Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että puoliso ärsyttää joka ikinen päivä niin paljon että meinaan haljeta?

Vierailija
06.12.2022 |

Kaikki mitä hän tekee, ärsyttää minua. Ja niin paljon etten siedä enää silmissäni. Äsken kaatoi puoliksi syödyn nachopellin juustokastikkeineen jauhelihoineen tiskialtaaseen "likoamaan". Ei voinut kaapia niitä roskiin (ja nuoriso oli yöllä nämä jättänyt, olisin muuten pelastanut jääkaappiin) vaan tukki viemärin sillä massalla.
Otti kahvia, ja jätti maitotölkkiin noin 1 ml maitoa ja tunki sen takaisin jääkaappiin.
Hihittelee itsekseen, mättää ruuat kitaansa kuin viemäri, ja vaikka mitä.

Joo ihan ns. hyvä ihminen, käy töissä ja on hyvä vanhempi, mutta että mua riepoo se ihminen. Aina kaikki sanoo että älä eroa, ei kukaan enää 5-kymppisenä uutta puolisoa löydä ja omat vikansa on kaikissa.
Eli mä nyt vain kuolemaani saakka -mikä ilmeisimmin tulee näillä kierroksilla hyvinkin nopeasti- nostatan verenpainettani ja puren hammasta yhteen?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Mä olin meillä se jonka kaikki tekemiset, sanomiset ja jopa olemus ärsytti. Eron jälkeen sain elämäni takaisin.

Vierailija
2/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy terapiassa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen kanssa pakko ole olla.

Eikä ole varmaan kiva puolisollekaan kuulla joskus että "kaikki sussa on ärsyttänyt jo vuosia muttakun en vaan halunnut olla yksin".

Vierailija
4/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Keskity kotona muuhun kuin puolison tekemisiin. Hänkin kestää sinun omituisuuksia. Tehkää yhdessä mukavia asioita, se voi helpottaa ärtymystä ja korostaa toistenne hyviä puolia. Vaikuttaa siltä, ettei vika ole puolisossa, vaan sinun ajattelussa. Onko nyt menossa raskas vaihe töissä, lasten kanssa, terveydessä tms.

Vierailija
5/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia. Keskity kotona muuhun kuin puolison tekemisiin. Hänkin kestää sinun omituisuuksia. Tehkää yhdessä mukavia asioita, se voi helpottaa ärtymystä ja korostaa toistenne hyviä puolia. Vaikuttaa siltä, ettei vika ole puolisossa, vaan sinun ajattelussa. Onko nyt menossa raskas vaihe töissä, lasten kanssa, terveydessä tms.

Paskat, kun ja jos sen tavat ärsyttää, siinä ei terapiat auta!

Vaikka en tule elämään tämän neuvon kanssa, niin hommaa asunto ja lusikat jakoon!

Tulet nauttimaan siitä että kukaan ei tee mitään, ihan on sitte oma vika jos jotain tapahtuu.

Elämänlaatusi paranee ja vitutus vähenee!

Vierailija
6/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi ei ansaitse vihaasi ylleen. Hae itsellesi apua tai eroa.

Vierailija
7/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset jo eroa?

Vierailija
8/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuo ärsyttänyt jo vuosia. Toki on mulla terveyden kanssa ongelmia, jäätävä työstressi, lasten asioissa monia juttuja. Mutta näin se on ollut jo vuosia, ja aina yhtä paljon ärsyttänyt. En enää löydä siitä muuta hyvää kuin silloin kun se on töissä. 

Nytkin se ravaa näyttämässä mulle jotakin hemmetin nettivideoita hauskoista kissoista ja koirista. Kun EVVVK. Katson sitä joka kerta että miksi? Miksi näytät mulle jonkun koiran ilmeen kun en vaan jaksa. Ja jo kohta kirmaa tuolta kuin aropupu uuden videoklipin kanssa. Luoja varjele. 

Mutta jos eroamme, talo menee myyntiin, lasten koti menee kahtia jne. En sitäkään haluaisi. ap

Vierailija
9/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll maar se taitaa ol ny moro ja näkemii?

Vierailija
10/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tuo ärsyttänyt jo vuosia. Toki on mulla terveyden kanssa ongelmia, jäätävä työstressi, lasten asioissa monia juttuja. Mutta näin se on ollut jo vuosia, ja aina yhtä paljon ärsyttänyt. En enää löydä siitä muuta hyvää kuin silloin kun se on töissä. 

Nytkin se ravaa näyttämässä mulle jotakin hemmetin nettivideoita hauskoista kissoista ja koirista. Kun EVVVK. Katson sitä joka kerta että miksi? Miksi näytät mulle jonkun koiran ilmeen kun en vaan jaksa. Ja jo kohta kirmaa tuolta kuin aropupu uuden videoklipin kanssa. Luoja varjele. 

Mutta jos eroamme, talo menee myyntiin, lasten koti menee kahtia jne. En sitäkään haluaisi. ap

Jos ei ole oikeasti lapsi, niin teillä on varsinainen kiusaamiskierre päällä. 

Vierailija
11/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans inhottaa puoliso. Hänellä mt-ongelma.

Vierailija
12/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tukkia viemärit, itsepä kyykkii avaamassa sitten. Älä ota sitä maitopurkkia kuukauteen jääkaapista. Pidät hauskaa hänen töppäilyjensä kustannuksella. Oppiipahan.

Vierailija
13/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna tukkia viemärit, itsepä kyykkii avaamassa sitten. Älä ota sitä maitopurkkia kuukauteen jääkaapista. Pidät hauskaa hänen töppäilyjensä kustannuksella. Oppiipahan.

Ei se opi. Minä olen se, joka ne viemärit avaa ja laitteiden huollot hoitaa. Ja olen jättänyt neljä tyhjää suihkusaippuapulloa meidän suihkun lattialle lojumaan (en itse käytä niitä kyseisiä) ja ne olivat siellä kuukausia. Ei kukaan vie pois. Maitopurkki täyttäisi nopeasti vuosia siellä jääkaapissa. 

ap

Vierailija
14/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvä neuvo. Suosittelen. Jossakin vaiheessa miestä itseään alkaa keljuttaa moiset sotkut.

Pitkässä avioliitossa on ihan normaalia, että silloin tällöin toinen ärsyttää. Silloin kannattaa vetäytyä takavasemalle ja olla hiljaa, ettei aiheuta turhaa riitaa.

Vierailija
15/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Yksinkin voi olla eikä ole mikään pakko löytää ketään! Itse en aio muuttaa kenenkään kanssa yhteen enää ikinä, juuri tuli täyteen 10 vuotta yksin asumista.

Vierailija
16/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyin itseltäni että aionko elää loppu elämäni, sen ainoa, näin? Vastaus oli että en halua, ja erosin samalla viikolla. En ole katunut kertaakaan.

M53

Vierailija
17/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Yksinkin voi olla eikä ole mikään pakko löytää ketään! Itse en aio muuttaa kenenkään kanssa yhteen enää ikinä, juuri tuli täyteen 10 vuotta yksin asumista.

Juuri näin, itse pidän yksin asumisesta paljon enemmän.

M53

Vierailija
18/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta jos ärsyttää niin jätä se. Kummankin elämänlaatu kohenee.

Koita ap tajuta että ite ole sen valinnut joten joko hoidat hormonitasapainosi kuntoon, meet terapiaa tai jätät sen.

Sua ärsyttää puolisossa jokin piirre mikä susta itestäs löytyy. Mietipä sitä.

Vierailija
19/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla naimisissa lapsen kanssa. Itse vaihtaisin maisemaa, ei ole mitään järkeä kärsiä suhteessa joka ottaa mutta ei anna. Suhteessa on järkeä vain jos on parempi olla suhteessa kuin ilman.

Vierailija
20/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa että jätät sen. Siksi se käyttäytyy noin.

Jätä se vaan huomiotta, älä ainakaan pese sen vaatteita. Erottele talous. Jätä se ulkopuolelle. JÄtä nachot kauppaan. Siirry vegaaniruokavalioon. Kyllä se siitä lähtee.

Älä tee sille asioita valmiiksi. Jos putki on tukossa, soittakoon putkimiehen ja maksakoon ite.

Hommaa kodin ulkopuolisia harrastuksia niin ettet ole koskaan himassa samaan aikaan.

Keinoja on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi