Oletko oikeasti vaurastunut sijoittamisella?
Minua kiinnostaisi tietää, onko joku oikeasti vaurastunut sijoittamalla? Mihin olet sijoittanut, kuinka pitkäksi aikaa jne.? Mistä alkupääoma on tullut? Millaista nettotuloa sijoituksesi ovat sinulle tuoneet?
Kiitos vastauksista.
Kommentit (167)
En. Puuttuu se miljoonaomaisuus pohjakassasta
Vierailija kirjoitti:
Sijoittamisella vaurastumisesta on tehty nykyään median avustuksella 100% varmuus onneen ja todellisuus on ihan jotain muuta.
Mihin perustat väitteesi? Ketjussa on kerrottu erinomaisen tarkkaan se, että pitkällä aikavälillä ja hajauttamalla totaalinen persnetto on hyvin epätodennäköinen. Kaikista ei tietenkään tule miljonäärejä, sehän on selvä. Asenteesi on kuitenkin omiaan pitämään köyhän köyhänä. Siihen sinulla on oikeus.
Vierailija kirjoitti:
En. Puuttuu se miljoonaomaisuus pohjakassasta
Sijoittaa voi pienilläkin summilla. Minä aloitin 5000 eurolla. Toiset laittaa 30€/kk. Toiset polttaa tupakkaa ja rahaa menee savuna ilmaan 2000€ vuodessa. Sen rahan kun sijoittaisi!!
Tänään tulee massiivinen nousu.
Vierailija kirjoitti:
Olen vaurastanut huomattavasti. Aloitin sijoittamisen 11-vuotiaana isäni avustuksella. Alkuun sijoitin lahjarahojani ja sitten kesätyörahoja, palkkaa jne. Kasarin puolivälin jälkeen it-osakkeilla tuli aika mukavastikin rahaa. Olen hajauttanut sijoitukseni kotimaisen, Aasian, Euroopan ja Yhdysvaltojen pörssien kesken. Olen nyt harrastanut sijoittamista kohta 45 vuotta. Kyllähän sijoittaminen aina kannattaa pitkällä aikavälillä. Täytyy vaan pitää järki päässä.
Niin, että alkakaa tekin nyt sijoittaa, niin saatte rahaa eläkkeelle jäätyänne😄. Tämähän on kuin valtiovarainministeriön mainoskampanja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei uskalla kertoa kuinka paljon on hävinnyt.
No, mä ostin Altiaa annista. Aattelin että ois kiva omistaa kossua. Mitäs se nyt on -40%? Salkussa ne on vieläkin jos vaikka joskus nousee.
Kokonaisuus on kyllä reilusti positiivinen, aloitin 2009 ja etf suurin osa.
Olisit ostanut olutta!
Minulla on Olvin osakkeita salkussa ja ne on tällä hetkellä jonkun 400 % plussalla. Osingoilla saa koko vuoden saunakaljat ostettua. Harmi kun osinkoja ei makseta tölkkeinä.
Ostinkin, Pyynikin panimoa!
Ja kaikki meni konkassa.
Olihan se hetken mukavaa juoda oman panimon oluita.
Sijoitin 15€ osakkeisiin ja nyt olen oloneuvos salkun arvo n. 10 miljoonaa.