Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei koskaan kiitä, pyydä anteeksi

Vierailija
03.04.2026 |

Tai muutenkaan ilmaise mitään tunnetta. Jos kysyn, mitkä fiilikset, niin ne ovat "ei mitkään". Jotenkin tuohon olen vuosien saatossa oppinut, että hän ei osaa mitään tunnetta sanoa tuntevansa, mutta kun "anteeksi" puuttuu sanavarastosta, se syö minua! Kerran tai kahdesti on runsaan kymmenen vuoden aikana lopulta keskustelun päätteeksi möläyttänyt "no anteeks!", mikä tietenkään ei ole sama asia kuin että itse hoksaisi tai pyytäisi niin, että kuulostaa edes, että tarkoittaa sitä. 

Nyt on alkanut myös nyppiä kiitoksen puutos. Tein hänen hyväkseen melkoisen jutun ja hän oli erittäin yllättynyt ja ilahtunut. Puhui kuinka hyvä itse asia on, mutta ei yhtään että kuinka hyvin yllätin tai kuinka hyvin minä olen toiminut. Ja ei kiitosta. Kun sitten sanoin, että olisi kiva, että kiitoksen saisi ruinaamatta, niin sitten tuli "no kiitos!". Siis juurihan ruinasin sen!

Nyt alkanut v!tutt@a oikein isosti. Äsken hän loukkasi ohimennen (tarkoittamattaan, oli todella huono vitsi) minua ja kyllä huomasi sen, mutta oli taas kuin ei mitään. Minulla vähän hirtti kiinni ja heitin takaisin että jos ei kelpaa,  niin voi lähteä menemään. Ei reaktiota. Nyt vaan mietin, että tällaiseksi p@&kaksi tämä tästä menee, ei oikein kiinnosta koko ukko enää. No niin, laittakaahan minut nyt järjestykseen, koska kuitenkin olen jotenkin omituisesti tässä "väärässä". Hän saa olla tuollainen kun on ja minä en saa olla sellainen kuin olen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole paha, mutta ahkera hän on. Ensin nämä tunnejutut eivät olleet ongelma, kun oli rakastuminen ja vaal.pun. lasit ym. Sitten ne meni vähän vitsiksi, että hän ei ole mikään tunteista lässyttäjä.  Nyt vaan tilanne vaikuttaa minun vinkkelistä pahentuneen iän myötä. Välttämättä se ei ole totuus, voi olla että minulta on vaan vitsit loppu. Ja jotenkin kalvaa kun ei huomioida minun tunteita, kun koko ajan ollaan keskitytty siihen, että hän ei ole "tunneihminen". 

Nyt on sellainen pelko iskenyt, että jos joku tulee minulle "tunteilemaan", niin lähtee jalat alta. Sen verran paha on tunnevelka. Ja toisaalta, lähes toivon käyvän niin!

Jossain oppaassa luki, että pitää ymmärtää, milloin luovuttaa parisuhteesta aleksitymisen kanssa. Voi h€lv#tt7, vielä tämäkö taistelu pitää yksin käydä!!?

Ap

Olet elävä todiste siitä miksi naiset pettävät, aina.

Vierailija
22/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko itse KIITTÄNYT HÄNTÄ JOSTAIN MILLOIN ?  

Naisilla ei ole tapana kiitellä miehiä, mistään.  Naiset ovat oikeutettuja kaikkeen mitä saavat eikä palvelusväkeä ole tapana kiitellä.

Kyllä kiitän esim. renkaiden vaihdosta, jos hän tekee jotain, mitä pyydän tai noin asioista, mistä yleensäkin kiitetään. En kiitä imuroinnista, kaupassa käynnistä tai muustakaan perushommasta, joka on jommankumman joka tapauksessa tehtävä. Meinasin sanoa, että ei hänkään sellaisista kiitä minua, mutta hänhän ei siis kiitä mistään! :D 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on sitten ilmeisesti todella hyvää. 

Vierailija
24/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ap miehesi kanssa? Perus käytöstapojen uupuminen elämän intiimimmässä ihmissuhteessa on itselleni aik käsittämätöntä