Rupes hirveesti säälittään ne joilla ei ole tänään ruokana karitsan paahtopaistia ja
Jälkkärinä sitruunajuustokakkua.
Säälin teitä todellakin.
Kommentit (75)
Säälit kun en joudu oksentamaan? Mä en mitään muuta lihaa inhoa kuin lammasta. Saan kylmiä väreitä ajatuksestakin että pitäis imeskellä sitä ku si sen villasukan makuista lihaa. Viimeksi kun pakotin itseni maistamaan mä oksensin. (pelkkä haju saa mahan pyörähtää) ja mä olen kuitenkin maistanut koiraa ilman yrjöä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei vietetä Pääsiäisiä sun muita muuten kuin ylimääräisinä vapaina.
Mitä ruokaan tulee, lammas ei meillä kelpaa kellekään, mutta paistettiin sitten pakastimesta yksi ylimääräinen kinkku, kun sähkökin oli halpaa.
Meilläkin paistettiin pikkukinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälit kun en joudu oksentamaan? Mä en mitään muuta lihaa inhoa kuin lammasta. Saan kylmiä väreitä ajatuksestakin että pitäis imeskellä sitä ku si sen villasukan makuista lihaa. Viimeksi kun pakotin itseni maistamaan mä oksensin. (pelkkä haju saa mahan pyörähtää) ja mä olen kuitenkin maistanut koiraa ilman yrjöä.
Säälin sua ja sun inhoa. Olet sääliö.
Sinä itse olet ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin sua ja sun inhoa. Olet sääliö.
😂 No hyvä sitten. Minusta taas sääli on sairautta eli olet siis sairas. Onnea sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokaan tulee, lammas ei meillä kelpaa kellekään, mutta paistettiin sitten pakastimesta yksi ylimääräinen kinkku, kun sähkökin oli halpaa.
Säälittävä ja haiseva pikkukinkku. Tosi tosi säälittävää.
Haiseva on housuissas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä ja haiseva pikkukinkku. Tosi tosi säälittävää.
Haiseva on housuissas.
Sinä se sääliö haiset sääliölle.
SUN HOUSUISSASI HAISEE PASKA JA KUSI.
Jouduin tyytymään naudan priskettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on taas psykoosi päällä.
Säälin sun psy,oosi kommenttia. Olet säälittävä pikkusääliö.
Oikeinkirjoitus.
Pari päivää lammasta tuli syötyä. Nyt kaipaa jo vaihtelua.
Meillä on hyvät kakut ja ruoat, mutta juuri eilen yläasteikäinen tytär totesi, että on hyvä kun meillä ei syödä lampaiden lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää pääsiäisenä syödä arkiruokaa. Säälin taas sua.
Eilen olimme juhlissa isolla porukalla. Nyt kotona syödään vähän vaatimattomammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää pääsiäisenä syödä arkiruokaa. Säälin taas sua.
Meillä lampaanliha on arkiruokaa. Juhlapyhiksi halutaan jotain vaihtelua.
Ei sitä nyt joka päivä samaa jaksa. Tänään on kunnollista grillimakkaraa ja perunasalaattia (itsetehtyä) kaiken juhlaruoan jälkeen.
Maistuisi kyllä 🤤 Itsellä tylsästi kasvismunakasta ja ratatouillea pienellä pastalisäyksellä. Kevennän.