Ei saakelin saakeli mua rupes säälittään teflon paistinpannujen käyttäjät
Todella säälittävää porukkaa.
Itsellä ei ole teflonipaistinpannua ollut kuin joskus teinivuosilla opiskelija-asunnossa.
Meillä kaapissa terästä, valurautaa ja kuparia.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää sääliä säälistä säälittäviä
Sulta unohtu pilkku ja huutomerkki! T. Pilkun viilaaja...
Ja minua säälittää, kun Jollelka on mietä vailla oleva nainen nyt😭
Ai olet sama, jota säälittää teflon paistin lastojen käyttäjät? Siis paistin lastojen ja vielä tefloniakin 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat palstalaiset! Alettaisko nyt virrenveisuun, iltakahveille ja paistelemaan lettusia kukin oman pannunsa kanssa. Jotain hyvää hilloa päälle.
Kannatetaan! Mulla on vaan sokuria lettusten päälle mutta kai se käy. Ettei vaan olisi liian junttia.
Syökö joku vielä sokeria nykyisin?
Sokuri o ihan jees, itte käytän myös mansikki hillova! Silloin tällöin sipasen lämpimän lettusen päälle voita ja sitte sokuria...ja taas ollaan askel lähempänä sydäriä...mutta menköön, o se niin hyvää! T. Turun paappa
Otapa ap vähän copiumia. Jokin tai jokuhan sinua risoo ja se pitää nyt purkaa näin. Velkavankeuteen, ylipainoon ja ynnä muihin hypoteettisiin ongelmiisi on ratkaisuja. Vihan purku muitten viattomiin teflon pannuihin ei ole se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat palstalaiset! Alettaisko nyt virrenveisuun, iltakahveille ja paistelemaan lettusia kukin oman pannunsa kanssa. Jotain hyvää hilloa päälle.
Kannatetaan! Mulla on vaan sokuria lettusten päälle mutta kai se käy. Ettei vaan olisi liian junttia.
Kyllä vaan se on ihan liian junttia. Voin melkein jo pelkästä ajatuksestakin haistaa lannanhajun ja kuulla banjon soivan.
Ei meillä päin banjoa soitella. Syödään kaalisoppaa ja lauletaan: Seison taikka kävelen, niin perse soittaa sävelen...
Paistoin juuri teflonpannulla kolme munaa sekä purjoa. Hyvää oli.
Ei kai auta muu kuin ristiä kädet rinnalle ja odottaa kuoleman tuloa, kun on myrkkyä. Ei kyllä taida tulla muuta kuin pieru...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan se on ihan liian junttia. Voin melkein jo pelkästä ajatuksestakin haistaa lannanhajun ja kuulla banjon soivan.
Ei meillä päin banjoa soitella. Syödään kaalisoppaa ja lauletaan: Seison taikka kävelen, niin perse soittaa sävelen...
Vulgaaria!
Mua kans säälittää teflonpannujen käyttäjät. Teräs ja valurauta aivan ylivoimaisia ruuanlaitossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai auta muu kuin ristiä kädet rinnalle ja odottaa kuoleman tuloa, kun on myrkkyä. Ei kyllä taida tulla muuta kuin pieru...
Säälittävää keittämistä sulla.
Ei saakelin saakeli kun rupesi säälittämään aloittaja; että tuollaista pskaa viitsii jauhaa.
Samoin - Teflon-pannut ovat epäterveellisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ja myrkyllistä. 🙁 mutta elossa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muitakin vaarallisia keittiövälineitä, vai jatkanko vain huolettoman tietämättömänä säälittävää kokkailuani?
Hauska ketju.
Oikoluin pari sivua.
🥘🥙🧆🍝🍲🍜
Muikeaa maanantaita.
-Essi Kongressi x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muitakin vaarallisia keittiövälineitä, vai jatkanko vain huolettoman tietämättömänä säälittävää kokkailuani?
Säälittävä kysymys. Säälun sun tietämättömyyttä.
Se on sääli. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä kysymys. Säälun sun tietämättömyyttä.
Se on sääli. :D
Säälittävä kun olet.
Mulla ei paljon enää ole kuin terästä siinä teflonpannussa jäljellä. Voi voi. Nyt vasta säälittääkin.
Säälittävää että sinulla on pannuja kaapissa. Meillä ne on liedellä ja käytössä.
Pinnoitteena. Oli josku vaan ei oo enää...