Miksi noista festareista on tullut jotain naamiaisia nykyään?
Kommentit (20)
Kylläpä kiukuttaa! Räsäskän päivikö se siellä on kieltämässä kaiken hauskan muiltakin?
Kuka tässä oli mitään kieltämässä, eikä edes kritisoimassa.
Mistä tässä nyt puhutaan? Onko porukka ruvennut panostamaan pukeutumiseensa festareilla? Jos on, niin kai se on järkevämpää pukeutua juhlavasti juhliin kuin arkiseen kauppareissuun.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tässä nyt puhutaan? Onko porukka ruvennut panostamaan pukeutumiseensa festareilla? Jos on, niin kai se on järkevämpää pukeutua juhlavasti juhliin kuin arkiseen kauppareissuun.
Juhlavasti? Se kenellä on hölmöimmän näköinen pelleasu, voittaa.
Miten SULLA on rahaa FESTA-REIHIN??? Asutko vielä vanhemmillas, senkin pullomössö.
Nainen pukeutui hevoseksi ja panimme teltassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on nykyään niin lapsellisia.
Ihan tutkittukin, että ihmiset ovat aiempaa lapsellisempia, koska maailmasta on tullut liian helppo paikka elää eikä ihmisiltä enää vaadita niin paljon kaikkea.
Mietin samaa, nuo Ylen kuvakollaasit vaan houkuttelee ostamaan pikamuotia ja outoja asusteita joille on käyttöä tasan tuollaisissa tapahtumissa. Ja antavat sen kuvan, ettet ole kuvaamisen arvoinen jos et laita päälle jotain tosi mietittyä festarilookia. Festareista tulee sitten tällaisia näyttäytymistapahtumia.
Just hyvä juttu! Ankeuttajia on ihan tarpeeksi.
Aikuisilla jotain glitteriä naamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tutkittukin, että ihmiset ovat aiempaa lapsellisempia, koska maailmasta on tullut liian helppo paikka elää eikä ihmisiltä enää vaadita niin paljon kaikkea.
Ja tämä on pelkästään hyvä asia. Nautitaan elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisilla jotain glitteriä naamassa.
Niin? Oletko kateellinen, kun et itse kehtaa?
Onneksi kävin festareilla pääosin 1990-luvulla. Tuolloin oli "hiukan" tasokkaampi tarjonta ja muusikotkin olivat soittotaitoisia. M51
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä kiukuttaa! Räsäskän päivikö se siellä on kieltämässä kaiken hauskan muiltakin?
Minä kyllä olen katkera persu.
Samanlaista se on ollut jostain Dingosta saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä olen katkera persu.
Tulihan se sieltä. Kesti aikansa mutta odotus palkittiin. Et ikinä petä👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma muuttuu niin kovaa vauhtia, että lapsen kaltaisen on helpompi sopeutua muutokseen. Konservatiivinen vanhan haikailija kiristelee hampaitaan vitutuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen pukeutui hevoseksi ja panimme teltassa.
Oliko hän teistä se ori, joka astui tamman?
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun jotkut pukeutuu hauskasti ja värikkäästi festareille.
PS. Kenenkään ei ole pakko vetää "naamiaisasua" päälle mennäkseen festareille, voi myös halutessaan mennä ihan tavallisissa vaatteissa.