Uusperheen teini-ikäiset ihastuu toisiinsa... apua?
Onko kellään kokemuksia vastaavasta? Mitä tilanteelle voisi tehdä?
Kommentit (84)
Lihaa piiloon vaan. Itsekin olin ensimmäistä kertaa kunnolla yhdynnässä 14-vuotiaana.
Entä jos uusperheen teinien vanhemmat saisivat teineille yhteisen sisaruksen?
Anna meren se selvittää kuka viereesi jää.
Kohta olet miehesi lapsenlapsen mummopuoli.
Minkäs sille voit. Eivät kuitenkaan ole sukua toisilleen.
Miksi pitäisi tehdä mitään?
Kun kyseessä on uusperhe, eivät ole sukua toisilleen, joten asiassa ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Teinit olisivat ihastuneet ja alkaneet seurustella, ja toisen äiti ja isä olisivat tutustuneet ja rakastuneet sitä kautta..Olisiko asia sitten paremmin?
Kun eivät ole sukua toisilleen, niin paha sitä on kieltää tai puuttua.
Tietysti on hankala tilanne, kun teinien ihastuminen voi lakata yhtä äkkiä kun on alkanutkin, ja sitten voi olla hankala asua yhdessä..
Ja tilanne vielä hankaloituu, kun teinien ihastus siirtyy muihin ihastuksiin ja uusienkin tyttö/ poikakavereiden pitäisi mahtua kylään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinit olisivat ihastuneet ja alkaneet seurustella, ja toisen äiti ja isä olisivat tutustuneet ja rakastuneet sitä kautta..Olisiko asia sitten paremmin?
Kun eivät ole sukua toisilleen, niin paha sitä on kieltää tai puuttua.
Tietysti on hankala tilanne, kun teinien ihastuminen voi lakata yhtä äkkiä kun on alkanutkin, ja sitten voi olla hankala asua yhdessä..Ja tilanne vielä hankaloituu, kun teinien ihastus siirtyy muihin ihastuksiin ja uusienkin tyttö/ poikakavereiden pitäisi mahtua kylään...
Selkeintä on kieltää tunteet täysin.
ainakin tiedät millaisesta perheestä lapsesi seurustelukaveri on kotoisin.
Uusperheiden yleistymisen myötä tämä ilmiö tulee yleistymään. Kiusallista!
Omakohtainen kokemus siinä mielessä että mieheni ihastui nuorena äitipuolensa tyttäreen. Ja tytär häneen, seukkailivat joitain kuukausia. Eihän näille mitään voi, mutta tässä tapauksessa koko muu perhe oli asiasta aivan haltioissaan ja innoissaan, etenkin vanhemmat. Mieheni oli se joka tämän seurustelun päätti ja se oli kova paikka kaikille muille paitsi hänelle.
Puhumattakaan sitten siitä kun minä tulin kuvioihin pari vuotta myöhemmin. Sain huomata etten ollut toivottu ihminen ollenkaan, tämä "siskopuoli" oli mustasukkainen ja hänen sisaruksensa inhosivat minua kun olivat toivoneet näiden palaavan yhteen 🙄 Ja sen sain kyllä tuntea. Välit on olleet poikki jo kauan.
Vanhemmat suhtautuivat minuun viileästi, isä alkoi hyväksyä vasta viimeisinä vuosinaan kun hoidinkin hänen asioitaan enemmän kuin tämä "tyttärensä" jne.
Mutta tosiaan minkä näille mahtaa, nuoret ei sitä hoksaa miten voi vaikuttaa elämään jos suhde ei kestäkään. Ja voihan se kestääkin, kukas sen tietää.
Ps-nuorisoko kauhistelee. Kuten saksalais "sisarusten" tapauksessa kun leviteltiin uutista että vihervasemmisto haluaa laillistaa insestin.
Oikeasti kyse oli tapauksesta jossa kahdelta "sisaruspuolelta", jotka eivät olleet sukua eivätkä edes tunteneet toisiaan, oli evätty avioliittolupa jonkun 1300-luvulta peräisin olevan perimyssäädöksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Lihaa piiloon vaan. Itsekin olin ensimmäistä kertaa kunnolla yhdynnässä 14-vuotiaana.
Kätes oli
Vierailija kirjoitti:
Hyi v.
Vierailija kirjoitti:
Omakohtainen kokemus siinä mielessä että mieheni ihastui nuorena äitipuolensa tyttäreen. Ja tytär häneen, seukkailivat joitain kuukausia. Eihän näille mitään voi, mutta tässä tapauksessa koko muu perhe oli asiasta aivan haltioissaan ja innoissaan, etenkin vanhemmat. Mieheni oli se joka tämän seurustelun päätti ja se oli kova paikka kaikille muille paitsi hänelle.
Puhumattakaan sitten siitä kun minä tulin kuvioihin pari vuotta myöhemmin. Sain huomata etten ollut toivottu ihminen ollenkaan, tämä "siskopuoli" oli mustasukkainen ja hänen sisaruksensa inhosivat minua kun olivat toivoneet näiden palaavan yhteen 🙄 Ja sen sain kyllä tuntea. Välit on olleet poikki jo kauan.
Vanhemmat suhtautuivat minuun viileästi, isä alkoi hyväksyä vasta viimeisinä vuosinaan kun hoidinkin hänen asioitaan enemmän kuin tämä "tyttärensä" jne.
Mutta tosiaan minkä näille mahtaa, nuoret ei sitä hoksaa miten voi vaikuttaa elämään jos suhd
Tämä. Pitäis osata ajatella pidemmälle
Jo vanhemmat saavat nussia pitkin kyliä ja tuoda hoidon kotiin niin teinitkin saavat.