Monelta illalla viimeistään käyt yleensä suihkussa?
Monenko aikaan käyt viimeistään yleensä illalla suihkussa? Etenkin jos on pitkät hiukset, ja jos ne pitää pestä?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako asiaan jos asut kerrostalossa?
Ei ainakaan mulla vaikuta. Käyn suihkussa silloin, kun on tarve eli käytännössä vaikka keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mulla vaikuta. Käyn suihkussa silloin, kun on tarve eli käytännössä vaikka keskellä yötä.
Järjestyssäännöt ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus on klo 22.00 mutta suihkussakäynti kuuluu ihan peruselämään ja siellä saa käydä kun haluaa.
19 mennessä. Menen aikaisin nukkumaan, pienet lapset jotka herää kuudelta.
20-21 viimeistään. Menen kyllä nukkumaan märillä hiuksilla ja kärsin aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestyssäännöt ei kiellä yöllisiä suihkukäyntejä. Mikäli jossain taloyhtiön säännöissä tämä kielletään, niin siitä ei tarvitse välittää.
Tietenkin on kohteliasta olla käymättä mikäli ei todellista tarvetta ole, mutta ei se kiellettyä ole,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään taloyhtiössä kielletä asukkaita käymästä suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus on klo 22.00 mutta suihkussakäynti kuuluu ihan peruselämään ja siellä saa käydä kun haluaa.
Myös paskalla saa käydä ja pöntön vetää ihan mihin vuorokauden aikaan hyvänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, tässä talossa on niin hyvä äänieristys, että en ole kuullut naapurien suihkussakäyntejä joten tuskin kuuluvat minunkaan.
Mieluummin käyn aamulla suihkussa, mutta joskus iltapäivällä tai illalla 22 mennessä.
Viimeistään klo 19. Minulla on pitkät hiukset, enkä halua käyttää kuivaamiseen fööniä. Joskus on tietysti pakko, mutta välttelen, jos vain mahdollista.
Aamu on kyllä ihan vihon viimeinen hetki käydä suihkussa, ainakin itselleni.
En käy illalla koskaan. Käyn aamulla, että ole puhdas uutta päivää varten.
23.00