Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sijoittaja syö ruokapöydässäsi

Vierailija
04.04.2026 |

Ennen mainostettiin että myymälävaras syö ruokapöydässäsi. Nyt sen tilalla on toinen varas, sijoittaja, joka on vielä ahneempi kuin vanhan liiton myymälävaras.

Kyllä hävettäisi olla sijoittaja!

Kommentit (276)

Vierailija
181/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä sijoitusvastaiset öyhöt saavat ihan rauhassa öyhöttää. Minä jatkan vaurastumista ja sijoittamista. Ilman sijoittamista minulla ei olisi lähellekään tätä nykyistä miljoonan nettovarallisuuttani. Omaisuuteni ja ennen kaikkea tuloni kasvavat kaiken aikaa ja näin oma elämäni on viikko viikon perään aina turvatumpaa ja leveämpää kuin kelaloisilla. 

Jeff Bezosko se siellä? Tässä nähdään miten rahan määrä korreloi täysin sieluttomuuden kanssa.

Jeff Bezos nauraa koko matkan pankkiin.

Vierailija
182/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa että selitykset löytyy ja oikeutukset heti kun itselle tekee rahaa. Sellainen bezos-kuppa on ilmeisesti helppo vaurastumisen kautta saada eikä kauheasti liikuta enää köyhien ajatukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä sijoitusvastaiset öyhöt saavat ihan rauhassa öyhöttää. Minä jatkan vaurastumista ja sijoittamista. Ilman sijoittamista minulla ei olisi lähellekään tätä nykyistä miljoonan nettovarallisuuttani. Omaisuuteni ja ennen kaikkea tuloni kasvavat kaiken aikaa ja näin oma elämäni on viikko viikon perään aina turvatumpaa ja leveämpää kuin kelaloisilla. 

Varastamasi varallisuus on toisilta pois.

Mistä luulet johtuvan että Suomessakin on 1% eliitti, jolle on jotenkin mystisesti kasautunut about 99% varallisuudesta?

en ole varastanut mitään. Eivätkä tuloni tai omaisuuteni arvonnousu ole keneltäkään pois. 

Kyllä ne on pois toisilta. Sinun voittojesi takia firma on irtisanonut työntekijän, joka on siis menettänyt työnsä ja tulonlähteensä. Kuinka voit nukkua yösi ja katsoa itseäsi peilistä?!

Ei kuule voittoja tehdä potkimalla tuottavia työntekijöitä POIS. Päin vastoin. niitä palkataan lisää. 

Mielelläsi varmaan sijoitat myös esim. vanhuksia hoitaviin firmoihin missä vanhukset viruu päivät paskavaipoissa sänkyyn kahlittuna että se yksi hoitaja ehtii paremmin pyörittää koko hommaa yhden vessapaperirullan voimin koska enempää ei raaski hommata, sehän kun olisi nimittäin voitoista pois!

Kyllä siinä luulisi vähän moraalisia ajatuksia herättävän että sijoittaako esim. terveysfirmoihin kun tietää että tällaisella riistämisperiaatteella ne toimii kaikki ja tuotot on pääosissa.

Vierailija
184/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen koulujärjestelän suurin epäonnistuminen liittyy siihen, että kansalaisilla ei ole alkeellisintakaan käsitystä usein talousasioista. Ihan älykkäillä korkeakoulutetuillakin saattaa olla käsityksiä, jotka ovat peräisin Neuvostoliitosta tai itä-Saksasta.

Kyllä sen tampiompikin tietää että sijoittaminen on vain pohjimmiltaan pyramidipeli joka ei voi pysyä kasassa jos kaikki vaan sijoittaisi eikä olisi ollenkaan niitä riistettäviä joilta otetaan raha siihen pyramidiin.

Vierailija
185/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä luulet johtuvan että Suomessakin on 1% eliitti, jolle on jotenkin mystisesti kasautunut about 99% varallisuudesta?

en ole varastanut mitään. Eivätkä tuloni tai omaisuuteni arvonnousu ole keneltäkään pois. 

Tolkutahan vaan itsellesi tuota niin pysyy mieli hyvänä ja voit jatkaa sijoitustoimiasi. Tiesitkö että rahan määrä on vakio joten sinun arvonnoususi todellakin on joltain toiselta pois ja koko osakekauppa perustuu sille että hölmöiltä viedään rahat pois.

Rahan määrä vakio?

Hah.. Ei todellakaan ole. Rahaa syntyy ja tuhoutuu ihan joka sekunti, Syntyy enemmän kuin tuhoutuu. 

Vierailija
186/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sluibaajat ryyppää mun pöydässä.

Vierailija
187/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolkutahan vaan itsellesi tuota niin pysyy mieli hyvänä ja voit jatkaa sijoitustoimiasi. Tiesitkö että rahan määrä on vakio joten sinun arvonnoususi todellakin on joltain toiselta pois ja koko osakekauppa perustuu sille että hölmöiltä viedään rahat pois.

Rahan määrä vakio?

Hah.. Ei todellakaan ole. Rahaa syntyy ja tuhoutuu ihan joka sekunti, Syntyy enemmän kuin tuhoutuu. 

Jotenkin kierosti olette kumminkin viekkaudella ja vääryydellä vääristäneet tuloerot niin että on se 1% eliitti joka omistaa enemmän kuin kaikki muut yhteensä. Tämähän on täysin sairas ja epäreilu tilanne, eikö jo itseännekin hävetä mitä olette menneet tekemään??!!

Vierailija
188/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeff Bezosko se siellä? Tässä nähdään miten rahan määrä korreloi täysin sieluttomuuden kanssa.

Jeff Bezos nauraa koko matkan pankkiin.

Ja mielelläsikö olet sieluton kuulapää? En olisi tuollainen mulkku edes vaikka maksettaisiin.

Vierailija
189/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne on pois toisilta. Sinun voittojesi takia firma on irtisanonut työntekijän, joka on siis menettänyt työnsä ja tulonlähteensä. Kuinka voit nukkua yösi ja katsoa itseäsi peilistä?!

Ei kuule voittoja tehdä potkimalla tuottavia työntekijöitä POIS. Päin vastoin. niitä palkataan lisää. 

Mielelläsi varmaan sijoitat myös esim. vanhuksia hoitaviin firmoihin missä vanhukset viruu päivät paskavaipoissa sänkyyn kahlittuna että se yksi hoitaja ehtii paremmin pyörittää koko hommaa yhden vessapaperirullan voimin koska enempää ei raaski hommata, sehän kun olisi nimittäin voitoista pois!

Suljemme silmämme moraalisilta asioilta ja katsomme vain kylmiä vihreitä numeroita omilla tilillämme.

Vierailija
190/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuluttajan lompakostahan ne sijoittajien satumaiset voitot on lähtöisin joten millä tapaa tämä on muka jotenkin väärä väittämä että syövät ruokapöydässäsi. Ikävä olohan siitä varmasti tulee kun oikeasti on vaan toisten pöydästä vievä loinen.

Hienoa huomata että palstalla on myös järkeviä ihmisiä 👍

T: ap

tuohan ei ymmärrä sijoittamisesta senkään vertaa, mitä sika ymmärtää satellitista.

Sä laitat rahapanoksen jollekin värille ja uskot saavasi sillä mahtavat voitot. Miltä tällainen toiminta kuulostaa? Minun korvaan ihan uhkapeliltä, paitsi että SIJOITUStoiminnassa siinä pelataan ihan ihmisten selkänahoista revittävillä tuloilla.

Niinhän se menee. Ensi vuonna maksan puhelinliittymästäni taas vähän enemmän että sijoittaja saa tuottoa panokselleen.

Vierailija
191/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida ymmärtää paljon mistään muustakaan, mutta pakkoko sitä on foorumeilla mainostaa.

Sijoittajan etu ei ole ihmisten etu.

Olen ollut sijoittaja kohta 50 vuotta.

Kummasti vaan ihminen sieltä peilistä vastaan katsoo....

Sitä se bezoskin varmaan ajattelee, ja varsin komea ihminen sieltä katsookin vaikka itse sanookin!

Vierailija
192/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida ymmärtää paljon mistään muustakaan, mutta pakkoko sitä on foorumeilla mainostaa.

Se on yksi suurimpia syitä miksi Suomessa talous mataa eikä ihmisillä ole töitä, että maassa ei ole riittävästi sijoittajia, joilla on paljon pääomaa. Oma suomalainen pääoma luo sijoittamisen kautta työpaikkoja ja vaurautta kaikille, myös tyhmille kommunisteille. 

"Se on yksi suurimpia syitä miksi Suomessa talous mataa eikä ihmisillä ole töitä, että maassa ei ole riittävästi sijoittajia, joilla on paljon pääomaa. Oma suomalainen pääoma luo sijoittamisen kautta työpaikkoja ja vaurautta kaikille, myös tyhmille kommunisteille. "

Ei tuo mikään automaatio ole. "sosialistisena valtionomistuksena", eikä "sosialistisena yksityisomistuksenakaan". Luin viimeksi eilen uutisen, jossa kerrottiin Postin jakavan enemmän osinkoa kuin mitä sen tulos oli. Yksityisellä puolella saatetaan jakaa enemmän osinkoa kuin saa sosialistisia yritystukia veronmaksajilta. Ja enemmän/saman verran, mitä on tuloskin. SIKSI ei ole töitä. Kun ahneet vetää tuloksen osinkoina liiveihin, eikä kehitä ja investoi tuloksesta yrityksiin/niiden laajentamiseen/kehittämiseen.

Toisaalta kun ostan osakkeita, niin tavallaan annan yritykselle rahojani ja osinko on korkoa, jota yritys maksaa minulle saamastaan "lainasta". Pankki tekee samoin asuntolainani kanssa, se haluaa, että lainanlyhennyksen lisäksi annan omia rahojani pankille korvaukseksi siitä, että se on lainannut minulle rahaa.

Kiitos vasemmiston ei yrityksiin kannata investoida, koska silloin valtion käsi käy nopeasti nappaamassa omansa. On järkevämpää jakaa osinkoja ja saada siten osakekurssit pidettyä siedettävinä kuin lahjoittaa rahaa valtiolle.

Vierailija
193/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokaisen työtä tekevän pöydässä syö sossutukia nostava kelaelätti eikä edes häpeä sitä. Ainakin miljoona luxuspummieliittiin kuuluvaa jatkaa laiskotteluaan kotona ja tuhoaa yhteiskuntaa välttelemällä työntekoa. Ovat kyllä pahintaa saastaa tässä maassa.

Vierailija
194/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan vasurithan voisivat perustaa firmat missä kaikki on hyvin eikä niitä sitten pörssiin. Miksi ette ole tehneet niin?

Vierailija
195/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on yli 2 miljoonaa sijoittajaa. Ei tämä nyt niin harvinaista herkkua siis ole. Aika monessa pöydässä istuu silloin sijoittaja. 

Vierailija
196/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelalonen syö pöydässäsi. Haistakoot mokomat rotat pitkä paskan.

Vierailija
197/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sijoittaja kohta 50 vuotta.

Kummasti vaan ihminen sieltä peilistä vastaan katsoo....

Sitä se bezoskin varmaan ajattelee, ja varsin komea ihminen sieltä katsookin vaikka itse sanookin!

Voi kulta pieni... :)

Hyvin sulla on hallussa miten talous toimii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
198/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tekee. Mieheni sai juuri 700 000€:n perinnöt. Lisäksi meillä on velaton sijoitusasunto. Myös lapsillamme, josta nuorin alle kouluikäinen, sijoitusvarallisuus tällä hetkellä 60 000€/ lapsi (lapsia 3).

Meillä pääsijoittaja tekee myös kaikki ruuat ja hoitaa viikkosiivouksen.

Vierailija
199/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossutuet pois niin jokainen saa sitten syödä niin paljon kuin sielu sietää ihan omilla rahoillaan. Ei ole enää loispaskiaisia elämässä veronmaksajan rahoilla ja hyvä niin. 

Vierailija
200/276 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusitte tai ette mutta sijoitustoiminta on pääsyy jatkuvasti kurjistuvalle ja kallistuvalle elämällemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi