Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettymys taas! Mies ilmeisesti ei mitenkään noteeraa pääsiäistä : (

Vierailija
04.04.2026 |

Pitkä viikonloppu, kevät, juhlapyhä….

Niin, luulis et mies edes jotenkin olis huomioinut tämän erityisesti näin meidän suhteen ollessa tuore. Puolivuotta yhdessä.

Joku miniloma, risteily, hemottelu edes kylpylähotellissa.

Onhan nyt sentään pääsiäinen, eiks sitä pitäis juhlistaa ja meidän suhteen ekaa kevättä.

Mut ei mies vaan ehdotti et mennäänkö kävelylle Eirasta Katajannokalle ja sit vois saunoa. Ja hän on  ostanut lampaanviulun ja tekee valkosipuliperunoita.

Onko siis mitään tylsempää. Mulla taas itku kurkussa, näinkö vähän hän musta välittää?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas miten tylsä provo. Eikö kellään ole mitään oikeaa asiaa.

Vierailija
42/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit mieheltäsi että tanssii sinulle tiputanssiesityksen tai lähdet ovesta ulos etkä palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia.

Vierailija
44/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, mulla oli nuorena tuollainen mies. Ei kommunikoinut, mutta rakenteli ihmeellisiä odotuksia ja kokonaisia mahdollisia tapahtumaketjuja päänsä sisällä, ja sitten murjotti. Suhde taisi loppua niillä main, kun hän näki unta, että petin häntä, ja äyski ja tiuski puoli päivää. Kyllä näitä on. Ei terveitä, mutta on.

Vierailija
45/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa avatut suusi ja esitit toiveitasi ja omia ideoitasi?

En tiiä mut musta ois vähän halpaa alkaa ehdottaa et vie mut vaikka Prahaan pääsiäiseksi. Kyl sen pitää lähteä miehestä itsestä. Sen arvostuksen et arvostaa mua

Ap

Vie sinut? Onko hän kuljettajasi vai holhoojasi?

Vierailija
46/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä mut musta ois vähän halpaa alkaa ehdottaa et vie mut vaikka Prahaan pääsiäiseksi. Kyl sen pitää lähteä miehestä itsestä. Sen arvostuksen et arvostaa mua

Ap

Mitä itse olet tehnyt matkan ja toivomasi pääsiäisen eteen. Miksi asioiden järjestäminen ja matkojen varaaminen olisi vain miehen työtä? 

Vierailija
47/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee ku tää provojen taso on laskenut! :( 

😝

Vierailija
48/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pääsiäinen ole suomalaisille perinteinen ryyppyjuhla.Kutsutaan vieraita ja tapellaan kännissä ja poliisit käy rauhoittelemassa.Oikea kärsimysjuhla naapureille,jotka haluaisivat rentoutua kotona.Miksi sosiaalipummit aktivoituu aina pääsiäisenä,vappuna jne.Nehän juhlii aina muutenkin.

Vierailija
49/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse noteerasin pääsiäisen siten, että kävin kiirastorstaina messussa kirkossa- Oli hienoo.

Vierailija
50/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elät ilmeisesti henkisesti 1950-lukua kun mies tekee kaikki päätökset ja sinä olet vaan koristeena mukana.

Erona toki se, että koristeen kuuluisi olla edes jollain tasolla nätti mitä AP ei todellakaan ole.

Vierailija
51/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elät ilmeisesti henkisesti 1950-lukua kun mies tekee kaikki päätökset ja sinä olet vaan koristeena mukana.

Kyllä ihan ehta 2020-luvun TROLLAUS on.

Samat asiat ne ihmisiä provosoi vuosikymmenestä toiseen. 

Vierailija
52/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vai, että oikein Prahaan halusit, on muuten kiva kaupunki keväällä. 

Vierailija
53/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuns miettisin kyllä ap suhteen tulevaisuutta, haluatko tosiaan tuollaista kohtelua lipun ikääsi? Muunkinlaisia miehiä on, ansaitset sisko parempaa 🥰

Vierailija
54/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstapaskiais mies taas tekee tyhmiä provoja.

Onko tylsää siä yksin?

Vierailija
55/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ajatusten luvun taitoa ei ole kenelläkään. 

Vierailija
56/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vie sinut? Onko hän kuljettajasi vai holhoojasi?

Oon tällanen parantumaton romantikko. Kyllähän se on paljon ihanampi et mies vie ja hemmottelee ja antaa pikku yllätylahjoja, kun et yhdessä varataan matka…

Mut ei käy näin tässä suhteessa ilmeisesti : (

Ap

Vierailija
57/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei tartte osaa lukee ajatuksia. Kun ois vaan järkeä et näin miehen kuuluu tässä tilanteessa tehdä koska nainen tulee siitä onnelliseksi. Järki ja herkkyys molemmat, mut mun kumppanilta ilmeisesti puuttuu

Ap

Vierailija
58/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei ole huomioinut pääsiäistä? Tekee sulle hyvää perinteistä pääsiäisruokaa. Olisin kyllä tyytyväinen tohon.

Minä teen itse pääsiäisen meille. Kysyn miehen mielipidettä, mutta saan usein huseerata mieleni mukaan. 

Vierailija
59/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta siltikin naiset sellaista miehiltä edellyttävät!

Ihmisjättteet!

Vierailija
60/60 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei tartte osaa lukee ajatuksia. Kun ois vaan järkeä et näin miehen kuuluu tässä tilanteessa tehdä koska nainen tulee siitä onnelliseksi. Järki ja herkkyys molemmat, mut mun kumppanilta ilmeisesti puuttuu

Ap

Feministisesti turpaan naista joka vaatii mieheltä patriarkaattista käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän