Rupes hirveesti säälittään ne joilla ei ole tänään ruokana karitsan paahtopaistia ja
Jälkkärinä sitruunajuustokakkua.
Säälin teitä todellakin.
Kommentit (75)
Pasha ja mämmi ovat perinteisiä pääsiäisen jälkiruokia, ei todellakaan nämä menneen talven trendi kahvihuone kakut, jotka on niin arkisia joka konttorin kahvileipiä kuin vaan voi olla. Itse en kyllä kehtaisi ainakaan vieraille juhla ruokana tarjota jotain juustokakkua.
Minua säälittää ihmiset jotka tänäänkin syövät kotimaista karitsaa, joka maistuu villavanttuulle joka on uitettu valkosipulissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää lampaan mausta, joten ei tarvitse sääliä.
Lammas ja karitsa on eri makuisia.
Tässä puhuttiin karitsasta joten miksi toi tietämättömyytesi lampaan lihasta mukaan keskusteluun?
Hyi. Juu, sääli ihan kaikessa rauhassa vaan. Sun säälis ei saa mua syömään tota perskannikoiden väliltä haisevaa villatumpun makuista raatoa. Ei vaikka kuinka säälisit ja rahalla koittaisit lahjoa tai aseella uhata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää lampaan mausta, joten ei tarvitse sääliä.
Lammas ja karitsa on eri makuisia.
Tässä puhuttiin karitsasta joten miksi toi tietämättömyytesi lampaan lihasta mukaan keskusteluun?
Molemmat maistuu siltä miltä kuvittelen mädän perseen maistuvan. Oksettavia molemmat.
Mikään ei ole niin pahaa, kuin lampaanliha. Miten joku voi oikeasti pitää siitä ?
Vierailija kirjoitti:
Tyydyn hanhenmaksapalleroihini
Määpäs teinkin keitettyjä makarooneja ja paistoin kalapuikkoja! Hyvää oli, jäi vielä vähän ehtooksi! Eilen oli pakaste pizza päivä, sellaiset päästäis safkat...
Syökö jotku köyhät vielä nykyäänkin jotain karitsaa.
Eikö se oo köyhien ja koirien ruokaa??
Sääli näyttää keräävän paljon porukkaa. 🤔
Säälille on siis ilmeisesti tarvetta. Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä syö koiratkaan. Appiukko toi väkisin viime vuonna karitsan jalan vaikka tietää ettei syödä, annettiin koiralle, koirakaan ei syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä syö koiratkaan. Appiukko toi väkisin viime vuonna karitsan jalan vaikka tietää ettei syödä, annettiin koiralle, koirakaan ei syönyt.
Ohhoh! Se ei taida sitten olla herkku. 😅😂
Tänään vaimo teki lihaista kaalta unkarilaiseen tapaan, hyvää oli.
Säälin kyllä sitä koiraa nyt 😅 ja en ole ap! 😂
Vierailija kirjoitti:
Tänään vaimo teki lihaista kaalta unkarilaiseen tapaan, hyvää oli.
Kuulostaa hyvältä.
Meille se ei ole arkiruokaa, lihan syömistä meillä on vähennetty.