Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hauskoilla ja vitsikkäillä miehillä on usein totinen vaimo?

Vierailija
04.04.2026 |

Mietinpä vaan.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kunnon humoristi saa aina naisen naaman punaiseksi tai pelästymään pahanpäiväisesti. 

Sanotaan näin että olen jättänyt työkavereita ja asiakkaita repeilemään naurusta. Kahvitauolla on parikin henkilöä pyytänyt että älä kerro niitä sun juttuja. Mitä sylkevät sitä kahvia pöydälle. Enkä edes motkottanut ettei sellainen kahvilla räpiminen ole oikein sopivaa aikuiselle. Tällä palstalla on jotain huumoria vastaan. Koitin tässä ihan vasta heittää läppää vessapaperista ja lampaasta mainoksessa. Sehän poistettiin kun joku itki siitäkin ihan huumorista.

Vierailija
22/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa hävetä silmät päästään ja kylillä puhutaan, kuinka typerä tuo ukko oikeasti on. Muka vitsikäs?  Hah! Kuolen nauruun ja häpeään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Jouni Hynysellä.

Vierailija
24/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen kantaa suhteessa kaiken vastuun.

Vierailija
25/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskuus ja vitsikkyys saattaa olla vain julkisivua, pelkkä rooli. Moni julkisuudessakin hauskuudella itsensä elättänyt, on kotioloissa ollut hankala luonne. 

Niin taitaahan nuo holywoodin hauskuuttajatkin olla kaikki jotain mielenterveysongelmaisia ja masentuneita oikeasti. Jim Carreykään ei enää naamaansa kestänyt katsella peilistä ja pisti koko lätyn uusiksi.

Vierailija
26/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset astuu aina siihen pelleansaan eivätkä osaa ajatella pidemmälle millaista se elämä pellen kanssa on. Pistäähän se mielen matalaksi alkuhihittelyn jälkeen.

"Miehessä tärkeintä on se että saa minut nauramaan..." OI VOI

Vierailija
27/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset astuu aina siihen pelleansaan eivätkä osaa ajatella pidemmälle millaista se elämä pellen kanssa on. Pistäähän se mielen matalaksi alkuhihittelyn jälkeen.

Tämä. Miksi miehet epäonnistuvat niin surkeasti tässä pienessä pyynnössä.

Vierailija
28/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllästyneet kuulemaan samoja vitsejä. 

Tai.

Vastapuolet vetää toisiaan puoleensa.

Vierailija
29/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eräs "vitsikäs" henkilö, josta tiedän vain nimen, en paljoa muuta. Mutta hänen vitsinsä osaan ulkoa. Miten vaimo jaksaa? 

Vierailija
30/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä pellet naurattaa? Hsuskuus ei tarkoita pelleilyä tai vitsien kertomista.

Vierailija
31/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Miksi miehet epäonnistuvat niin surkeasti tässä pienessä pyynnössä.

Lähinnä miten onnistuvat puolikkaan A4:n vitseillä naista alkuun naurattaen viemään naisen parisuhteeseen kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
32/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskat miehet ovat usein myös taikureita: tekevät katoamistemppuja kun eivät ole sirkuspellejä.

Vierailija
33/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä vitsiniekkoja vaivaa? Eivät uskalla edes puhua normaalisti.

Vierailija
34/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsikäs mies ei jaksaisi naista joka vääntää koko ajan vitsiä. Mies haluaa itse olla parisuhteen vitsiniekka. 

Ja vaimo on oppinut sulkemaan korvansa joutavalta kohinalta.

Vierailija
35/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vitsien vääntäminen on tosiasiassa vain huomionkipeyttä ja halua olla äänessä, niin siihen kyllästyy pian. 

Vierailija
36/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni oli hyvin huumorintajuinen  ja myös seurallinen.  Aina lörpöttelemssä myös tuntemattomien kanssa.  Meillä huumorintaju kävi yksiin, toki myös maailmankatsomus..  Itse olin  hiljaisempi ja totisempi ollessamme toisten seurassa, olen itse melko introvertti.  Kotona meillä oli rattoisaa, vaikka ero tulikin aikanaan muista syistä. 

Vierailija
37/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on kyllästynyt miehensä vitseihin.

Vierailija
38/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokko yksikään nainen haluaa, että mies on pelkkä vitsi.

Vierailija
39/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylän liru kodin piru.

Uskomatonta miten ihmisille menee vielä nykyään läpi "mukavien" ihmisten vetämä teatteri.

Itse olen tässä elämässä nähnyt niin monta kertaa, että ne "niin mukavat" tyypit on aina ihan hirviöitä kun vieraat poistuu. 

Ihan vihaksi pistää ihmisten naiivius, kun luulevat niiden muka mukavien ihmisten kotonakin vetävän sitä showta, ja että perheellekin muka lässytetään ja lirulorutellaan kuten ulkopuolisille.

Vierailija
40/52 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap haluaa vaan viestejä ja laittaaa niitä, jotta sais edes jotaki reaktiota ankeaan elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme