Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri ei tajunnut että Jarmon ihottuma olikin HIV

Vierailija
04.04.2026 |

Nyt vaimollakin on HIV.

Kommentit (152)

Vierailija
2/152 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tajua mitään. Silti ego on valtava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/152 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses!

Vierailija
5/152 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarmo toi vaimolle tuliaisia Thaimaasta. Ihana mies!

Vierailija
6/152 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤢

Vierailija
7/152 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit tajuavat vain yleisimmät sairaudet. 

Vierailija
8/152 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo pitkäään sanonut, että jos on toistuvia tulehduksia, niin heti HIV-testeihin. Suurin osa sairastuneista ei tiedä tilannettaan.

Vierailija
9/152 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppa on yleistynyt myös holtittoman seksikäytöksen vuoksi. Kumi vie tunnon, niin pannaan ilman, jopa prostituoitua. Sit on HIV ja kuppa koko suvulla.

Vierailija
10/152 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo pitkäään sanonut, että jos on toistuvia tulehduksia, niin heti HIV-testeihin. Suurin osa sairastuneista ei tiedä tilannettaan.

Lääkäritkään ei tajua, miten sit perus pulliainen. 

Vierailija
11/152 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole niin vaikeata. Pitäisi jokaiselta lähteä ihan selkärangasta, että pitkittyneiden sairauksien kanssa tutkitaan ensin seksitaudit. Jos ei testeihin halua mennä, niin halpoja kotitestejä on myös olemassa. HIV nimittäin on nykyään yleisempi kuin luullaan.

Vierailija
12/152 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon huomannu ajat sitten jo että lääkärit ei tiedä kaikkea ja ovat kuin papisto ennen vanhaan. Tekoäly tietää enemmän ja tarjoaa paljon vaihtoehtoja. Ennen myös lääkärikirjat auttoi itse diagnoosiin ja sitä kautta nopeampaan hoitoon. Lääkärit on väsyneitä mutta ylipalkattuja ja ei oikeasti välitä ihmisistä. Miehet ei tuntuisi kokevan mitään empatiaa potilaita kohtaan. Tämä on valitettava totuus. 

HEitä pitäisi vähän ravistella ja muistuttaa ketä palvelevat ja keiden rahoilla. 

Semmosta. 

Vierailija
13/152 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko jutussa niin vai mustamaalaatko taas ihan mustamaalaamisen ilosta?

Vierailija
14/152 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon huomannu ajat sitten jo että lääkärit ei tiedä kaikkea ja ovat kuin papisto ennen vanhaan. Tekoäly tietää enemmän ja tarjoaa paljon vaihtoehtoja. Ennen myös lääkärikirjat auttoi itse diagnoosiin ja sitä kautta nopeampaan hoitoon. Lääkärit on väsyneitä mutta ylipalkattuja ja ei oikeasti välitä ihmisistä. Miehet ei tuntuisi kokevan mitään empatiaa potilaita kohtaan. Tämä on valitettava totuus. 

HEitä pitäisi vähän ravistella ja muistuttaa ketä palvelevat ja keiden rahoilla. 

Semmosta. 

Jokainen voi opetelle itse hoitamaan useimmat perussairaudet, ja jopa tunnistamaan niitä paremmin varsinkin teklälyn avulla. Ongelma tulee vasta siinä, kun lääkäreiltä löytyy kalliit pelit ja pensselit, joita yksityishenkilön ei ole välttämättä järkevää tai varaa ostaa.

Vierailija
15/152 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta. 

voi olla että 6 vuotta opiskelua vie mehut. Haluaa nostaa liksaa ensin. Lääkäri, hoitajat jne. on ns. kutsumusaloja.

Vierailija
16/152 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa sentään on joka nurkan takana klinikkaa, josta voi hakea estolääkityksen, jos kumi puhkeaa. Suomessa ei herkästi edes testata, jos et käytä suonensisäisiä huumeita tai myy itseäsi. Säästö se on pieninkin säästö, kunnes ei enää ole. 

Vierailija
17/152 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole niin vaikeata. Pitäisi jokaiselta lähteä ihan selkärangasta, että pitkittyneiden sairauksien kanssa tutkitaan ensin seksitaudit. Jos ei testeihin halua mennä, niin halpoja kotitestejä on myös olemassa. HIV nimittäin on nykyään yleisempi kuin luullaan.

On se vaikeata. Lääkäritkään eivät tajua. 

Vierailija
18/152 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko jutussa niin vai mustamaalaatko taas ihan mustamaalaamisen ilosta?

Tottakai aktivistipaska mustamaalaa.

Vierailija
19/152 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaikeaa on käydä esimerkiksi puolen vuoden välein testeissä? Kuuluisi jokaisen kansalaisen perusvelvollisuuksiin omasta terveydestään huolehtiminen.

Vierailija
20/152 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaikeaa on käydä esimerkiksi puolen vuoden välein testeissä? Kuuluisi jokaisen kansalaisen perusvelvollisuuksiin omasta terveydestään huolehtiminen.

Rahaa, jos on. Julkinen ei toimi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän