Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö kiusaamisesta koskaan yli?

Vierailija
04.04.2026 |

Eivätpä nuo muistot näytä mihinkään katoavan ja henkisesti yhtä hajalla kuin ennenkin. Samoja asioita tulee vatvottua jatkuvasti. Kiusaamisesta on jo aikaa, mutta edelleenkin minulla on pelkotiloja, huonoja muistoja, rikkinäinen psyyke ja jonkinlainen viha jota en onnistu karistamaan.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä pääse.

Jotkut pääsee, jotkut ei.

Mulle se jätti jälkeensä arkuutta ja epäilyksen, että mua tarkkaillaan, eikä hyvät mielessä.

Yo.ssa joku rohkea sanoi, ettei pidä eräästä ihmisestä, eikä ikinä anna anteeksi että tämä kiusasi häntä koulussa.

Silloin me muutkin puhuttiin, ilmeni että pöydässä istui monta entistä kiusattua. Se jättää ihmiseen särön, jonka kiusaajatyypit vainuaa myöhemminkin. Kurja juttu. 

Vierailija
62/68 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä valitusta kiusaamisesta. Millä muulla tavalla meidän vahvojen olisi pitänyt näyttää paikkanne?

Terv. Caj-Göran 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset rakastavat kiusaajia. Pitävät heitä vahvoina johtohahmoina. Mitä törkeämpi, valheellisempi ja väkivaltaisempi kiusaaja, sitä parempi. Siksi Suomi onkin maailman onnellisin maa.

Outoja fantasiota sinulla. Oletko tietoinen, että tuollainen ajattelu ei ole tervettä? 

Ihan totta tuossa kirjotetaan. Suomalaiset äänestivät presidentiksi koulukiusaajan. 

Vierailija
64/68 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsee, mutta ongelmani on joutua usein ja uudelleen kiusatuksi joten joku noidankehä tämä on.

Suomessa on paljon kiusaamista ja näitä sisäpiirin kuppikuntia varmistamassa toistensa selustat. En luota enää pätkääkään, että kiusaamiseen aiotaan Suomessa puuttua, koska joka ikinen kerta melkeimpä kiusaaja on voittanut. 

Vierailija
65/68 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sulle hikipingolle.

En ikinä ymmärtänyt koulussa miksi oli väärin olla hyvä kouluaineissa. Tavoittteena oli päästä pois siitä sisäsiittoisesta pikkukylästä ja koulutuksen ja ammatin hankkiminen oli mielestäni hyvä suunnitelma. Hikipingoksi haukkujat mädäntyvät siellä edelleen 

Sen kun tietäisi, Itse alisuoritin, kun ei ollut hyväksyttyä olla hyvä koulussa,  sitä halveksittiin. Älykäs duunari on vieläkin monien mielestä mahdottomuus, se vitut-taa.

Vierailija
66/68 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaankin, mutta sitten nuoruudessa luulin joitakin ihmisiä ystävikseni, ja kohtelu oli paikoittain jopa pahempaa kuin kiusaajilta. Myrkyllisiä ihmissuhteita. Luottoa ihmisiin ei ole, enkä uskalla olla onnellinen, vaikka voisin, koska pelkään, että jonakin päivänä menetän kaiken. Itsetuntoni on nolla, koska aina joku kommentoi negatiivisesti, ja muistan nekin kommentit vuosien jälkeen.

Vierailija
67/68 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset rakastavat kiusaajia. Pitävät heitä vahvoina johtohahmoina. Mitä törkeämpi, valheellisempi ja väkivaltaisempi kiusaaja, sitä parempi. Siksi Suomi onkin maailman onnellisin maa.

Outoja fantasiota sinulla. Oletko tietoinen, että tuollainen ajattelu ei ole tervettä? 

Ihan totta tuossa kirjotetaan. Suomalaiset äänestivät presidentiksi koulukiusaajan. 

Se olikin pohjanoteeraus, kyllä hävettää. Suomalaiset ovat sairasta, sadistista kansaa, onneksi kuollaan sukupuuttoon.

Vierailija
68/68 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja ystäväni emme ole päässeet. Molemmat keski-ikäisiä naisia. Itse olen masennuslääkityksellä, ystävä kärsii puolestaan fobioista, pakkoajatuksista ja pakko-oireista.  Meillä molemmilla on myös immuunijärjestelmä sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä