 20 astetta. Voin huonosti ja ärsyynnyn heti kun kevät ja kesä alkaa ja tätä kamalaa paahdetta ei pääse mihinkään pakoon. Jos nyt valitsisin uudestaan, muuttaisin edelleen ulkomaille mutta kylmempään ja pimeämpään paikkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä asun ulkomailla ja haaveilen joka aamu Suomen ilmastosta 😅. Ja tämä ei siis ole vitsi. Asun Keski-Euroopassa ja elämäni on asettunut tänne, enkä suunnittele Suomeen paluuta, onhan jo 15 vuotta vierähtänyt täällä. Mutta tämä samperin ilmasto. Talvi on lyhyt ja leuto, ja jo nyt on aivan liian kuuma. Eilenkin yli 20 astetta. Voin huonosti ja ärsyynnyn heti kun kevät ja kesä alkaa ja tätä kamalaa paahdetta ei pääse mihinkään pakoon. Jos nyt valitsisin uudestaan, muuttaisin edelleen ulkomaille mutta kylmempään ja pimeämpään paikkaan. 

Kiinnostava puheenvuoro, ymmärrän sinua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän