Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harjaatko tai kampaatko märkiä/kosteita hiuksia?

Vierailija
04.04.2026 |

Se aiheuttaa hiusten katkeilua.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nille pitäisi pesun jälkeen tehdä? Antaa kuivua miten sattuu?

Vierailija
2/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aiheuta, kun sen tekee oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Se vasta katkoisikin kun yrittäisin harakanpesäksi kuivunutta tukkaa oikoa!

Vierailija
4/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjata ennen pesua, pestä ja kuivata niin, että eivät ole ihan tuhannen solmussa?

Ap

Vierailija
5/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harjata ennen pesua, pestä ja kuivata niin, että eivät ole ihan tuhannen solmussa?

Ap

Hmm... mitenköhän se mahtaa puolipitkissä, sivujakauksellisissa hiuksissa tapahtua. Otsatukka kuivuu miten sattuu, jakaus on missä itse tahtoo. Ei jatkoon.

Vierailija
6/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset, TangleTeaser heti pesun jälkeen. Helpoin tapa ja vähiten vaurioita ja irtoavia hiustukkoja.

On täyttä höpöä, ettei märkiä hiuksia saisi selvittää. Nimenomaan silloin ne PITÄÄ selvittää! Vaikka jo suihkussa hanan alla. Säilyy hiukset ja hermot parhaiten.

Vierailija
7/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaan hiukset ennen pesua. Kihartuvat tiiviimmin, jollen kampaa tukkaa pesun jälkeen. Jos haluan suoristaa, kampaan. Harja, no en ikinä käytetä märkiin hiuksiin.

Vierailija
8/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset. En tarvitse kampaa.

Vierailija
9/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siili. Koetan pitää sen ojennuksessa.

Vierailija
10/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hyvin varovasti. Minulla on olkamittaiset, osin hyvin kiharat hiukset, joita on paljon mutta jotka yksittäin ovat ohuita. Harjaan hiukset ennen pesua, ja jo hoitoainetta puserrellessani joudun avaamaan jo muodostuneet takut sormilla haromisen sijasta harjalla. Saisin aikaan rastat tosi nopeasti ja vähällä vaivalla. Olen joskus saanutkin muutaman, kun olen kirmaillut mökillä pari päivää kampaan katsomatta.

Vierailija
11/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hmm... mitenköhän se mahtaa puolipitkissä, sivujakauksellisissa hiuksissa tapahtua. Otsatukka kuivuu miten sattuu, jakaus on missä itse tahtoo. Ei jatkoon.

Varmaan ihan yhtä hyvin kuin vyötärömittaisissakin hiuksissa. Ja toki hiukset voi asetella oikeaan muotoon, mutta ei kai se varsinaisesti ole mitään harjaamista?

Ap

Vierailija
12/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaan harvalla kammalla ensin. Sitten annan vähän kuivua ja kaipaan tiheämmmällä kammalla. En ole huomannut että hiukset katkeilisi. 

Vierailija
13/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wet Brush

Vierailija
14/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Harjaan aina märkänä hiukseni. Jos annan hiusten kuivua, hiuksia lähtee enemmän harjatessa.

Vierailija
15/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on villit luonnonkiharat jotka saavat elää omaa elämäänsä.  En viitsi enää taistella.  Haron kosteina  viisipiikkisellä ja laitan muotoiluainetta.  Lopputulos on aina arvoitus.  Elämässä pitää olla jännitystä. 

Vierailija
16/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Se vasta katkoisikin kun yrittäisin harakanpesäksi kuivunutta tukkaa oikoa!

Miten oikein rääkkäät hiuksiasi, jos saat ne pesun aikana muuttumaan harakanpesäksi? Huovutat kunnolla jollain mäntysuovalla tai erittäin hienolla suomalaisella?

Ap

17/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaan harvapiikkisellä kammalla pitkät hiukseni kun ne ovat pesun jälkeen pyyhekuivat. Myös hiusteni ollessa kuivat käytän nykyään vain sitä harvaa kampaa. Kampaaminen riittää, harjaamisesta tulee ylimääräistä tuuheutta jota en kaipaa.

Vierailija
18/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaan pesun jälkeen ensin vain hiusten latvat, sitten vähän ylempää ja lopuksi ylhäältä alas asti. 

Vierailija
19/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaan. Suihkautan jätettävää hoitoainetta ja harja vain liukuu läpi. Sitten harjan kanssa föönaan, kun ovat puoliksi märät. 

Vierailija
20/24 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjaan pesun jälkeen ensin vain hiusten latvat, sitten vähän ylempää ja lopuksi ylhäältä alas asti. 

Eli harjaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan