Nuorempi työkaverimies flirttailee avoimesti
Kolmikymppinen työkaverimies on hirveän avulias, hymyilee paljon, kehuu ja on nyt alkanut kertoa kaksimielistä juttuja. Nauramme paljon yhdessä. Jos teen jonkin virheen, hän puolustaa minua ja sanoo, ettei se minun vikani ollut, vaan tuon toisen..
Sitten kun paikalla on muita, hän ei ole huomaavinaankaan ja välttelee katsekontaktia, on ajoittain jopa tyly.
Usein tunnen, että minua tuijotetaan. Hän kääntää katseensa nopeasti pois, kun käännyn tuijotuksen suuntaan.
Tykkään meikata ja pukeutua naisellisesti. Annan hänen olla mies ja toisinaan päättää asioista. Valtava lataus meidän välillä.. Olen päälle elikymppinen.
Mitä tästäkin nyt pitäisi ajatella?.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojulla vedonlyönti päällä. Kalkkuna selvästi yli-innostuu pienestä flirtistä 😂
Se voi tietysti. Olla aika hauskaa, jos näin on :)
Apap itkusilmässä yrittää esittää siellä ettei haittaisi :DD
miestäsi voisi kyllä kiinnostaa että pelleilet toisen miehen kanssa. milloinhan ajattelit kertoa?
Hän on tiennyt reilun puoli vuotta. Muutenkin tietoinen siitä, että moni mies on minusta kiinnostunut. Itse asiassa hän on sanonut olevansa ylpeä siitä, että juuri hön on saanut minut itselleen.
Apniin varmaan juu. ei tapahtunut, tai sitten miehesi on pahimman luokan cuck joka ei muutenkaan sinua rakasta. netissähän voi sanoa mitä tahansa, tosielämässä ei kuitenkaan toimi.
En ole riskeeraamassa hyvää parisuhdetta hyvän miehen kanssa jonkun hetkellisen toyboyn takia. Mieheni tietää tämän.
Ap
sama provo ollut täällä ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet provo koko ihminen. Et ole vielä edes syntynyt. Ehkä et koskaan edes synny.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet provo koko ihminen. Et ole vielä edes syntynyt. Ehkä et koskaan edes synny.
Ap
no nyt kyllä ainakin tajuaa viimeistään että on provo :DD
Ilmeisen epäviehättävän näköisiä ja -käytöksisiä ihmisiä tällä palstalla, kun normaali, arkinen elämä on teille monelle niin kummallista, ettei se voi olla tottakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apno nyt kyllä ainakin tajuaa viimeistään että on provo :DD
Ilmeisesti koko sinun elämäsi on yksi vitsi. Todennäköisesti valehtelet itse koko ajan, koska kuvittelet kaikkien muidenkin niin tekevän 🤷
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miestäsi voisi kyllä kiinnostaa että pelleilet toisen miehen kanssa. milloinhan ajattelit kertoa?
Hän on tiennyt reilun puoli vuotta. Muutenkin tietoinen siitä, että moni mies on minusta kiinnostunut. Itse asiassa hän on sanonut olevansa ylpeä siitä, että juuri hön on saanut minut itselleen.
Apniin varmaan juu. ei tapahtunut, tai sitten miehesi on pahimman luokan cuck joka ei muutenkaan sinua rakasta. netissähän voi sanoa mitä tahansa, tosielämässä ei kuitenkaan toimi.
En ole riskeeraamassa hyvää parisuhdetta hyvän miehen kanssa jonkun hetkellisen toyboyn takia. Mieheni tietää tämän.
Ap
toyboyksi vielä työkaveriasi sanot. taitaa olla ihastuminen vain omalta puoleltasi. toivottavasti "miehesikin" herää.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisen epäviehättävän näköisiä ja -käytöksisiä ihmisiä tällä palstalla, kun normaali, arkinen elämä on teille monelle niin kummallista, ettei se voi olla tottakaan.
Ap
normaaleille ihmisille pettäminen ei ole arkipäivää, niinkuin porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apnormaaleille ihmisille pettäminen ei ole arkipäivää, niinkuin porvoossa.
Ok, pettämisestä ei kokemusta, niin vaikea kommentoida.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apnormaaleille ihmisille pettäminen ei ole arkipäivää, niinkuin porvoossa.
Ok, pettämisestä ei kokemusta, niin vaikea kommentoida.
Ap
ei vielä fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aptoyboyksi vielä työkaveriasi sanot. taitaa olla ihastuminen vain omalta puoleltasi. toivottavasti "miehesikin" herää.
Eikö sinuun ihastuta lainkaan?
Älkää nyt antako provolle enempää huomiota!
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt antako provolle enempää huomiota!
Sinulleko pitäisi antaa? Et taida saada huomiota tarpeeksi. Lisäksi et osaa lainkaan kirjoittaa.
Ap
Miten naisellisesti tykkäät sitten pukeutua ap?
Vierailija kirjoitti:
Miten naisellisesti tykkäät sitten pukeutua ap?
Klassisen tyylikkäästi, hieman 50-lukuisella (kotirouva)twistillä. Kevyen vihjailevasti, mutta asiallisesti.
Ap
Ap:lle tuli vasta nyt ilmi, että Suomessa on flirttailevia miehiä. (Toki naisiakin) Flirtti kun ei kerro mitään aidosta kiinnostuksesta, vaan on ystävällistä huumoria ja huomionosoitus. Mullakin on työkavereina 8 miestä, joista 7 on flirttejä. En usko pätkääkään, että he kaikki olisivat minusta kiinnostuneet, vaan se on vain heidän tapa olla ystävällinen ja jakaa asioita.
Samalla lailla teen itse, flirttailen mielelläni, mutta se ei tarkoita kiinnostusta.
En ymmärrä miksi Suomessa suhtaudutaan flirttiin niin tosissaan...
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle tuli vasta nyt ilmi, että Suomessa on flirttailevia miehiä. (Toki naisiakin) Flirtti kun ei kerro mitään aidosta kiinnostuksesta, vaan on ystävällistä huumoria ja huomionosoitus. Mullakin on työkavereina 8 miestä, joista 7 on flirttejä. En usko pätkääkään, että he kaikki olisivat minusta kiinnostuneet, vaan se on vain heidän tapa olla ystävällinen ja jakaa asioita.
Samalla lailla teen itse, flirttailen mielelläni, mutta se ei tarkoita kiinnostusta.
Ei tässä mitenkään suhtauduta - rauhallisesti olen ollut ja toiminut. Olen tosiaan suurimman osan ajasta kahdestaan tämän kanssa, joten luonnollisesti en kaikkeen vihjailuun ym. halua mukaan lähteä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mitenkään suhtauduta - rauhallisesti olen ollut ja toiminut. Olen tosiaan suurimman osan ajasta kahdestaan tämän kanssa, joten luonnollisesti en kaikkeen vihjailuun ym. halua mukaan lähteä.
Ap
Kyllä se sulla harvinaista tuntuu olevan, kun tänne haluat tämän asian jakaa ja puhut ihan mitä sattuu. Koita ap päättää minkä linjan viesteilläsi otat. Et taida olla kovinkaan suosittu, jos tämä nyt kirjoituksen arvoinen asia on... Vai kompastuitko liian hölmöön provoon... Ap on mies.
Meni ohi mitä oikeastaan kysyt, mitä mieltä olet aidosti ja rehellisesti tilanteesta itse. Taikka onko kaikki viestit ketjussa edes Ap:lta itseltään. Liian sekavaa ja jutut muuttuu, ei jaksa seurata. Onnea jatkoon, mihin ikinä päädytkin.