Voi kuinka ikääntyminen on kauheaa. Naama rupsahtaa, eikä miehet ole enää kiinnostuneita. Ja lopulta sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta.
Muistakaa elää nuoruus täysillä. Kun tulette vanhaksi, peli on täysin menetetty.
Kommentit (29)
Ei se hirveää ole. Naamaa voi leikata ja meikata niin kauan kun seksi miesten kanssa kiinnostaa. Itse lopetin ulkonäöstä stressaamisen siinä vaiheessa, kun viimeisin rakkaus vahvistui pelimieheksi. Loppuelämä yksin.
Aloittaja on mies. "Lakkaa saamasta" paljastaa. Kyllä siinä ikääntymisessä ihan muut jutut harmittaa.
Pakko sanoa, etten kaipaa kyllä pätkääkään miesten huomiota. Sehän vanhenemisessa on juuri parasta, että saa olla rauhassa.
Sitä varten on pitkät parisuhteet, saa rupsahtaa rauhassa ja vanheta yhdessä kunnes kuolema erottaa.
Ei mies huomaa rupsahtamista, sillä hän itsekin vanhenee. Olen jo 66 enkä vielä ole omalta mieheltäni saanut rauhaa. 🤭
Ei lakkaa saamasta meillä ainakaan. Olen parisuhteessa. Ikääntymiselle ei voi mitään. Kaikki vanhenevat.
Pitää osata ikääntyä tyylikkäästi ja hyvällä itsetunnolla. Itseäni on aina luultu nuoremmaksi, mikä on pitkään imarrellut. Mutta kun aloin olla liki 60-v., siitä alkoi tulla taakka. Piti tunnustaa, ettei ole enää mikään nuori ja alkaa pukeutua kuten aikuinen yms. Ei pukeutua kuten mummo, mutta ei myöskään kuten nuoret. Piti lakata suhtautumasta itseensä niin kuin olisi vielä nuori ja suhtautua ikäänsä realistisesti. Sitä voi tuntea itsensä sisäisesti ikinuoreksi, näyttäen silti ikäiseltään ja käyttäytyen ikänsä mukaisesti.
Nuorena ei kannata elää niin täysillä että kerää tauteja ja saa lapsia liikaa. Tai hullun ukon.
Mitä kauheaa siinä on, jos miehet eivät kiinnostu? Teetkö työksesi jotain sellaista palvelutyötä, joka vaatii miesten kiinnostusta? Kai niistäkin hommista voi jäädä eläkkeelle. Tosin Helsingin vanhin prostituoitu oli ollut joskus 70-vuotias, kertoo poliisi. Nyt jo paljon vanhempi, jos on edelleen alalla.
Useimmille meistä on nuorenakin riittänyt yhden hyvän miehen kiinnostus. Sen, jonka kanssa olemme olleet parisuhteessa ja joka on lasten isä.
Ja kilin vitut! Samaan tahtiin ne miehetkin vanhenee. 😄 ikätoverit rupsahtaa kanssasi yhtäaikaisesti, ole huoleti. Ja eikun seuraan vaan!
Ap, puhu itsestäsi vaan. Nämä ovat yksilölajeja. Monet ikääntyvät kauniisti.
Pue hame ja mee ilman pikkareita kaljaterassille levittelemään. Seuraa löytyy:)