En tajua miten joillaki rahaa ostaa tosi kallis auto
Ei vaa mee jakeluun. Itse velkaantunut pahasti velkakierre huono palkka ja ajan täys romulla 700 euroa. Hävettää tilanne on tämä mutta tuntuu kurjalta kun toinen tulee 30 tuhatta euron volvolla takana
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ei mene jakeluun? Sekö ettei kaikilla ole saatanasti pelivelkaa ja helvetilliset lainankorot? Jotkut osaavat panna osan palkastaan säästöön. Jotkut eivät tuhlaa rahojaan juhlimiseen. Miksi se ei mene sinulle jakeluun?
Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
Ja naistakaan ei saa
Minä olen ajanut täydellä romulla ja kalliilla autolla. Molemmilla olen päässyt paikasta toiseen, autot eivät aiheuta sen suurempia tunteita minussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lainalla ne nykyään ostetaan.
Jotkut osatavat lainarahalla, jotkut eivät. Itse en ymmärrä miksi kannattaisi ottaa velkaa mihinkään muuhun kuin asuntoon.
Omistusasunto on kaikkein huonoin sijoitus.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ajanut täydellä romulla ja kalliilla autolla. Molemmilla olen päässyt paikasta toiseen, autot eivät aiheuta sen suurempia tunteita minussa.
Ehkä et olekaan niin pinnallinen että kuvittelet saavasi kauniin naisen vain hienolla autolla.
Kuule Allu vaikka sinulla olisi 30000€ auto niin silti et saisi kaunista autoa. Etkö vieläkään ole tajunnut että naisettomuutesi johtuu luonteestasija käytöksestäsi. Ei autosta, ei pituudesta, ei mahasta, ei velasta. Luonteesta ja käytöstavoista sekä siitä että et kykene ajattelemaan kuin normaalit ihmiset.
Etkö sä ollut laittanut 40 tonnia viinaan ja peleihin? Suurin osa ei laita. Niillä rahoilla olisit saanut hienon auton.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinusta on siis ihmeellistä että joku muu kykenee hoitamaan talouttaan vaikka sinä et osaa pitää omastasi huolta?
Ensin Allu on ryypännyt ja rällännyt velaksi, sen jälkeen se vaatii päästä velkajärjestelyyn ja saada velat anteeksi, jonka jälkeen ottaa uuden 40 tonnia velkaa autoon. Paitsi että todellisuudessa ryyppäisi ja rälläisi nekin rahat ennen kuin pääsisi edes sisälle autokauppaan.
Onneksi -onneksi- Allu ei pääse velkajärjestelyyn. Joku roti vielä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut osatavat lainarahalla, jotkut eivät. Itse en ymmärrä miksi kannattaisi ottaa velkaa mihinkään muuhun kuin asuntoon.
En ajattele kotia sijoituksena vaan nimenomaan kotina. Samoin auto ei ole sijoitus vaan kulkuväline. Erona näillä on se, että vaikka moni voi ostaa auton ilman lainaa niin harvempi pystyy ostamaan asuntoa samoin.
26 korjaa, et siis saisi kaunista naista Allu edes 30000€ autolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et olekaan niin pinnallinen että kuvittelet saavasi kauniin naisen vain hienolla autolla.
Eiku naiset on pinnallisia BYÄÄÄÄÄÄBYÄÄÄÄBYYYY!!!!!!!
Isäni osti minulle ihka uuden auton joka maksoi 30000 euroa. 6 vuotta vanha auto jo.
Kyllä minä tajuan. Jos ei käy baareissa, polta tupakkaa, wolttaa, pelaa eikä maksa typerien kulutusluottojen älyttömiä korkoja, voi ostaa tosi kalliin auton. Luottotietojen on oltava kunnossa.
Sitten on meitä joilla on hyvät tulot mutta ei velkaa. Eikä autoa. Miehen autolla ei ole läheskään kaikille naisille mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Oikein kallista ei toki kannata ottqa ellei ole paljon rahaa. Ehkä jos työn puolesta tarvitsee autoa ja sen pitää olla sekä suht edustava että melko luotettava, jos olet vaikka taksikuski - niin joku mersu kannattaa ehkä ottaa. Toisaalta jos on älyttömästi rahaa niin puolen millin auto on halvempi kuin tavan duunarille Dacia. Onhan noissa superkaaroissa oma hohtonsa.
Vähiten tajuan niitä jotka ostaa tojotan. Se maksaa nykyään hirveesti, ja on kuitenkin ruman säästöpossun näköinen ja hirveä ajaa.
En jaksa uskoa että olet koskaan edes ajanut mitään kauppakassi corollaa tai yarista kummempaa. Toyotalla on kuitenkin melko kattava skaala laidasta laitaan autoja ja selvästi sulla sit taas ei ole kovin laajaa kokemusta niillä ajamisesta. Tule vaikka kokeilee tota viime vuotista GR Supraa mikä mulla seisoo tossa pihassa ja sönkötä vasta sitten huonosta ajettavasta, kun sulla on ensi jotain kokemusta siitä ajamisesta jollain muullakin kun litrasella mummosi variksella.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä ollut laittanut 40 tonnia viinaan ja peleihin? Suurin osa ei laita. Niillä rahoilla olisit saanut hienon auton.
No mut hei, hetken oli sentään hauskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ajattele kotia sijoituksena vaan nimenomaan kotina. Samoin auto ei ole sijoitus vaan kulkuväline. Erona näillä on se, että vaikka moni voi ostaa auton ilman lainaa niin harvempi pystyy ostamaan asuntoa samoin.
Omistusasunto on taakka, vuokralla asuminen paljon ketterämpää ja kätevämpää. Minä tiedän. Olen omistanut (tai pankki on omistanut) omakotitalon, rivitalonpätkän, kerrostalo-osakkeen ja kesähuvilan. Ja luopunut niistä kaikistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku naiset on pinnallisia BYÄÄÄÄÄÄBYÄÄÄÄBYYYY!!!!!!!
Riippuu siitä millaista irtopillua jahtaat. Allu ei etsi parisuhdetta eikä ole perustamassa perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mä tein 139% tuotot viimeisimmällä asuntokaupallani. Sijoitusteni tuotto samalta 2 vuoden ajanjaksolta oli n. 80%. Että äläpä jauha paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mä tein 139% tuotot viimeisimmällä asuntokaupallani. Sijoitusteni tuotto samalta 2 vuoden ajanjaksolta oli n. 80%. Että äläpä jauha paskaa.
Aika hyvät sijoituksetkin sulla jos kahdessa vuodessa nousivat 80%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistusasunto on taakka, vuokralla asuminen paljon ketterämpää ja kätevämpää. Minä tiedän. Olen omistanut (tai pankki on omistanut) omakotitalon, rivitalonpätkän, kerrostalo-osakkeen ja kesähuvilan. Ja luopunut niistä kaikistä.
Vuokralla asuminen on monessa tilanteessa oikein hyvä ratkaisu, mutta jos haluaa asua uudehkossa omakotitalossa tai isossa kerrostaloasunnossa niin niitä ei paljon ole vuokrattavana.
On Suomessa joitakin hyvin tienaavia joilla jää palkasta käteen kuitenkin noin puolet. Jos saa vaikka 10000 euroa kuukaudessa palkkaa niin nettopalkka on vähän yli 5000. euroa. Kyllä sillä palkalla ostaa ihan hyvän auton muutaman vuoden välein vaikka toki elämiseen menee jonkin verran rahaa.