Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätin vaimon tutkimasta puhelintani.

Vierailija
05.04.2026 |

Ei kuulemma näe mitään väärää kun tutkii puhelintani yöllä salaa. Lähdin aamulla ja nyt tulee viestejä että muka lapsellinen. 
Oon tällä hetkellä mökillä ja mietin mitä tehdä

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helppoa onkaan, kun puhelimet ei ole mitenkään puolisolta kiellettyjä. Saa käyttää halutessaan, ihan vapaasti saa katsoa kuvia, kaivaa tiettyjä viestejä, mitä vaan. Ne on vain puhelimia.

Vierailija
122/128 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun avovaimo kaappasi aikanaan puhelimen kädestäni ja ryntäsi lukittuun vessaan tutkimaan sitä. Löysi puhelimesta kymmenittäin viestiketjuja vieraiden naisten kanssa, jonka jälkeen tuli vessasta ulos ja nosti minut rinnuksista seinälle raivonvallassa. Avovamo 55 kg ja itse 80 kg. 

Ja kuinka sen jälkeen kävi? Yhä yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääset kämpille, niin akan päätä patteriin ja uunin kylkeen, HUOLELLA!

Oppiipahan olemaan!

Vierailija
124/128 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppiipahan olemaan!

Otahan hullu lääkkeet ja pysy kaukana naisista.

Vierailija
125/128 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex kanssa tutki puhelimeni mun ollessa suihkussa. Jäi verekseltään kiinni. Mä halusin siinä kohtaa erota koska ilman luottamusta ei minusta ole suhdetta. Ja tästä oli väännetty ennenkin. Oli siis hyvin mustis ja aina epäilemässä. No ei todellakaan mennyt se ero hukkaan, selvisi jälkikätrrn että tämä sen epäluuloisuus juonsi juurensa ihan hänen omista tekemisistään. Niinhän se monesti menee että muita syytellään ja epäillää juuri siitä mitä itse tehdään. 

Vierailija
126/128 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten helppoa onkaan, kun puhelimet ei ole mitenkään puolisolta kiellettyjä. Saa käyttää halutessaan, ihan vapaasti saa katsoa kuvia, kaivaa tiettyjä viestejä, mitä vaan. Ne on vain puhelimia.

No jotkut viestit vaikka ystävältä voi olla semmoisia että hän saattaa haluta pitää ne yksityisenä. Mullakaan ei ole salaisuuksia enkä ole oikein ikinä tajunnut tätä puhelimen varjelua ja mikä ihmeen valtion salaisuus se on. Mulla ei just nyt ole edes PIN koodia ja aiemman kumppanin kanssa tiedettiin toistemme koodit eniten sen takia että voi laittaa musaa soimaan.

Toinen on kukkaro. Jotkut varjelee sitä ja on maailman suurin loukkaus jos sen tsekkaa. Jos toisen täytyy lähteä hakemaan maitoa ja leipää eikä omaa kukkaroa just satu siinä olemaan, niin miks ihmeessä se ei saa katsoa oisko sillä toisella virosta käteisenä. Pankkikortin PIN kooditkin on ollut tiedossa jos itse ei pääse kauppaan ja toinen käy.

Ja aina ne ketkä näistä raivostuu on niitä, kenellä on sitä salattavaa.

Mun puolesta saavat tutkia sivuhistorian mitä on lueskeltu mammapalstalta, katseltu vintedistä tai luettu kasvien kasvatuksesta. Voipi tosin käydä tylsäksi mutta mikäs siinä.

Vierailija
127/128 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppiipahan olemaan!

Otahan hullu lääkkeet ja pysy kaukana naisista.

Ai, sä olet se jolla on jotain piiloteltavaa ja muiden puhelimien ronklaustaustaa?

OK, sinällään ymmärrettävää että ed. mainittu laittaa kuumottamaan :D

PS. kannattaa varmaan vähentää sitä muiden puhelimien tonkimista : )

Vierailija
128/128 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotkut viestit vaikka ystävältä voi olla semmoisia että hän saattaa haluta pitää ne yksityisenä. Mullakaan ei ole salaisuuksia enkä ole oikein ikinä tajunnut tätä puhelimen varjelua ja mikä ihmeen valtion salaisuus se on. Mulla ei just nyt ole edes PIN koodia ja aiemman kumppanin kanssa tiedettiin toistemme koodit eniten sen takia että voi laittaa musaa soimaan.

Toinen on kukkaro. Jotkut varjelee sitä ja on maailman suurin loukkaus jos sen tsekkaa. Jos toisen täytyy lähteä hakemaan maitoa ja leipää eikä omaa kukkaroa just satu siinä olemaan, niin miks ihmeessä se ei saa katsoa oisko sillä toisella virosta käteisenä. Pankkikortin PIN kooditkin on ollut tiedossa jos itse ei pääse kauppaan ja toinen käy.

Ja aina ne ketkä näistä raivostuu on niitä, kenellä on sitä salattavaa.

Mun puolesta saavat tutkia sivuhistorian mitä on lueskeltu mammapalstalta, katseltu vintedistä tai luettu kasvien kasvatuksesta. Voipi tosin käydä tylsäksi mutta mikäs siinä.

Sama. Jotkut kokevat ihan hirveänä asiana, jos joku, edes oma puoliso, katsoo vaikka laukun tai sen lompakon sisältöä. Mitä ihmettä, se on laukku/lompakko, mitä ihmeen yksityistä aluetta se olisi? En selvästikään sopisi muunlaiseen parisuhteeseen kuin nykyiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän