Monelta illalla viimeistään käyt yleensä suihkussa?
Monenko aikaan käyt viimeistään yleensä illalla suihkussa? Etenkin jos on pitkät hiukset, ja jos ne pitää pestä?
Kommentit (40)
viime yönä vasta kerkesin saunaan vartin yli 2 , oli nii kiireine ilta, vaan kyllä työmies on saunansa ansainnut
Mun hiusten pituus alaselkään, melkein peppuun asti. Käyn yleensä seitsemään mennessä, mutta eivät ehdi kuivua ennen nukkumaanmenoa. Letitän puolikuivina löysälle letille yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy illalla koskaan. Käyn aamulla, että ole puhdas uutta päivää varten.
Onko sun suihkussa rajattu käyttökerrat yhteen päivässä?
On. Aamu riittää. Eikä ole mitään syytä käydä illalla. En enää jaksaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun hiusten pituus alaselkään, melkein peppuun asti. Käyn yleensä seitsemään mennessä, mutta eivät ehdi kuivua ennen nukkumaanmenoa. Letitän puolikuivina löysälle letille yöksi.
Hiukset menee pilalle tuolla tyylillä.
Milloin mitenkin. Joskus käyn saunassa ja suihkussa keskellä yötä (rivitalo)
Vierailija kirjoitti:
Menet likaisena nukkumaan?
Mekin tykkään saunoa yöllä. Joskus alakerran akka paukuttelee kattoaan kun innostutaan parantamaan maailmaa liian äänekkäästi. Ilmastointiputket vievät saunasta ääniä hyvin eteenpäin. Ei kannata kaikkia haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri. Käytännössä on. Iho ei kestä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä minä olisin likaantunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä mä likastuisin? Enemmän mä yöllä hikoilen kuin päivällä, jolloin en juurikaan hikoile edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako asiaan jos asut kerrostalossa?
Ei ainakaan mulla vaikuta. Käyn suihkussa silloin, kun on tarve eli käytännössä vaikka keskellä yötä.
Järjestyssäännöt ei kiinnosta?
Meidän talon järjestyssäännöissä ei kielletä suihkussa käymisiä tiettyyn aikaan. Siitä on myös ilmoitettu asukkaille, että yöllä suihkussa käyminen kuuluu normaalin elämisen ääniin. Ei täällä kyllä minun tietääkseen kovin usein öisin suihkussa käydä, itse olen käynyt yhden kerran.
Tein nuorena kolmivuorotyötä ja kävin suihkussa kotiin tultuani mihin kellonaikaan hyvänsä. Nykyään ei ole tarvetta käydä yöllä suihkussa mutta jokaisella meistä on siihen oikeus missä hyvänsä taloyhtiössä. Niiden ihmisten jotka kärsivät melusta kannattaa muuttaa omakotitaloon.
Jos hiukset pitää pestä, on ainoa vaihtoehto käydä suihkussa aamulla. Muuten ei kuivu.
Todella harvoin illalla, yleensä. aamupäivällä ja en joka päivä. Olen voinut järjestää itse tekemiseni aikataulut aika pitkälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako asiaan jos asut kerrostalossa?
Ei ainakaan mulla vaikuta. Käyn suihkussa silloin, kun on tarve eli käytännössä vaikka keskellä yötä.
Järjestyssäännöt ei kiinnosta?
Se on sellainen juttu että kuuluu normaaliin elämään
-eri