Nuorempi työkaverimies flirttailee avoimesti
Kolmikymppinen työkaverimies on hirveän avulias, hymyilee paljon, kehuu ja on nyt alkanut kertoa kaksimielistä juttuja. Nauramme paljon yhdessä. Jos teen jonkin virheen, hän puolustaa minua ja sanoo, ettei se minun vikani ollut, vaan tuon toisen..
Sitten kun paikalla on muita, hän ei ole huomaavinaankaan ja välttelee katsekontaktia, on ajoittain jopa tyly.
Usein tunnen, että minua tuijotetaan. Hän kääntää katseensa nopeasti pois, kun käännyn tuijotuksen suuntaan.
Tykkään meikata ja pukeutua naisellisesti. Annan hänen olla mies ja toisinaan päättää asioista. Valtava lataus meidän välillä.. Olen päälle elikymppinen.
Mitä tästäkin nyt pitäisi ajatella?.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Jäi vähän epäselväksi miten hän flirtailee? Naureskelu, oikeudenmukaisuus, kaksimieliset jutut, yms on minusta ihan perusjuttuja työkavereiden kesken..
Ehkä ap on vähän sellainen hiljainen reppana työyhteisössä joka ei vitsaile muille, jne ja mies yrittää saada ap rentoutumaan ja enemmän osaksi tätä yhteisöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletteko toimistotyössä? onko teidän toimistotyössä olevat miehet yleensä ärsyttäviä??
Tiimissä ei muita miehiä.
Ap
Ja hän valitsi juuri sinut, ihana.💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletteko toimistotyössä? onko teidän toimistotyössä olevat miehet yleensä ärsyttäviä??
ApJa hän valitsi juuri sinut, ihana.💕
No minut oli määrätty hänen petehdyttäjäkseen.
Ap
Tämä on niin suomalaista. Kaikki on aina jotenkin epäilyttävää ja aina mietitään mitä sillä on mielessä ja mitä se haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin suomalaista. Kaikki on aina jotenkin epäilyttävää ja aina mietitään mitä sillä on mielessä ja mitä se haluaa?
Suomessa seksi työkaverin kanssa on tabu.
Millä tavalla on oleellista kaakattaa siitä että tämä fantasiamies on nuorempi? Kuinka tarina muuttuisi oleellisesti jos fantasiamies olisikin samanikäinen taikka vanhempi?
Siitä tuoretta munaa lankalauantaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa seksi työkaverin kanssa on tabu.
Höpö, höpö, tervetuloa nykyaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä haluaa, mutta ei sen enempää. Sen takia käyttäytyy muiden seurassa noin, koska ei mitään virallista suhdetta halua. T. Asijantuntia
No minä olen jo virallisessa suhteessa, joten olen siksi vähän huono kohde.
Ap
No unohda sitten tuo flirttailu !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJa hän valitsi juuri sinut, ihana.💕
No minut oli määrätty hänen petehdyttäjäkseen.
Ap
Petehtyttäjä hyvinkin 😅🤣
Käytte naimassa siivouskomerossa ja olette hetken tyytyväisiä.
Nuorempi mies etsii vanhemmasta naisesta joko:
1. Helppoa ja draamatonta seksiseuraa
2. Turvallista äitiä
Ei ole normaalia nuoremman miehen kiinnostua vanhemmasta naisesta vakavasti, vaan kyseessä on psykososiaalinen häiriö ja mielenterveydellistä hoitoa vaativa vinouma.
Haluaa sulta pillu. Ei muuta, ku pikkarait alas ja kiskot auki.
Pääsiäisen kunniaksi KUNNOLLA MUNAA SUUHUN
Vierailija kirjoitti:
Nuorempi mies etsii vanhemmasta naisesta joko:
1. Helppoa ja draamatonta seksiseuraa2. Turvallista äitiä
Ei ole normaalia nuoremman miehen kiinnostua vanhemmasta naisesta vakavasti, vaan kyseessä on psykososiaalinen häiriö ja mielenterveydellistä hoitoa vaativa vinouma.
Yhtä normaalia tai epänormaalia kuin nuoremman naisen ja vanhemman miehen välinen suhde. Mutta kyllä - suuri ikäero voi merkitä psykososiaalisten häiriötä.
ei flirttaile, on vain ystävällinen. kuvittelet nyt liikoja itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla on oleellista kaakattaa siitä että tämä fantasiamies on nuorempi? Kuinka tarina muuttuisi oleellisesti jos fantasiamies olisikin samanikäinen taikka vanhempi?
Kukas tässä nyt mahtaa kaakattaa.
Minusta ikäero herättää aina monia kysymyksiä, kuten hakeeko toinen isää/ äitiä tai haluaako toinen vaihtoehtoisesti olla isä/ äiti toiselle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
ei flirttaile, on vain ystävällinen. kuvittelet nyt liikoja itsestäsi.
Hyvä juttu. Onneksi pääsen tuosta koko työpaikasta eroon pian, parempipalkkaiseen työhön.
Ap
En.
Ko. mies ei ole parisuhteessa.
Ap