Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri ei tajunnut että Jarmon ihottuma olikin HIV

Vierailija
04.04.2026 |

Nyt vaimollakin on HIV.

Kommentit (163)

Vierailija
141/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AIDZ on homojen tauti,sieltä se on lähtöisin ja edellenkin useimmat AIDZ potilaat ovat homoja.

Homoseksissä on suurempi riski saada tartunta,sillä  peräsuoleen paneminen ei ole luonnollista.

Peräsuoleen tulee haavoja ja näin molemmat saastuttavat toisiaan.

Tämä on ihan lääketieteellinen tosiasia.En ole itse mutuillut.

Kyllä ja naiset saa HIVin helpommin kuin miehet. "Onnellinen" Jarmon vaimo.

Vierailija
142/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

venäläisiltä, virolaisilta ja ukrainalaisilta

No mistä ne sen saa?

Ihan yksi asiakas riittää, saastunut neula, muu syy. Ovat todella usein päihteiden väärinkäyttäjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo pitkäään sanonut, että jos on toistuvia tulehduksia, niin heti HIV-testeihin. Suurin osa sairastuneista ei tiedä tilannettaan.

HIV-ensitauti muistuttaa flunssaa ja se voi monelta mennä ohitse huomaamatta. Sitten on pitkä vaihe missä olo on normaali ja virustaso matala. Sitten edetään AIDS-vaiheeseen missä elimistön puolustuskyky romahtaa ja voi tulla monenlaista infektiota joita ei yleensä näe kuten tuberkuloosi, toksoplasmoosi aivoihin, Pneumocystis jiroveci keuhkoihin ja sieni.infektio suuhun. Yhdellä nuorella potilaalla oli sekavuutta ja mietittiin enkefaliittia syynä. Sitten löytyikin HIV. 

Miksi joku kertoo täällä potilaiden asioita? Ne on yksityisiä. Vaikka ei nimiä kertoisikaan. Tuonkin voi tunnistaa. Sen verran harvinaista kuitenkin. 

Vierailija
144/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo pitkäään sanonut, että jos on toistuvia tulehduksia, niin heti HIV-testeihin. Suurin osa sairastuneista ei tiedä tilannettaan.

HIV-ensitauti muistuttaa flunssaa ja se voi monelta mennä ohitse huomaamatta. Sitten on pitkä vaihe missä olo on normaali ja virustaso matala. Sitten edetään AIDS-vaiheeseen missä elimistön puolustuskyky romahtaa ja voi tulla monenlaista infektiota joita ei yleensä näe kuten tuberkuloosi, toksoplasmoosi aivoihin, Pneumocystis jiroveci keuhkoihin ja sieni.infektio suuhun. Yhdellä nuorella potilaalla oli sekavuutta ja mietittiin enkefaliittia syynä. Sitten löytyikin HIV. 

SOTE-maailmaa itsekin nähneenä ette arvaakaan kuinka usein potilaalle ja henkilökunnalle tulee muiden tutkimusten yhteydessä yllärinä, että täällähän muhii lisäksi heppari tai muu seksitauti😂😂

Sairaalassa työskentelen ja kaikenlaista näyttää tulevan vastaan. Joku aika sitten tuli Thaimaasta aika iäkäs henkilö vähän sekavana päivystykseen ja tutkittiin sekä kuvattiin laajasti. Lopputulos oli hepatiitti-B eli voi arvata mitä kautta se oli saatu. 

Tässä toinen potilaiden asioita levittävä. Harvinaisten sairauksien kohdalla, ihmiset on helppo tunnistaa. 

Vierailija
145/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäritkään ei tajua, miten sit perus pulliainen. 

Ei se ole niin vaikeata. Pitäisi jokaiselta lähteä ihan selkärangasta, että pitkittyneiden sairauksien kanssa tutkitaan ensin seksitaudit. Jos ei testeihin halua mennä, niin halpoja kotitestejä on myös olemassa. HIV nimittäin on nykyään yleisempi kuin luullaan.

Voisihan sitä aktiivista seksielämää harrastava käydä testeissä vaikka kerran vuodessa ja aina jos ei käytä kondomia. HIV:in yleistymisestä en tiedä mutta lääkitys on nykyään hyvä ja jopa AIDS-vaiheeseen edenneitä saadaan pelatettua elävien kirjoihin.

Aika id_Ari pitää olla, jos ei käytä estolääkitystä tökkiessään paljaalla ties mihin ja kenen aukkoon.

Niin. Ainut varma keino välttää tätä kautta saada tauti on pidättyminen seksistä, mutta sehän on aivan aliarvostettua 😄

Vierailija
146/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testannut HIV:n kaksi kertaa OCD:n takia. Ei ollut HIV:iä.

