Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En toivo pahimmalle vihamiehellenikään lapsia!

Vierailija
28.09.2008 |

Aivan JÄRKYTTÄVÄ päivä tänään. Itkeneet ovat sekä lapsi että äiti. Kyllä taas tämän päivän jälkeen olen entistä vakuuttuneempi siitä, että oli hyvä päätös laittaa lapsi yksivuotiaana hoitoon!

Nyt puolitoista vuotta. Ikävä sanoa, mutta sunnuntait ovat viikon paskimpia päiviä. Kakara kiukuttelee koko ajan. Lelut lentävät, potkii, lyö ja raapii, ruoka ei maistu, sitten itkee nälkäänsä.

Huh huh. Ei kyllä käy kateeksi niitä jotka ovat siihen saakka kotona kun lapsi täyttää 3v.

Olen NIIIIIN onnellinen, että huomenna on maanantaina ja voin viedä taas lapsen hoitoon.

Onneksi joka sunnuntai ei ole näin paha, mutta tänään oli tosi paha päivä. Oli pakko lähteä ajelulle, kun meinasi pää räjähtää.

En kyllä ymmärrä miten teillä kotiäidit pää kestää, minulla meinaa jo joka sunnuntain jälkeen olla polla ihan hajalla. En halua edes ajatella jotain kesälomaa, samanlaista "ihanuutta" neljä viikon putkeen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävisitte pihalla, kylässä jossain, leikkipuistossa, uimahallissa tai jossain sunnuntaisin? vaikka kaupat ei oo auki niin voihan sitä jonnekin mennä jos kotona ei keksi tekemistä, kirjojen lukua, palapelejä, tai mitä vaan mistä lapsesi tykkää. Voisin veikata että kun teet lapsesi kanssa asioita joista hän pitää hän (ainakin myöhemmin) oppii myös antamaan sinun tehdä jotain asioita. Koko päivää se ei kiinnosta eikä todella olisi hyväksikään, mutta katso lapsesi kanssa vaikka jotain lastenohjelmia, myöhemmin hän oppii katsomaan niitä yksin, jolla aikaa saat esim. tehtyä ruoan, vietyä roskat, käytyä suihkussa tms. Suihkuun voi tietty tuon ikäisen ottaa mukaankin ja ainakin minun poikani piti siitä tosi paljon, syliin, ammeeseen tai vatiin lapsi istumaan niin on mukavaa molemmille. Toivoisin teille molemmille mukavia sunnuntaipäiviä, sillä suoraan sanottuna tuo viestisi on tosi surullista luettavaa. Toivon että keksit jotain mukavaa teille että saisitte viettää kivoja viikonloppuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla