Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska SDP on jo päättänyt, ettei lähde hallitukseen persujen kanssa, istuu Kokoomus myös seuraavassa hallituksessa

Vierailija
04.04.2026 |

Eli sama linja jatkuu muuten, paitsi että maahanmuuttoa pyritään lisäämään eikä vähentämään.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämän hallituksen paras anti on se, että pienyrittäjät ja duunarit jotka ovat äänestäneet kokoomusta tyyliin ainaisena tapanaan, ovat heränneet. Se ei tehnytkään Minusta rikasta ja coolia, vaikka nimenomaan olen ”AINA KOKOOMUSTA ÄÄNESTÄNYT”.  Nyt lähti työ alta, MINULTA! Eikä Kela autakaan, kuten olen aina kuvitellut että Suomi minua, kansalaistaan hädän tullen auttaa, ei. Päin vastoin kaikkien odotusteni, tekivät päätöksiä toisensa perään niin että osuu jokaiseen perheenjäseneen: firma kaatui, talo meni ulosottoon ja vaimolta jää hoito saamatta. mutta onneksi naapurin Pertiltä meni kaikki ensin (oikein sille)! 

Vierailija
122/123 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne, joilta lähti matto alta nykyisen hallituksen myötä, äänestää ensi vaaleissa jotain ihan päinvastaista kuin on kokoomus ja persut. Siksi jo nyt sdp ja vasemmiston  kannatus ylipäätään noussut lähes pystysuoraa käyrää (etenkin vasemmistoliitolla). Ei ne kiristykset tunnu missään silloin kun otetaan naapurilta kuten kuuluukin -mutta voih, nyt ne otti minulta! Petturit!! 

Otettaisiinkin molemmilta, mutta tähän asti homma on mennyt niin, että naapuri sai palkankorotuksen ja tuloverokevennykset, minä sain pelkkiä leikkauksia (huomaa monikko!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee.  Tai nykyinen jatkaa. Tai sdp,kok,kesk.