Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pääsiäinen merkitsee sinulle?

Vierailija
05.04.2026 |

Kerro kommenteissa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 päivää aikaa nukkua ja palautua työstä, josta en todellakaan viikonloppuisin ehdi palautua.

Vierailija
22/38 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 päivää aikaa nukkua ja palautua työstä, josta en todellakaan viikonloppuisin ehdi palautua.

Eli palaudut työstäsi vain pääsiäisenä, juhannuksena ja jouluna, kun on useampi ylimääräinen pyhäpäivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt toista vuotta putkeen pääsiäisenä  pidetty mieheni kaa suoratoisto maraton, Virgin River kausi 7  tuli katsottua.  Nyt aletaan katsoa vielä joku toinen sarja.   Niin ja hyvää ruokaa tietenni  syödään, ja punaviiniä  vähän juodaan.

Vierailija
24/38 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus. Kuolema ei ole meille kristityille lopullinen päätepiste. 

Vierailija
25/38 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pääsiäinen ole sitä aikaa kun ne naulasivat jeesuksen munistaan ristille?

Vierailija
26/38 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään. 

Vierailija
27/38 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkallista vapaata kiitos hihhuleiden. Harvoin hörhöjä tulee kiiteltyä, mut heille kai kiitos näistä vapaista kuuluu. 

Vierailija
28/38 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevään tulon juhlaa. En ole kristitty, eikä pääsiäisellä ole mulle uskonnollista merkitystä. 

Ei pääsiäinen ole mikään kristillinen juhla. 
Se on kevään juhla. Kevätpäiväntasauksen jälkeisestä täysikuusta seuraava sunnuntai. Pelkkää kuun jumalattaren, kevään,uuden alun ja naiseuden juhlaa. Kristityt väänsivät siitäkin jonkun miehen kärsimysjuhlan itselleen,

Vierailija
29/38 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei mitään kun olen yrittäjä, mut kiva et puolisolla oli vapaata. Sai pari projektiaan loppuun mökillä. Eikös ne jonkun Jeesuksen naulannut johonkin kukkulalle ja niitä peijaisia tässä juhlitaan? Ei oo mun juttuja joten ei ole kiinnostanut perehtyä. 

Vierailija
30/38 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle ei mitään kun olen yrittäjä, mut kiva et puolisolla oli vapaata. Sai pari projektiaan loppuun mökillä. Eikös ne jonkun Jeesuksen naulannut johonkin kukkulalle ja niitä peijaisia tässä juhlitaan? Ei oo mun juttuja joten ei ole kiinnostanut perehtyä. 

Puolisollasi oli mökillä joku projekti missä naulasivat jonkun Jeesuksen johonkin kukkulalle?

Vierailija
31/38 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkallista vapaata kiitos hihhuleiden. Harvoin hörhöjä tulee kiiteltyä, mut heille kai kiitos näistä vapaista kuuluu. 

Hörhö olet sinä. Mitään kulttuurin tai taustan ymmärrystä tälläkään henkilöllä. 

Vierailija
32/38 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitosjuhlaa. Kiitos että saan elää elämää jolla on merkitys. Saan elää totuudessa ja rakkaudessa. Ja jos/kun omalla toiminnallani menen näistä sivuun, niin aina saan tulla takaisin kotiin ja valoon.

Vierailija
33/38 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/38 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisollasi oli mökillä joku projekti missä naulasivat jonkun Jeesuksen johonkin kukkulalle?

Hienosti olet osannut lukea. Minulla on lukihöiriö ja jopa minä ymmärsin mitä hän kirjoitti. Mikä sun selityksesi huonolle lukutaidollesi on? 

Vierailija
35/38 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta kaikkiaan yhtään mitään. 

Vierailija
36/38 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus nousi ylös ja vapautti ihmiset synnin, kuoleman ja Perkeleen vallasta.

Pääsiäinen on luomakunnan suurin päivä.

Vierailija
37/38 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kuuluu ajan henkeen sanoa ettei mitään muuta kuin koristetta ja herkku sekä vapaata. Sen varmaan haluaa kaikki kuulla. Eikö. No juuri sitä tulin siis vastaamaan niin kaikki pysyvät tyytyväisenä ja pitävät minua järjellisenä yksilönä. 

Näin se taitaa vähän olla. Jotkut varmaan ihan kieli pitkällä odottaa, että pääsevät pilkkaamaan uskovien pääsiäissanomaa, kun siitä kertoisi

Vierailija
38/38 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös pääsiäinen ole sitä aikaa kun ne naulasivat jeesuksen munistaan ristille?

Ei, mutta tämä on juuri sitä aikaa, jolloin Jeesusta häpäistään eniten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme