Varokaa naiset rikollisen taipumuksen miehiä
Tai jättäkää ne jos teininä sekaannuitte. Mikään ei tule muuttumaan, vaan levottomuus. Tekipä ammatti heistä sosiopaatin tai ei, psyykensä ei kestä. Puoliso on kumppani, ei hyväntekeväisyysteko.
Kommentit (11)
Sosiopaatit toimii usein erilaisissa peiterooleissa tai erikoistehtävissä. Heitä koulutetaan äärimmäisen paineen alla ja
persoona pyritään murtamaan. Ja sitten rakentamaan uudelleen. Jäljlle jää rikki mennyt ihmisraunio ilman kykyä elää normaalia elämää.
Ammatteina voi olla poliisi, sotilas.
Naiset just haluaa rikollisia jännämiehiä. Se lakaa pienestä että mies juo alkoholia ja sitten koko ajan ennemmän ja mies alkaa narsistiksi ja määräilemään naista. Nainen on koukussa ja sitten käy huonosti. Mun yhdelle nais kaverille kävi niin ja mies puukotti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset just haluaa rikollisia jännämiehiä. Se lakaa pienestä että mies juo alkoholia ja sitten koko ajan ennemmän ja mies alkaa narsistiksi ja määräilemään naista. Nainen on koukussa ja sitten käy huonosti. Mun yhdelle nais kaverille kävi niin ja mies puukotti sitä.
Ei todellakaan naiset halua jännitystä. Voivat yritää hetken pitää hauskaa sellaisten kanssa.
Kannattaa etsiä mieleltään terveitä, vaikka isä olisi huono ja vaikea. Normaali ja terve nainen ei saa mitään epävakaasta miehestä. Juuri luin jutun miten mies selittelee epärehellisesti tekemisiään. Täällä ketju lukittu.
Nainen, voit selvittää miehen kunnollisuutta esim suhtautuminen lapsiin, eläimiin, liikennesääntöihin, päihteisiin, tasa-arvoon, vasemmistoon jnr
Mun pimppi on märkä kun mies on rikollinen. Haluun spermaa! Jos omakin siitä syntyvä poika pääsisi vankilaan! Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Pöksyt märkänä kun luin että puukotti naisensa. Onko hän vapaa? Voiko käydä tapaamassa vankilassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöksyt märkänä kun luin että puukotti naisensa. Onko hän vapaa? Voiko käydä tapaamassa vankilassa?
Oletko itse rikollinen poliisi, joka kuuluu vaikka vapaamuurareihin? Rikollisest vainoat ihmisiä "veljessäännön" mukaan. Tiedän useita nimiä ja heidän toimintatapojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti puhuu idiootin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mun pimppi on märkä kun mies on rikollinen. Haluun spermaa! Jos omakin siitä syntyvä poika pääsisi vankilaan! Ihanaa!
Idiootti puhuu idiootin asioita.
Levottomuus jatkuu, keskittymishäiriö ei parane. Rikollinen luonne muuttaa vain suuntaa.