Vierailija
147/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on neitseellinen henkilö eikä piikittele, ei pitäisi olla minkäänlaista riskiä tällaisiin 

Vierailija
148/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on todella vastuutonta seksikäyttäytymistä. Jos kaikki olisivat vastuullisia, ei näihinkään sairauksiin tarvitsisi käyttää niin paljon verorahoja. Mutta Kelagold taskussa ei mistään tarvitse itse huolehtia tai kantaa vastuuta.

Sori mutta kelagoldilla ei tehdä kaukomatkoja.

Vierailija
149/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on vielä niin typerä että harrastaa suojaamatonta seksiä muun kuin kumppanin kanssa? Eletään sentään 2000-lukua. Jos harrastaa sivusuhteita niin aina se kortsu. Muistakaa. Muuten saatte syyttää vain itseänne että saitte elinikäisen taudin. Eli hivin.

Joku voi olla niin kännissä.ettri tajua. Tai jopa huumattu. Kännissä sitä useimmin ihmiset sekoilee. Se on valitettavan inhimillistä. 

Vierailija
150/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuppa on yleistynyt myös holtittoman seksikäytöksen vuoksi. Kumi vie tunnon, niin pannaan ilman, jopa prostituoitua. Sit on HIV ja kuppa koko suvulla.

Hyvähän se on että edes luonto yrittää hillitä ihmisten käytöstä. M34

Vierailija
151/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SOTE-maailmaa itsekin nähneenä ette arvaakaan kuinka usein potilaalle ja henkilökunnalle tulee muiden tutkimusten yhteydessä yllärinä, että täällähän muhii lisäksi heppari tai muu seksitauti😂😂

Sairaalassa työskentelen ja kaikenlaista näyttää tulevan vastaan. Joku aika sitten tuli Thaimaasta aika iäkäs henkilö vähän sekavana päivystykseen ja tutkittiin sekä kuvattiin laajasti. Lopputulos oli hepatiitti-B eli voi arvata mitä kautta se oli saatu. 

Tässä toinen potilaiden asioita levittävä. Harvinaisten sairauksien kohdalla, ihmiset on helppo tunnistaa. 

Hepatiitit ei nykyaikana ole lainkaan harvinaisia, tonttu😆😆

- eri

Vierailija
152/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on vielä niin typerä että harrastaa suojaamatonta seksiä muun kuin kumppanin kanssa? Eletään sentään 2000-lukua. Jos harrastaa sivusuhteita niin aina se kortsu. Muistakaa. Muuten saatte syyttää vain itseänne että saitte elinikäisen taudin. Eli hivin.

Joku voi olla niin kännissä.ettri tajua. Tai jopa huumattu. Kännissä sitä useimmin ihmiset sekoilee. Se on valitettavan inhimillistä. 

Fiksu ihminen varautuisi tähänkin etukäteen olemalla juomatta tai ottamalla kohtuudella paikassa, jossa ei ole panomahdollisuuksia.

- eri

Vierailija
153/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tekoälyä parjataan, osaa se antaa päteviä diagnooseja ihan taviksellekin. 

Siellä vaan ei ole mitään tietosuojaa. Lääkäri ei puhu asioista muille ja koulutettu, vaikka voi tehdä virheitä. Sukupuolitaudit voi itsekin pyytää testiin.

Ketä kiinnostaa, jos joku intialainen koodari saa tietää sun peräpukamista? Mua ainakin kiinnostaa se apu ja neuvot mitä olen siltä heti saanut.

- eri

Joo minäkin olen avautunut sille juomisestani. Kuuntelee myötätuntoisesti aukomatta päätään ja antaa toimivia vinkkejä. Mahtava keksintö kertakaikkiaan.

Vierailija
154/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HIViä sairastavia muuttaa tänne nimenomaan ilmaisen lääkityksen perässä. 

Tätä pelkään. 

Vierailija
155/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tekoälyä parjataan, osaa se antaa päteviä diagnooseja ihan taviksellekin. 

Siellä vaan ei ole mitään tietosuojaa. Lääkäri ei puhu asioista muille ja koulutettu, vaikka voi tehdä virheitä. Sukupuolitaudit voi itsekin pyytää testiin.

Ketä kiinnostaa, jos joku intialainen koodari saa tietää sun peräpukamista? Mua ainakin kiinnostaa se apu ja neuvot mitä olen siltä heti saanut.

- eri

Joo minäkin olen avautunut sille juomisestani. Kuuntelee myötätuntoisesti aukomatta päätään ja antaa toimivia vinkkejä. Mahtava keksintö kertakaikkiaan.

Tämäpä se, tekoäly jaksaa loputtomiin auttaa ja kuunnella, kun terveyskeskuksissa saat pelkkää vittuilua, ja joku hoitsualokas vielä katsoo sun tietoja. Ja lasku tulee siitäkin ilosta perässä.

Vierailija
156/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HIViä sairastavia muuttaa tänne nimenomaan ilmaisen lääkityksen perässä. 

Tätä pelkään. 

Suurimassa osassa maailman maita on kyllä ilmainen hiv-lääkitys, myös Thaimaassa.

Vierailija
157/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Nyt puhuttiin hoitamattomana kuolemaan johtavasta sairaudesta. Jotkuthan ei kykene muuhunkaan sairaudenhoitoon tai lääkitykseen sitoutumaan.

Vierailija
158/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuppa on yleistynyt myös holtittoman seksikäytöksen vuoksi. Kumi vie tunnon, niin pannaan ilman, jopa prostituoitua. Sit on HIV ja kuppa koko suvulla.

Hyvähän se on että edes luonto yrittää hillitä ihmisten käytöstä. M34

Ei se luonto yritä. Tekojen seurauksia.

Vierailija
159/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäritkään ei tajua, miten sit perus pulliainen. 

Peruspulliainen tietää onko ollut suojaamattomassa yhdynnässä. Sen verran.pitää ymmärtää, että.taudit tarttuvat. 

Vierailija
160/163 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti mies on saattanut epäillä mutta on tietysti toivonut ettei näin olisi.

Vaimonsa tartutti jo heti kotiin tultuaan.

HIVilläkin on se oma itämisaikansa, kuten muillakin seksitaudeilla.

Ja miksi lääkäri epäilisi? Onko mies edes kertonut matkassar tai siintä että on harrastanut seksiä tällä matkalla?

Monet vanhemmat parit menevät yhdessä lääkäriin, varsinkin jos mies on se apua vailla oleva, vaimo lähtee tueksi ja puhenaiseksi tuppisuulle.

En tiedä mistä se johtuu. Minulta katkesi jalka siten että luu törrötti ulos nilkasta ja vertakin tuli melkoisesti. Vaimo ja lapset sekä sukulaiset vei voimakeinoin minut hoitoon tahtomattani. En tiedä mikä siinä on, mutta mies ei mene lääkäriin helpolla. Se on sitä perimmäistä miehisyyttä että selvitään yksin ilman poppamiehiä ja huijareita. Huijrit tahtoo vain ottaa rahat ja heiltä ei saa lääkekannabista tai kovia kipulääkkeitä millään. Joten miksi mennä huijattavaksi. Lääkkeet voi itse hankkia ja lastoittaa itse jalan paremmin. Olisin kyennyt itse korjaamaan haavani. Kun lyöt yhteen naisen kanssa ja lapset kasvaa, niin ne kantaa sut lääkärille tahtomattasi. Kropassani on laskelmien mukaan 104 eri murtumaa, josta pahimimpia on 17. Pieniä hiusmurtumia on enin osa. Käsistä näkee sen miten sormista näkyy murumakohtia. Kädet on pahkuraiset. Nykyään ihmiset menee ihan pienistäkin valittamaan ja lääkäreitlä ei saa edes kunnon aineita apuun, nekin pitää rikollisilta ostaa.

No tuo on kyllä silkkaa tyhmyyttä.

Jos sulla on leikkausta vaatinut avomurtuma jalassa, niin sitä ei kotikonstein hoideta. Tai sitten sinulla ei ole ollut sitä ja löpiset joutavia. 

Mite niin ei selviä`? Steriloit veitsen tai puukon kuumentamalla sitä huolellaa. Leikkaat nahat ja lihat auki luun kohdalta. Ennen tätä kiristettään haavan verenvuoto ja asetetaan kylmään. Mahdollisesti jäitä mutta kylmä luonnon vesi tuo paljon kylmää. Sitten leikataan haava ja asetetaan luu paikoilleen ja ommellaan haava mahdllisimman hyvin kiinni rambopuukon neulalla ja langalla. Jos ei ole lankaa niin siimakin käy hyvin. Pikaliimaakin on kuulemma ihmiset kriisitilanteissa käyttänyt. Lastan asettaminen on iisein paikka. 

Näin toimitaan jos ei ole apua saatavilla ja olet yksin esim lapin erämaassa ilman puhelinta. Tyhmää on jäädä paikalleen voivottelemaan. Huom. Ihan maalaisjärkeä käyttäen voi selvitä elämästä ilman lääketieteen opintoja, jos on mies eikä lammas.

Incel siellä betonikuution hikisessä yksiössä voimafantasioi katsottuaan Ramboja yms. 

Kohtasit voittajasi. Nyt voit laskea katseesi maahan. Maa-han.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän