Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entiset ja nykyinen mies...

Vierailija
07.05.2007 |

Minulla on ollut useita tuttavuuksia, ei varisinaisia poikaystäviä. Minulla oli useita panokavereita siis, mutta he eivät olleet mitään sen kummempaa minulle.

Rakastuin ja aloin seurusteleen vasta kun olin jo yli 30v. silloin kun tapasin aviomieheni. Hän oli jotain erilaista, erinlainen kuin kukaan muu tapaamani ja hän pyyhkäisi kerralla jalat alta. Joskus vieläkin mietin miten ihmeellinenhän on ja voiko olla totta että joku voi olla niin hyvä ja kunnollinen niinkuin hän on.

Ongelma on vaan se että silloin kun hänet tapasin, sanoin heti näille miuun muille miestuttavilleni että en voi tavata heitä enää, halusin päästä heistä eroon niin paian kuin mahdollista. Mutta tämä loukkasi sitten varsinkin erästä tyyppiä todella paljon, hän luuli että me olemme muutkakin. Hän sai hirveen raivarin ja haukkui minut huoraksi jne. Vaikka kyllä hän tiesi koko ajan kun tapailimme ettei hän ole ainoa.

Muta nyt usesti minulla tulee pelko että jos esim. tämä kaveri tapaisi meidät kadulla niin mitä jos hän paljastas kaikki siinä miehelleni ja mieheni ei tiedä minun hmm. väirkkäästä menneisyydestäni mitään. Hän on itse lähes kokematon.. mitä mieltä? plekään että hän jättää minut silloin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipa niitä paljon. :(

Vierailija
2/5 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahdu. Lisäksi jos miehesi sinua rakastaa ei hän välitä mistään puheista. Voithan aina sanoa, että tämä mies on katkera ja vääristelee asioita. Menneisyyttä ei saa pois, mutta sen voi jättää taakseen. Minä myös ensimmäistä kertaa suhteessa, josta en halua pois.....aikaisemmin olen aina tiennyt, että ero tulee jossain vaiheessa, nyt toivon ettei tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en haluais että hän ikinä sais edes tietääkkään.

Mutta toivotaan että en ikinä näe tätä tyyppiä enkä niitä muitkaan, minua ällöttää se minun entinen bailuelämä. En ymmärrä mitä järkeä siinä oli, mutta mennyt on mennyttä, ei sitä voi enää muuttaa vaikka kuinka haluaisi.

ap.

Vierailija
4/5 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on puhetta menneestä elämästä, kannattaa minusta jos ei suoraan pysty heittämään " panojen" määrää, että on niitä ollut, liikaa :(

Mitäs AP jos sinun miehesi ei olekaan kokematon kuten sanoo, vaan kaatoja hänelläkin takana satoja?

Ettekö silloin tunne toisenne väärin tuossa asiassa?

Itse en kyllä mitenkään voisi antaa ymmärtää olevani kokematon jos olisin oikeasti kaikkea muuta, enkä tiedä miten kävisi jos mieheni paljastuisi että olisi valehdellut menneisyytensä rankalla kädellä...

Vierailija
5/5 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana. En ymmärrä miksi siitä pitäisi yksityiskohtaisesti kertoa. Kun tapaa uuden ihmisen on toki luonnollista puhua myös menneestä, muttei kuitenkaan tarvitse ihan kaikkea kertoa. Minulla on muutama suhde takana, joista en haluaisi puhua mitään ja olen mielestäni ne itseni kanssa käsitellyt ja ylipäässyt, en näe mitään järkeä, että alkaisin itseäni mustamaalaamaan nykyiselle miehelle huonosta miesmaustani....kyllä miehilläkin on varmaan paljon asioita, joista eivät ole ylpeitä. Anna ap itsellesi anteeksi ja ota vastaan tämä nykyinen rakkaus ilman tuhraa menneisyyden painolastia.

t. nro 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme