Laakareita molemmat siepatun brittityton vanhemmat. IVF-hoidoilla syntyneet lapset. Sieppausta epaillaan hyvin suunnitteluksi ja sieppaaja ilmeisesti
kaljuuntunut, vanttera brittimies.
:,,,,(((((((((
Aivan hirveä tapaus.
Kommentit (21)
Toivottavasti kyseessä ei ole pedofiili ja että tyttö saadaan elävänä takaisin : (
Mistä tiesi millon vanhemmat käyvät lapsia katsomassa ja millon taas lähtevät?
Olen varmasti väärässä, mutta minulle tuli heti tuosta tapahtuneesta tunne, että tässä on takana myös vanhemmat + lapsikauppa tms.
Vierailija:
Mistä tiesi millon vanhemmat käyvät lapsia katsomassa ja millon taas lähtevät?Olen varmasti väärässä, mutta minulle tuli heti tuosta tapahtuneesta tunne, että tässä on takana myös vanhemmat + lapsikauppa tms.
Äiti kyllä näyttää kuvissa niin surun murtamalta, etten usko kenenkään olevan niin hyvä näyttelijä.
Ja ehkä perhettä on tarkkailtu jo pari päivää ja huomattu tietty leväperäisyys vanhempien vahtimisessa. Luuleeko joku, että oli loman ensimmäinen ilta, kun lapset oli yksin? Entäs päiväunien aikaan?
Miksi kukaan kaappaaja pitäisi tuossa tilanteessa hengissä? Kun ei vaadi lunnaita, ei voi lähteä maasta jne. Ehkei poliisi kerro kaikkea?
Ellei muuta niin vinkin antajana. Voi luoja, kun pelottaa lähteä 3-vuotiaan kanssa reissuun kahden viikon päästä. Sanoin just miehelle, että pitäisikö sitoa kiinni meihin jompaan kumpaa, niin ei pysty edes nappaamaan nokan edestä. Yksin ei tietenkään jätetä muutenkaan.
Äkkiseltään tuntuu ettei pedofiilit ihan noin huolellisesti valitse uhrejaan ja vielä vaikutusvaltaisia vanhempia.
Hantta Krause kertoi haastattelussa, että hänen vauvansa vuosia sitten yritettiin siepata suoraan vaunuista hänen työnnellessään niitä ja katsellessaan samalla näyteikkunoita päivällä Floridan Key Westissä. Ehti juuri ja juuri estämään sen heittäytymällä lapsen päälle. Sieppaaja pakeni vieressä seisseeseen pakuun.
Pitäkää siis lapset tiukasti valjaissa rattaissa istuessa jne.
Vierailija:
Äkkiseltään tuntuu ettei pedofiilit ihan noin huolellisesti valitse uhrejaan ja vielä vaikutusvaltaisia vanhempia.
mutta toisaalta toivon, että lapsi olisikin jo vainaja. Ettei tarviis ainakaan minkään pedofiilin seksiorjana kitua. Hirviöitä tommoset vanhemmatkin on kun jättävät lapsensa yksin hotellihuoneeseen.
asti bbc:ltä seurannut ettei kukaan kritisoi vanhempia yhtään siitä että jättävät 2-3-vuotiaat lapset ykisn nukkumaan kun menevät baariin! Siis ei tulis mileenkään. Mitä vaan olis voinut tapahtua! Poliisien toimintaa kyllä haukutaan...
Vierailija:
Äkkiseltään tuntuu ettei pedofiilit ihan noin huolellisesti valitse uhrejaan.
Siis sieppaaja on rikollinen ja hänet saisi kuristaa munistaan tai rinnoistaan tai mistä saakin kiinni, mutta kyllä vanhempien toiminta oli täysin edesvastuutonta.
Just sanoin miehelle, ettei tulisi mieleenikään jättää lasta yksin edes kotiin saati hotelliin. Tosin en mä osaisi kaappaajaa pelätä vaan sitä, että tulee tulipalo tai jotain tai sitten lapsi herää peloissaan ja mä tulen joskus puolen tunnin päästä katsomaan.... No, nytpä osaa kaappaajakin pelätä.
Vierailija:
Siis sieppaaja on rikollinen ja hänet saisi kuristaa munistaan tai rinnoistaan tai mistä saakin kiinni, mutta kyllä vanhempien toiminta oli täysin edesvastuutonta.Just sanoin miehelle, ettei tulisi mieleenikään jättää lasta yksin edes kotiin saati hotelliin. Tosin en mä osaisi kaappaajaa pelätä vaan sitä, että tulee tulipalo tai jotain tai sitten lapsi herää peloissaan ja mä tulen joskus puolen tunnin päästä katsomaan.... No, nytpä osaa kaappaajakin pelätä.
Vai saako esim. kännisen mielestäsi automaattisesti ryöstää, raiskata, hakata?
Mutta se ei poista sitä, että vanhemmat teki myös SUUREN virheen, eikä varmaan ollut loman ensimmäinen kerta. Näitä virheitä ei vaan pysty paikkaamaan jälkikäteen...
Vierailija:
Vierailija:
Siis sieppaaja on rikollinen ja hänet saisi kuristaa munistaan tai rinnoistaan tai mistä saakin kiinni, mutta kyllä vanhempien toiminta oli täysin edesvastuutonta.Just sanoin miehelle, ettei tulisi mieleenikään jättää lasta yksin edes kotiin saati hotelliin. Tosin en mä osaisi kaappaajaa pelätä vaan sitä, että tulee tulipalo tai jotain tai sitten lapsi herää peloissaan ja mä tulen joskus puolen tunnin päästä katsomaan.... No, nytpä osaa kaappaajakin pelätä.
Vai saako esim. kännisen mielestäsi automaattisesti ryöstää, raiskata, hakata?
http: // www . thisislondon. co. uk / news/
niin mikseivät ole julkaisseet sitä lehdissä. Varmaan tulis soitto jos pärstä julkaistaan.
Toivottavasti pääsee " hirviövanhempiensa" helmoihin pian!!
Mekin ollaan lähdössä reissuun 4- ja 6-v. kanssa enkä silti ole kusi sukassa tämän takia. Terve järki matkaan ja riskikäytös pois. Jos yksi lapsi siepataan, niin ei se automaattisesti tarkoita, että kaikki muutkin siepattaisiin.
Vierailija: