Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sijoittaja syö ruokapöydässäsi

Vierailija
04.04.2026 |

Ennen mainostettiin että myymälävaras syö ruokapöydässäsi. Nyt sen tilalla on toinen varas, sijoittaja, joka on vielä ahneempi kuin vanhan liiton myymälävaras.

Kyllä hävettäisi olla sijoittaja!

Kommentit (298)

Vierailija
201/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida ymmärtää paljon mistään muustakaan, mutta pakkoko sitä on foorumeilla mainostaa.

Sijoittajan etu ei ole ihmisten etu.

Olen ollut sijoittaja kohta 50 vuotta.

Kummasti vaan ihminen sieltä peilistä vastaan katsoo....

Sitä se bezoskin varmaan ajattelee, ja varsin komea ihminen sieltä katsookin vaikka itse sanookin!

Voi kulta pieni... :)

Hyvin sulla on hallussa miten talous toimii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Noin montaa huutomerkkiä käyttävä ei kyllä voi olla kauhean viisas, sullakin on sijoituksissasi tuuri käynyt ja kuvittelet nyt olevasi joku mestarisijoittaja.

Vierailija
202/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossutuet pois niin jokainen saa sitten syödä niin paljon kuin sielu sietää ihan omilla rahoillaan. Ei ole enää loispaskiaisia elämässä veronmaksajan rahoilla ja hyvä niin. 

Kylläpäs nyt bezosilla sattui pyllyyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan vasurithan voisivat perustaa firmat missä kaikki on hyvin eikä niitä sitten pörssiin. Miksi ette ole tehneet niin?

Mistä tämä vasurisekoilu eksyy aina rahakuvioihin kun sitten seuraavassa käänteessä demari on taas kuitenkin suurin ryöstäjä mitä on olemassa.

Vierailija
204/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä sijoitusvastaiset öyhöt saavat ihan rauhassa öyhöttää. Minä jatkan vaurastumista ja sijoittamista. Ilman sijoittamista minulla ei olisi lähellekään tätä nykyistä miljoonan nettovarallisuuttani. Omaisuuteni ja ennen kaikkea tuloni kasvavat kaiken aikaa ja näin oma elämäni on viikko viikon perään aina turvatumpaa ja leveämpää kuin kelaloisilla. 

Varastamasi varallisuus on toisilta pois.

Mistä luulet johtuvan että Suomessakin on 1% eliitti, jolle on jotenkin mystisesti kasautunut about 99% varallisuudesta?

en ole varastanut mitään. Eivätkä tuloni tai omaisuuteni arvonnousu ole keneltäkään pois. 

Tolkutahan vaan itsellesi tuota niin pysyy mieli hyvänä ja voit jatkaa sijoitustoimiasi. Tiesitkö että rahan määrä on vakio joten sinun arvonnoususi todellakin on joltain toiselta pois ja koko osakekauppa perustuu sille että hölmöiltä viedään rahat pois.

Rahan määrä vakio?

Hah.. Ei todellakaan ole. Rahaa syntyy ja tuhoutuu ihan joka sekunti, Syntyy enemmän kuin tuhoutuu. 

Jotenkin kierosti olette kumminkin viekkaudella ja vääryydellä vääristäneet tuloerot niin että on se 1% eliitti joka omistaa enemmän kuin kaikki muut yhteensä. Tämähän on täysin sairas ja epäreilu tilanne, eikö jo itseännekin hävetä mitä olette menneet tekemään??!!

Ei hävetä. Sitäpaitsi vielä toistaiseksi tuonne 1% on helppo päästä.. Noin 1 milj euroa riittäää sen kerää ahkera ja säästeliäs sijoittaja parissa vuosikymmenessä. 

Vierailija
205/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on yli 2 miljoonaa sijoittajaa. Ei tämä nyt niin harvinaista herkkua siis ole. Aika monessa pöydässä istuu silloin sijoittaja. 

On kieltämättä päädytty absurdiin tilanteeseen että on melkein pakko olla sijoittaja että saa jotain rahaa takaisin käyttämistään palveluista ysm., joiden hinnat nousee jatkuvalla syötöllä siksi että saadaan sijoittajille tuohta.

Vierailija
206/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuluttajan lompakostahan ne sijoittajien satumaiset voitot on lähtöisin joten millä tapaa tämä on muka jotenkin väärä väittämä että syövät ruokapöydässäsi. Ikävä olohan siitä varmasti tulee kun oikeasti on vaan toisten pöydästä vievä loinen.

Hienoa huomata että palstalla on myös järkeviä ihmisiä 👍

T: ap

tuohan ei ymmärrä sijoittamisesta senkään vertaa, mitä sika ymmärtää satellitista.

Sä laitat rahapanoksen jollekin värille ja uskot saavasi sillä mahtavat voitot. Miltä tällainen toiminta kuulostaa? Minun korvaan ihan uhkapeliltä, paitsi että SIJOITUStoiminnassa siinä pelataan ihan ihmisten selkänahoista revittävillä tuloilla.

Niinhän se menee. Ensi vuonna maksan puhelinliittymästäni taas vähän enemmän että sijoittaja saa tuottoa panokselleen.

Ensi vuonnakin teleyhtiöt maksavat minulle enemmän osinkoja kuin mitä minä maksan teleyhtiöiden palveluista. Kannattaisi ehkä sinunkin tähän pyrkiä niin ei pikkukorotukset palveluissa haittaisi. 

Vierailija
207/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokaisen työtä tekevän pöydässä syö sossutukia nostava kelaelätti eikä edes häpeä sitä. Ainakin miljoona luxuspummieliittiin kuuluvaa jatkaa laiskotteluaan kotona ja tuhoaa yhteiskuntaa välttelemällä työntekoa. Ovat kyllä pahintaa saastaa tässä maassa.

🤥???

Hakeudu hoitoon autisti! 

Vierailija
208/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on yli 2 miljoonaa sijoittajaa. Ei tämä nyt niin harvinaista herkkua siis ole. Aika monessa pöydässä istuu silloin sijoittaja. 

On kieltämättä päädytty absurdiin tilanteeseen että on melkein pakko olla sijoittaja että saa jotain rahaa takaisin käyttämistään palveluista ysm., joiden hinnat nousee jatkuvalla syötöllä siksi että saadaan sijoittajille tuohta.

Eihän tuo eroa juurikaan jostain kaupan bonushärdellistä. Pakko olla bonuskortti tai jää vaille eduista ja on pelkkä maksaja.

Vierailija
209/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusitte tai ette mutta sijoitustoiminta on pääsyy jatkuvasti kurjistuvalle ja kallistuvalle elämällemme.

Tajuatko YHTÄÄN miten talous toimii?

Ihan oikeesti nyt!

Vierailija
210/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuluttajan lompakostahan ne sijoittajien satumaiset voitot on lähtöisin joten millä tapaa tämä on muka jotenkin väärä väittämä että syövät ruokapöydässäsi. Ikävä olohan siitä varmasti tulee kun oikeasti on vaan toisten pöydästä vievä loinen.

tuohan ei ymmärrä sijoittamisesta senkään vertaa, mitä sika ymmärtää satellitista.

Sä laitat rahapanoksen jollekin värille ja uskot saavasi sillä mahtavat voitot. Miltä tällainen toiminta kuulostaa? Minun korvaan ihan uhkapeliltä, paitsi että SIJOITUStoiminnassa siinä pelataan ihan ihmisten selkänahoista revittävillä tuloilla.

Niinhän se menee. Ensi vuonna maksan puhelinliittymästäni taas vähän enemmän että sijoittaja saa tuottoa panokselleen.

Ensi vuonnakin teleyhtiöt maksavat minulle enemmän osinkoja kuin mitä minä maksan teleyhtiöiden palveluista. Kannattaisi ehkä sinunkin tähän pyrkiä niin ei pikkukorotukset palveluissa haittaisi. 

Ja vielä kehtaat kirkkain silmin väittää ettei ne sinun osinkosi ole teleyhtiön muilta asiakkailta pois.

Vierailija
211/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusitte tai ette mutta sijoitustoiminta on pääsyy jatkuvasti kurjistuvalle ja kallistuvalle elämällemme.

Ihan oikeesti nyt!

Ihan oikeesti nyt! Oletpa tyhmä! Et tajua mistään mitään! Onpa helppoa olla viisas.

Vierailija
212/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida ymmärtää paljon mistään muustakaan, mutta pakkoko sitä on foorumeilla mainostaa.

Sitä se bezoskin varmaan ajattelee, ja varsin komea ihminen sieltä katsookin vaikka itse sanookin!

Noin montaa huutomerkkiä käyttävä ei kyllä voi olla kauhean viisas, sullakin on sijoituksissasi tuuri käynyt ja kuvittelet nyt olevasi joku mestarisijoittaja.

Mitäs jos unohdettaisiin huutomerkkien määrä ja keskityttäisiin siihen mistä se pääoma yrityksiin tulee.

Eli jatkapa tästä, ole hyvä.

(Toki tiedän että mitään järkevää tekstiä ei ole luvassa.)

Vierailija
213/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokaisen työtä tekevän pöydässä syö sossutukia nostava kelaelätti eikä edes häpeä sitä. Ainakin miljoona luxuspummieliittiin kuuluvaa jatkaa laiskotteluaan kotona ja tuhoaa yhteiskuntaa välttelemällä työntekoa. Ovat kyllä pahintaa saastaa tässä maassa.

🤥???

Hakeudu hoitoon autisti! 

Taidat olla keläelätti tai muu toisten rahoilla elävä.

Vierailija
214/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeesti nyt!

Et sitten osaa kumota tätä väitettä?

Vierailija
215/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos unohdettaisiin huutomerkkien määrä ja keskityttäisiin siihen mistä se pääoma yrityksiin tulee.

Eli jatkapa tästä, ole hyvä.

(Toki tiedän että mitään järkevää tekstiä ei ole luvassa.)

Ihanko tosissasi meinaat että kun olet ostanut 10 vuotta sitten osakeannit toimintansa perustamiseen hoitaneen yrityksen tuhannet kädet kiertäneet osakkeet alennuksesta olisit jotenkin aidosti oikeutettu yrityksen asiakkailta hinnankorotuksin revittyihin voittoihin? Sinulla ei ole enää mitään tekemistä sen asian kanssa siinä vaiheessa.

Vierailija
216/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä kehtaat kirkkain silmin väittää ettei ne sinun osinkosi ole teleyhtiön muilta asiakkailta pois.

ne asiakkaat VAPAAEHTOISESTI ostavat näitä palveluita. Ja voivat valita ihan itsenäisesti keneltä ostavat vai ostavatko keneltäkään.

Vierailija
217/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on tyhmä. Ilman sijoittajia olisimme banaanivaltio, jota toiset maat riistäisi. 

No tottahan se on että yrityksen pitää sijoittajien vuoksi tehdä jatkuvasti voittoa ja nostaa hintoja, rahastaa väkeä jotta sijoittajille saadaan tuotot ja osingot. Ei yritystä auta rahallisesti kuin anneissa osakkeita ostaneet ja sen jälkeinen osakekauppa on ainoastaan loisten markkinat.

Taas väärin. Yrityksen pitää olla tehokas, että se pärjää kilpailussa. 

Vierailija
218/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät että kaikki ei voi olla tuossa tilanteessa tai systeemi kaatuisi omaan mahdottomuuteensa? Eli sinun osinkosi tulee toisten asiakkaiden selkänahoista.

Vierailija
219/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ne asiakkaat VAPAAEHTOISESTI ostavat näitä palveluita. Ja voivat valita ihan itsenäisesti keneltä ostavat vai ostavatko keneltäkään.

Koetahan olla Suomessa ilman puhelinliittymää ja valikoimahan on tosiaan aivan älytön kun voin valita jopa muutamasta operaattorista joilla ei suinkaan ole kartelli keskenään.

Vierailija
220/298 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on tyhmä. Ilman sijoittajia olisimme banaanivaltio, jota toiset maat riistäisi. 

No tottahan se on että yrityksen pitää sijoittajien vuoksi tehdä jatkuvasti voittoa ja nostaa hintoja, rahastaa väkeä jotta sijoittajille saadaan tuotot ja osingot. Ei yritystä auta rahallisesti kuin anneissa osakkeita ostaneet ja sen jälkeinen osakekauppa on ainoastaan loisten markkinat.

Taas väärin. Yrityksen pitää olla tehokas, että se pärjää kilpailussa. 

Eli riistämällä ja muutenkin arveluttavalla toiminnalla yrittää saada voitot mahdollisimman suureksi. Onhan näitä nähty etenkin terveysalalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä