Yllätin vaimon tutkimasta puhelintani.
Ei kuulemma näe mitään väärää kun tutkii puhelintani yöllä salaa. Lähdin aamulla ja nyt tulee viestejä että muka lapsellinen.
Oon tällä hetkellä mökillä ja mietin mitä tehdä
Kommentit (128)
Perin narsistista tämä mielenterveyden epäily. Narsistit ovat hyvin ennalta arvattavia.
Yhyy yhyy itke lisää kela pelleeeee
Hälle joka kirjoittaa huonoa suomenkieltä: On noloa kirjoittaa noin huonosti. Olet asunut jo pitkään Suomessa.
Aapee näpräilee koko ajan pikku nykeröään jossain äipän vinttikamarissa tai itsariyksiössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liki 15 vuotta ollut yksin, mutta miettinyt viime aikoina sitä, vieläkö suhteen haluaisin. Ja tulin siihen tulokseen, että en kyllä halua. En halua löytää itseäni jostain sellaisesta tilanteesta, jossa epäilen puolisoani niin, että esim. pengon hänen puhelintaan.
On sulla psykoosit tulilla. Minä en halua olla yksin. Minulla on erittäin luotettava puoliso. Molemmat pääsemme toistemme puhelimella. Meillä on myös yhteinen tietokone, jonne molemmat pääsee samalla tunnuksella.
Minä haluan olla yksin. Psykoosit on kokonaan sinun puolellasi, jos et kestä itsesi seuraa.
Ja parisuhde ei ole vain yhteisiä tunnuksia ja tietokoneita, vaan paljon muutakin. Mutta huonossa suhteessa semmoisetkin asiat tulevat kynnysasioiksi, jos ei suhde ole hyvä. Ja useimmilla se ei ole niin hyvä, vaan liki kaikilla tulee tämmöisiä epäilyksiä jossain vaiheessa, jossa sitten pengotaan toisen puhelintakin. Itse en sellaisiin tilanteisiin halua. Olen 16-vuotiaasta asti ollut parisuhteessa ennen sinkkuaikaani ja jäänyt lopulta leskeksi. Olen ollut pääasiassa tyytyväinen sinkkuna olemiseen. Ja siihen tulokseen tulin myös taannoin, kun mietin, vieläkö suhteen joskus haluaisin. Enkä halua.
Nykerön nipertäminen on kivaa puuhaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Homopoika itkee kelan yksiössä...
Tai nauraa sukukartanossa. Mistä näitä tietää. Kaikenlaisilla ihmisillä voi olla sunnuntaisin tylsää.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Onhan se!
mitä te lässytätte. luottaminen ei ole sitä että näkee mitä toinen tekee. päinvastoin, teijän teinisuhteet on kussessa jos tulee yhtään välimatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Onhan se!
Paremmin se onnistuukin yksin siellä mökillä, häiriöittä.
Vierailija kirjoitti:
Hälle joka kirjoittaa huonoa suomenkieltä: On noloa kirjoittaa noin huonosti. Olet asunut jo pitkään Suomessa.
Nolo olla itse. Ei kaikila sama mahdolisyys oppi kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Toista epäilee usein siitä, mitä itse tekee. Sinuna ratsaisin vaimon puhelimen.
Vaimon perseemreiän ratsaus on ratkaisu pulmaan!
Minun avovaimo kaappasi aikanaan puhelimen kädestäni ja ryntäsi lukittuun vessaan tutkimaan sitä. Löysi puhelimesta kymmenittäin viestiketjuja vieraiden naisten kanssa, jonka jälkeen tuli vessasta ulos ja nosti minut rinnuksista seinälle raivonvallassa. Avovamo 55 kg ja itse 80 kg.
Vierailija kirjoitti:
Eiks teiän suhteessa oo luottoa? Onks sull salaisuuksia? Me ollaan oltu yli 40v yhessä ja käytetään toistemme puhelimii välillä, ei ole ongelma. En ymmärrä tuommoista, miks vaimon pitää urkkia ja sun loukkaantua?
Juuri näin myös meillä. Toinen saa lukea toisen viestit, sähköpostit ja whatsappit ihan vapaasti.
Ihanaa elää tällaisessa luottamussuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikelle on syynsä ja uskon, ei tiedät varsin hyvin, miksi puoliso teki näin. Vinkki: syy on yleensä sinun käytöksessä ja aivan ilmeinen. Jos et kuitenkaan millään keksi syytä, niin kysy häneltä.
Ei vaan se emakko on mustasukkainen ja omistushaluinen diktaattorihieho, jolla ei ole minkäänlaisia rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Taisi vaimolle suurin järkytys olla, että puhelimelta paljastui, että hengailet av-palstalla.
😂😂😂 tämä.
Vierailija kirjoitti:
Minun avovaimo kaappasi aikanaan puhelimen kädestäni ja ryntäsi lukittuun vessaan tutkimaan sitä. Löysi puhelimesta kymmenittäin viestiketjuja vieraiden naisten kanssa, jonka jälkeen tuli vessasta ulos ja nosti minut rinnuksista seinälle raivonvallassa. Avovamo 55 kg ja itse 80 kg.
Mistä olet eniten ylpeä tässä pikku tarinassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelimen saa lukittua. Kokeile joskus.
Kokeile munaas homo.
Ei siinä tarvii homo olla. Eiköhän kaikki oo omaansa kokeillu. (Eri)
Vierailija kirjoitti:
EI HELVETTI :D :D :D :D :D :D :D
"Otat sä pataan muijalta??????" "Kasvata soija pallit itsellesi äläkä enää ikänä soita tänne!"
*TUUT* *TUUT* *TUUT* *TUUT*
sisaruksia te ootte.