Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oo ikinä käynyt treffeillä.

Vierailija
16.04.2024 |

Miten nainen viedään treffeille? Miehenä kammoksun koko aihetta, enkä ole oikeastaan antanut sille juurikaan mitään ajatusta ikinä. Tähän ikään mennessä naisia pitäisi johonkin paikkoihin ilmeisesti viedä. Olen työmarkkinatuella, mutta en ole nuuka rahan suhteen. Siistejä vaatteita minulla on, mutta ne ovat kaikki hieman arkisia. Hyvin todennäköisesti tulen jäätymään täysin tilanteessa, jossa kohtaan minulle entuudestaan tuntemattoman naisen esimerkiksi. Varsinkin, jos nainen on kiva.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi onnekas!

Vierailija
2/15 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kammoksut koko aihetta ja tiedät etukäteen, että jäädyt totaalisesti, miksi edes harkitsisit treffeille menemistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvii mennä minnikkään siksi että niin kuuluisi tehdä.

Tapaat normioloissa ja siitä jatkat eteenpäin tai taaksepäin.

En ole koskaan itse seurustellut  :).

Vierailija
4/15 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha siis olet? Täysin kokematon? Mitä oot tehnyt elämässä?

Vierailija
5/15 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki naiset odota treffeiltä mitään ihmeellisyyksiä. Minulle ainakin on tärkeintä että ympäristö on sellainen, missä on helppo tutustua rennosti toiseen, muuten puitteilla ei ole väliä.

Vierailija
6/15 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30. Oon tehnyt vähän sitä ja tätä. Kaikki naiset on kannettu ryyppybileistä himaan seurustelumielessä. :D

Vierailija
7/15 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hyvä tekemään ruokaa. Osaan myös laittaa kodin tunnelmalliseksi, harmi että asun tälläisessä yksiössä nyt opiskelujen ajan, niin se varmaan ei tee kovinkaan upeaa vaikutusta. Ruokapöytä on opiskelutila.

-ap

Vierailija
8/15 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...älä meekään.

Vierailija
9/15 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko toi treffailu vaiks yks sellanen syy.

Vierailija
10/15 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon hyvä tekemään ruokaa. Osaan myös laittaa kodin tunnelmalliseksi, harmi että asun tälläisessä yksiössä nyt opiskelujen ajan, niin se varmaan ei tee kovinkaan upeaa vaikutusta. Ruokapöytä on opiskelutila.

-ap

Ei kodin tarvitse tehdä vaikutusta, naiselle tärkeintä on että sä teet. Mun kokemuksen mukaan noin kolmekymppisten miesten kodit eivät mitään hulppeita yleensä ole, joten ei kannata ottaa siitä paineita. Tullut käytyä parin miehen kotona treffeillä ja hauska yhdistävä tekijä oli, ettei kummallakaan edes ollut ruokapöytää :D Eikä muuten haitannut yhtään.

Vierailija
11/15 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et oo tainnut menettää mitään. Se on semmosta teatteriesitykstä missä sun pitäis näyttää jotain sirkustemppuja ja se eukko arvostelee sun esityksen että menetkö jatkoon vai et.

Vierailija
12/15 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on sen verran juntti, että sille riittää kun kutsut sen kotiisi, tilaatte noutosafkat ja nussit sitä lopuksi rajusti takaapäin vähän hiuksista repien.

T: kokemusasiantuntija

Vierailija
13/15 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et oo tainnut menettää mitään. Se on semmosta teatteriesitykstä missä sun pitäis näyttää jotain sirkustemppuja ja se eukko arvostelee sun esityksen että menetkö jatkoon vai et.

Ok incel 

Vierailija
14/15 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään. T kiltti ja kunnollinen mies.

Vierailija
15/15 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen täällä, joka ei ole käynyt treffeillä. Kysyisin samaa "miten mies viedään treffeille?"