Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on niin ohut tukka, että jos vetää sen ponnarille niin pään sivuilla on paljaita läikkiä

Vierailija
05.04.2026 |

Muita joilla samanlainen liru? Miten hoidat hiuksiasi? Itselläni vielä nopeasti rasvoittuva joten hiukset pestävä päivittäin. Kosteuttavia tuotteita käytän, tuntuvat sopivan parhaiten hiuksille ja hiuspohjalle. Pesun jälkeen föönaus. Ja ei, pesuvälin harventaminen ei auta rasvoittumiseen. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ohuet hiukset leukemian takia. Lääke ei siis tee kaljuksi, mutta harventaa tukkaa. Ja loppuikä pitää lääkettä syödä. Koitin välillä huijata ne tuuheammiksi hiustenpidennyksillä (tuuhennuksilla), mutta se tuli kalliiksi. Mielummin menen omalla ohuella tukalla, vaikka päänahka näkyy. Ja kokeilin lyhyttä tukkaa, mutta en viihtunyt, enemmän tykkään helposti ponnarille laitettavasta tukasta.

Vierailija
22/29 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmänkin pälvikaljulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauta napakka polkkatukka. Mietin vaan, että ponnarilla pitäminen repii sun hiuksia irti entisestään.

Vierailija
24/29 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi yltää ponnarille siinä tapauksessa, lyhyt malli parempi. Vaalennusraidat tuuheuttaa, tosin väri- tai vaalennuskäsittelyn kanssa voi olla, osa vain pahentaa, riippuu aineista. Päänahkaa hierova muovipiikkinen harja saisi olla, föönaus kuluttaa. Tyynyliinaa sietäisi vaihtaa useasti. Hiuspalasaippualla pesukin saattaa auttaa. 

No ei ainakaan enää väriä päähän !  

Ala tässä mitään markkinoimaan tai arvaa mistä johtuu, mutta on tuuheutuneet, luultavasti ennenkaikkea siitä että lopetin föönaamisen harjalla, yhdessä vaiheessa kuulsi päänahka ikävästi sovituskopin peilistä. Kotivärjäyksen on kestänyt, mutta ei ole ihan yleisin markettiväri. 

Vierailija
25/29 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kuivashampoota, niitä saa nykyään eri sävyisinä, auttaa rasvoittumiseen ja vesipestä tarvitsee vain kerran pari viikossa.

Vierailija
26/29 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa enemmänkin pälvikaljulta.

Ei ole hiuksettomia kohtia, vaan hiuksia on niin harvassa että eivät peitä kunnolla päänahkaa kun vetää ne taakse. Ap

Vierailija
27/29 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile kuivashampoota, niitä saa nykyään eri sävyisinä, auttaa rasvoittumiseen ja vesipestä tarvitsee vain kerran pari viikossa.

Kokeiltu on ja se aiheutti aivan järkyn kutinan ja kipeitä näppylöitä hiuspohjaan. Eikä auttanut edes siihen rasvoittumiseen! Mua ei vesipesu haittaa, se on niin rutiinia. Ap

Vierailija
28/29 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkauta napakka polkkatukka. Mietin vaan, että ponnarilla pitäminen repii sun hiuksia irti entisestään.

Mulla on lyhyt polkkatukka. Ap

Vierailija
29/29 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tää covid19 alkoi, äiti kuoli ja pakkomuutto perintöasuntoon. En tiedä oliko koronaa vai mitä, mutta niin hirveä yskä monta viikkoa ellei peräti kuukausia. En siis voinut mennä parturiin; päänahka kutisi niin hirveästi (ja faijakin alkoi lähes nimittelemään "hipinretaleeksi" :)). Niinpä leikkasin/ajoin itse. Ihan kohtalainen tuli, mutta huomasin sen, et mulla on (miehenä) harvat, mutta voimakas kasvu. .... Jestas se "2mm inttisänki", päälaki paistaa punaisena, kuin huonosti ajetulla (Viivin) Wagnerilla. 

Pakko käyttää lippistä, kesähelteelläkin.

Kyllä jotkut naiset käyttävät baarissa sanontaa "heitä tuo teinilippis pois". Näytän miltä se päälaki näyttää. Hyvä etteivät sano, et laita se heti takaisin! :) .... Ei siis pälvikaljua vaan harvat. Mietin, et lieköhän se ollut jo nuoresta lähtien???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi