Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Räsänen vaatii lakiin muutosta: ”Raamattu on Jumalan sana”

Vierailija
05.04.2026 |

Toimittaja Sanna Ukkola tenttaa Iltalehden Ukkola-ohjelmassa kansanedustaja Päivi Räsästä (kd) siitä, noudattaako hän Raamattua vai lakia, jos ne ovat ristiriidassa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5862f938-5750-49b0-869e-2096026d5…

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Päivillä alkanut iso pyörä heittämään? Ei hän muistaakseni ole aiemmin ollut aivan näin aggressiivinen näkemystensä kanssa. 

Elämän ehtoo lähestyy, sielu kärttyisämmäksi nahistuu.

Vierailija
22/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimainen demokratia ja klassinen liberalismi on ollut viisas. Mikä kuuluu keisarille on keisarin ja mikä jumalalle on jumalan, sanoi Jeesus. Tämö tarkoitti sitä, että on olemassa maallinen oikeus ja sitten moraaliset ja eettiset kysymykset ja näitä kahta ei sekoitettu. Nyt marxilainen intersektionaalinen laki vihapuheesta sekoittaa huolella pakkaa. Siinä pakotetaan puhumaan kivasti kaikille tai joudut vankilaan. Kuten kommunismissa tämä on lopulta vain puhdasta totalitarismia ja mielivaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivin pitäisi nyt pysähtyä miettimään, millaisia seurauksia hänen raamattu-inttämisensä ovat aiheuttaneet. Raamattu jo sanoo, että hedelmistään puu tunnetaan. 

7:15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia. 
7:16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
7:17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
7:18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
7:19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
7:20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.

Kuten Päivi haastattelussa itse muistutti 5. käskystä.  Älä tapa.

Montakohan Päivin sanat ovat tappaneet?

Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.

Päivi sielu on jo haudassa, eivätkä haudassa olevat kuule Jumalan ääntä, ennen tuomiopäivää. Joh. 5:28 - 29

Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.

Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.

Tämmöinen luottamus meillä on Kristuksen kautta Jumalaan; ei niin, että meillä itsellämme olisi kykyä ajatella jotakin, ikäänkuin se tulisi meistä itsestämme, vaan se kyky, mikä meillä on, on Jumalasta, joka myös on tehnyt meidät kykeneviksi olemaan uuden liiton palvelijoita, ei kirjaimen, vaan Hengen; sillä kirjain kuolettaa, mutta Henki tekee eläväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan