Pettymys taas! Mies ilmeisesti ei mitenkään noteeraa pääsiäistä : (
Pitkä viikonloppu, kevät, juhlapyhä….
Niin, luulis et mies edes jotenkin olis huomioinut tämän erityisesti näin meidän suhteen ollessa tuore. Puolivuotta yhdessä.
Joku miniloma, risteily, hemottelu edes kylpylähotellissa.
Onhan nyt sentään pääsiäinen, eiks sitä pitäis juhlistaa ja meidän suhteen ekaa kevättä.
Mut ei mies vaan ehdotti et mennäänkö kävelylle Eirasta Katajannokalle ja sit vois saunoa. Ja hän on ostanut lampaanviulun ja tekee valkosipuliperunoita.
Onko siis mitään tylsempää. Mulla taas itku kurkussa, näinkö vähän hän musta välittää?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa avatut suusi ja esitit toiveitasi ja omia ideoitasi?
En tiiä mut musta ois vähän halpaa alkaa ehdottaa et vie mut vaikka Prahaan pääsiäiseksi. Kyl sen pitää lähteä miehestä itsestä. Sen arvostuksen et arvostaa mua
Ap
Otappa nyt 💊
Et sovellu parisuhteeseen. Päästä mies vapaaksi.
Pääsiäistesti katsastuksessa hylätty, mikä neuvoksi?
ootteko naimissa vai seukkaatteko vasta?
Minusta kuulostaa oudolle, jos aviossa olevan pitää odotella ehdotuksia mieheltä. Mä ainakin itse etsin kohteen, jossa on jotain miestä kiinnostavaa, aloitan jutun, että tuolla ois tollasta just silloin, kun kun ois aikaa lähtee. Mies tarttuu syöttiin, joo voitais lähtee onko kalliit lennot. No ei mitenkään erityisesti. No hän katsoo saako tapahtumaan lippuja ja jos saa niin mä varaan lennot ja irselleni mieluisan hotellin. Mies on umpisurkee matkojen varaamisessa, kun katsoo vaan hintoja, sille ei voi antaa siitä vastuuta.
Jännä juttu, että pääsiäinen onkin kuin naistenpäivä, joten miehen velvollisuudet kasvaa ja naisen loppuu. Luulin, että sillä on muu tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mut musta ois vähän halpaa alkaa ehdottaa et vie mut vaikka Prahaan pääsiäiseksi. Kyl sen pitää lähteä miehestä itsestä. Sen arvostuksen et arvostaa mua
Ap
"Viedä Prahaan", eli kyse onkin rahasta jota haluat mieheltä lypsää?
Toki tajuan että provo.
Kävely yhdessä, sauna, miehen tekemä ruoka, lampaanviulu ja valkosipuliperunat, oi mitä herkkua. Ja sinä valitat ettei mies huomioi sinua. Voiko olla ihanampaa hemmottelua.
Nyt täytyy kyllä sanoa että, vähän kyllästyttää nämä turhat narinat. Riippuuko sun elämä ja tekemiset vaan ja ainoastaan siitä miehestä? Oma päättelykyky ei sitten vissiin riitä itsenäiseen tekemiseen tai edes siihen että sanoisit sille miehelle mitä ajattelet. Täällä huutaminen ei tavoita sitä miestä. Vai että ihan itkettää vielä kaiken lisäksi.
Paljonko sinä olit valmis laittamaan rahaa vaikkapa prahan reissuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Viedä Prahaan", eli kyse onkin rahasta jota haluat mieheltä lypsää?
Toki tajuan että provo.
Vaikka onkin provo, mutta tollasia pareja taatusti löytyy varsinkin jos toinen on rikkaampi kuin toinen eikä omaisuus ole yhteistä.
Elät ilmeisesti henkisesti 1950-lukua kun mies tekee kaikki päätökset ja sinä olet vaan koristeena mukana.
Et ja sit ja ku ja olis......minkä ikäinen oikein olet, kun et osaa edes kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävely, sauna ja miehen tekemä ruoka. Toihan ois ihanaa!
Mää olisin todella tyytyväinen tollaseen ehdotukseen eikä haittais vaikka mies sitte muutaman oluenkin ottaisi;)
Noteerasin vaimon ja lapset sukuloimaan pe-ma. Ite ryyppään täysillä ukkojen kans. Röyh!
- isi
Vierailija kirjoitti:
Siellä mies odotti monta viikkoa, että ehdotat vieväsi hänet pääsiäiseksi reissuun Berliiniin tai edes Lappiin mönkijäsafarille. Nyt hän pettyneenä ajattelee, että ei sitten, ei se minusta välitä. Ostaa karitsanpaistin ja lämmittää saunan ja miettii, miten elämä meni tähän jamaan.
Vain naisen odotuksilla on merkitystä, mies kuuluu toteuttamisorganisaatioon.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että pääsiäinen onkin kuin naistenpäivä, joten miehen velvollisuudet kasvaa ja naisen loppuu. Luulin, että sillä on muu tarkoitus.
Erehdyit, tämä on täysin normaalia feminismiin siirtyvässä yhteiskunnassa. Muutos tekee kipeää.
Toivottavast miehes jättää noin itsekkään akan