Mitä pääsiäinen merkitsee sinulle?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
4 päivää aikaa nukkua ja palautua työstä, josta en todellakaan viikonloppuisin ehdi palautua.
Eli palaudut työstäsi vain pääsiäisenä, juhannuksena ja jouluna, kun on useampi ylimääräinen pyhäpäivä?
Meillä on nyt toista vuotta putkeen pääsiäisenä pidetty mieheni kaa suoratoisto maraton, Virgin River kausi 7 tuli katsottua. Nyt aletaan katsoa vielä joku toinen sarja. Niin ja hyvää ruokaa tietenni syödään, ja punaviiniä vähän juodaan.
Jeesus. Kuolema ei ole meille kristityille lopullinen päätepiste.
Eikös pääsiäinen ole sitä aikaa kun ne naulasivat jeesuksen munistaan ristille?
Palkallista vapaata kiitos hihhuleiden. Harvoin hörhöjä tulee kiiteltyä, mut heille kai kiitos näistä vapaista kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Kevään tulon juhlaa. En ole kristitty, eikä pääsiäisellä ole mulle uskonnollista merkitystä.
Ei pääsiäinen ole mikään kristillinen juhla.
Se on kevään juhla. Kevätpäiväntasauksen jälkeisestä täysikuusta seuraava sunnuntai. Pelkkää kuun jumalattaren, kevään,uuden alun ja naiseuden juhlaa. Kristityt väänsivät siitäkin jonkun miehen kärsimysjuhlan itselleen,
Itselle ei mitään kun olen yrittäjä, mut kiva et puolisolla oli vapaata. Sai pari projektiaan loppuun mökillä. Eikös ne jonkun Jeesuksen naulannut johonkin kukkulalle ja niitä peijaisia tässä juhlitaan? Ei oo mun juttuja joten ei ole kiinnostanut perehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Itselle ei mitään kun olen yrittäjä, mut kiva et puolisolla oli vapaata. Sai pari projektiaan loppuun mökillä. Eikös ne jonkun Jeesuksen naulannut johonkin kukkulalle ja niitä peijaisia tässä juhlitaan? Ei oo mun juttuja joten ei ole kiinnostanut perehtyä.
Puolisollasi oli mökillä joku projekti missä naulasivat jonkun Jeesuksen johonkin kukkulalle?
Vierailija kirjoitti:
Palkallista vapaata kiitos hihhuleiden. Harvoin hörhöjä tulee kiiteltyä, mut heille kai kiitos näistä vapaista kuuluu.
Hörhö olet sinä. Mitään kulttuurin tai taustan ymmärrystä tälläkään henkilöllä.
Kiitosjuhlaa. Kiitos että saan elää elämää jolla on merkitys. Saan elää totuudessa ja rakkaudessa. Ja jos/kun omalla toiminnallani menen näistä sivuun, niin aina saan tulla takaisin kotiin ja valoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisollasi oli mökillä joku projekti missä naulasivat jonkun Jeesuksen johonkin kukkulalle?
Hienosti olet osannut lukea. Minulla on lukihöiriö ja jopa minä ymmärsin mitä hän kirjoitti. Mikä sun selityksesi huonolle lukutaidollesi on?
Ei kerta kaikkiaan yhtään mitään.
Jeesus Kristus nousi ylös ja vapautti ihmiset synnin, kuoleman ja Perkeleen vallasta.
Pääsiäinen on luomakunnan suurin päivä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuuluu ajan henkeen sanoa ettei mitään muuta kuin koristetta ja herkku sekä vapaata. Sen varmaan haluaa kaikki kuulla. Eikö. No juuri sitä tulin siis vastaamaan niin kaikki pysyvät tyytyväisenä ja pitävät minua järjellisenä yksilönä.
Näin se taitaa vähän olla. Jotkut varmaan ihan kieli pitkällä odottaa, että pääsevät pilkkaamaan uskovien pääsiäissanomaa, kun siitä kertoisi
Vierailija kirjoitti:
Eikös pääsiäinen ole sitä aikaa kun ne naulasivat jeesuksen munistaan ristille?
Ei, mutta tämä on juuri sitä aikaa, jolloin Jeesusta häpäistään eniten
4 päivää aikaa nukkua ja palautua työstä, josta en todellakaan viikonloppuisin ehdi palautua.